Για να δείτε όλα τα νέα αρχεία για το σχολικό έτος 2020 - 21
από το Λύκειο - Γυμνάσιο και ΕΠΑΛ πατήστε εδώ
Για να δείτε όλα τα νέα αρχεία για το σχολικό έτος 2020 - 21
από το Λύκειο - Γυμνάσιο και ΕΠΑΛ πατήστε εδώ
(new) Οι προσφορές των αναγνωστών του lisari δεν σταματούν!
Ο Χρήστος Τσιφάκης από τον Πειραιά, ντύθηκε Άγιος Βασίλης και μας προσφέρει
τα αρχεία Άλγεβρας της Τράπεζας Θεμάτων 2020 σε WORD!
Και όταν λέμε word εννοούμε πληκτρολογημένα ΌΛΑ τα θέματα (2α και 4α)!
Νομίζω με αυτό το αρχείο "κλείσαμε" όλες τις μορφές που προσφέρονται στο lisari
για το μάθημα της Άλγεβρας.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε: ΘΕΜΑ 2 και ΘΕΜΑ 4
Νομίζω ότι ένα μεγάλο "ευχαριστώ" είναι το λιγότερο που πρέπει να πούμε στο Χρήστο
που μας πρόσφερε ένα εορταστικό δώρο με το Click Away στις σελίδες του lisari!
________________________________________________________________
Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Σπύρος Δήμου από το ΓΕ.Λ Άργους Ορεστικού (νομός Καστοριάς) μας προσφέρει μια ολοκληρωμένη δουλειά για την Τράπεζα Θεμάτων στο μάθημα της Άλγεβρας!
- Τα αρχεία 2 και 4 ομαδοποιημένα ανά κεφάλαιο.
- Με το κωδικό του θέματος δίπλα σε κάθε άσκηση.
- Μορφή word και οι ασκήσεις είναι σε μορφή εικόνων (όχι πληκτρολογημένα).
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ!
Για περισσότερη Τράπεζα Θεμάτων 2021 πατήστε εδώ.
Χρόνια πολλά! Καλά Χριστούγεννα!
Σημείωση: Ετοιμάζουμε τις ιδιότητες του 2021!
Όποιος έχει έμπνευση - άσκηση - πρόταση - ιδιότητα με τον αριθμό 2021 να την καταθέσει στο email lisari.blogspot@gmail.com.
Το κεφάλαιο των διανυσμάτων από τα μαθηματικά της Β Λυκείου αυτή την περίοδο ολοκληρώνεται από όλους τους καθηγητές των σχολείων. Μια επαναληπτική άσκηση που ορμητήριο έχει μια άσκηση του σχολικού βιβλίου είναι η Α6 / σελ. 47.
Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος
Εκτός από τα έξυπνα σημεία επίλυσης, τα σημεία υπενθύμισης και την αναλυτική λύση της άσκησης, αποτελεί μια καλή ευκαιρία να ασχοληθεί ο μαθητής και να θυμηθεί τα βασικά σημεία του κεφαλαίου.
Τέλος, προτείνεται και για όσους καθηγητές τολμήσουν να θέσουν διαγώνισμα τετραμήνου στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Β Λυκείου.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Σημείωση: Ήδη μπαίνουμε σιγά σιγά στο γιορτινό κλίμα των Χριστουγέννων! Το lisari ξεκινάει να στολίζεται και το LAST CHRISTMAS ακούγεται παράλληλα με τις μαθηματικές μας προτάσεις!
Ψάξτε το!
Είναι στη δεξιά στήλη του site. Όσοι μπαίνετε από το κινητό, στο τέλος της σελίδας κάντε "προβολή σε έκδοση ιστού".
Επειδή συχνά αναρτώ σημεία του σχολικού βιβλίου της Γ Λυκείου που είτε χρήζουν μερικά σημεία διευκρινήσεις είτε υπάρχει κάποιο τυπογραφικό λάθος, καλό είναι να κάνουμε μια ανάρτηση και να συγκεντρώσουμε (ξανά) όποιες αβλεψίες υπό πέσουν στην αντίληψή μας.
Τέλος, ότι αβλεψία εντοπίζεται σε επίλυση άσκησης του σχολικού βιβλίου θα αναφέρεται σε αυτό το σημείο ως προέκτασή του.
Η παρουσίαση των αβλεψιών θα γίνεται με τη σειρά των σελίδων που εντοπίζονται (σε αύξουσα σειρά σελίδων) από την τελευταία έκδοση του σχολικού βιβλίου.
Απαραίτητη διευκρίνηση: Ότι σ' ένα βιβλίο εντοπίζουμε κάποια λάθη δεν σημαίνει και αυτόματα ότι δεν είναι κατάλληλο για τους μαθητές και υποθάλπουμε το κύρος των συγγραφέων. Δεν θυμάμαι φυλλάδιο μου, όποιας έκτασης και να είναι, να μην περιέχει λάθη! Επίσης, μετά από τόσες εκδόσεις που έχουν γίνει στο σχ. εγχειρίδιο αντί να μειωθούν έχουν αυξηθεί λόγω των μορφοποιήσεων και της μετακίνησης κειμένου.
Επομένως, θα παρακαλέσω με αυτό το σκεπτικό να παρουσιάζουμε τις αβλεψίες που εντοπίζετε κατά καιρούς από το σχολικό βιβλίο της Γ Λυκείου Προσανατολισμού, χωρίς αφορισμούς και μηδενισμούς!
29 σελίδα / άσκηση Β3: Λείπει το εξής κείμενο: "τετράγωνο ΒΓΔΕ"
47 σελίδα / Α4: Ενώ, η πρόταση είναι "Αληθής" οι υποδείξεις στο τέλος του βιβλίου (σελ. 248) το αναφέρουν ως "Ψευδής". Δείτε ανάρτηση.
72 σελίδα / παράδειγμα - εικόνα: Στο θεώρημα σύνθεσης συνεχών συναρτήσεων στη φωτογραφία του παραδείγματος γράφει fog αντί του ορθού που είναι gof.
106 σελίδα / κείμενο: Αντί για την παράγραφο 3.1 είναι 2.1 που είναι η κατακόρυφη εφαπτομένη (σελ. 97). Δείτε την ανάρτηση.
110 σελίδα / Α4: Λείπει από τις λύσεις η εύρεση της παραγώγου στα άκρα του διαστήματος, δηλαδή στα σημεία -2 και 9. Και επειδή η f παραγωγίζεται στα σημεία αυτά, πρέπει τα άκρα από ανοικτά να γίνουν κλειστά όπως φαίνεται στην φωτογραφία.
110 σελίδα / Β3: Εδώ υπάρχει κατά τη γνώμη μου συντακτικό λάθος. Τελειώνει η εκφώνηση της άσκησης ως εξής: "Στο σημείο Ν η κλίση της Cf είναι τετραπλάσια της κλίσης της στο Μ". Εδώ δεν φαίνεται αν είναι δεδομένο ή ζητούμενο επειδή έχει μπει τελεία και είναι μια διαφορετική πρόταση. Για να μην υπάρχουν ασάφειες για τους μαθητές καλό είναι να γίνει όπως προτείνουμε στην παρακάτω φωτογραφία.
Από 14/12/2020 μπορείτε να επιλέξετε το αρχείο που σας αρέσει, να το αποθηκεύσετε και να αποχωρήσετε! Μια νέα καινοτομία του site (λίγο χιούμορ δεν βλάπτει)!
Οι καρτέλες ανανεώνονται (14/12/2020) και πλέον μπορείτε να βρείτε συγκεντρωτικά ΌΛΑ τα αρχεία που υπάρχουν στο site ανά κεφάλαιο (και όχι έξτρα παραπομπές).
Ξεκινήσαμε από τις καρτέλες:
Α΄ Λυκείου - Β΄ Λυκείου - Γεωμετρία - Word - Μάκης Χατζόπουλος - Γυμνάσιο
Σύντομα θα ανανεωθούν και οι άλλες καρτέλες όπως: