Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Καρτέλες Γ Λυκείου [2] : Εμβαδόν επίπεδου χωρίου

Επειδή η ύλη για μερικούς καθηγητές δεν έχει ολοκληρωθεί, δίνουμε ένα boost για να τους βοηθήσουμε να παρακινήσουν τους μαθητές να συγκεντρώσουν τις γνώσεις τους στην πιο σημαντική παράγραφος του 3ου κεφαλαίου και είναι η παράγραφος 3.7: Εμβαδόν Επίπεδου Χωρίου όπου συγκεντρώνονται όλες οι γνώσεις της Ανάλυσης.  Στο τέλος θα βρείτε και άλυτες ασκήσεις, ενδεικτικές για κάθε κατηγορία ασκήσεων.  Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος : 2022 - 23  Επιμέλεια : Μάκης Χατζόπουλος

Καρτέλες ασκήσεων στη Γ Λυκείου [1]

Βρισκόμαστε ήδη στην τελική ευθεία (το ξέρω ότι αγχώνει) και πρέπει να βοηθήσουμε τους μαθητές να ομαδοποιήσουν τις γνώσεις τους και να εξασκούνται με κάθε ευκαιρία.  Ξεκινάμε με μια πρώτη κάρτα που περιέχει τα υπολογιστικά ολοκληρώματα με την μέθοδο της παραγοντικής ολοκλήρωσης και της αλλαγής μεταβλητής.  Περιέχονται και οι απαντήσεις για επαλήθευση των μαθητών.  Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2022 - 23 Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος

Τράπεζα Θεμάτων Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου 2022 - 23 ΓΕΛ + ΕΠΑΛ (ανανεωμένη και σε word)

Τράπεζα Θεμάτων ΓΕΛ - ΕΠΑΛ για τη Γ΄ Λυκείου από την επίσημη  ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π.   Μαθηματικά Προσανατολισμού Γενικής Παιδείας   ΓΕΛ 146 θέματα  (Ι.Ε.Π) (όταν ο σύνδεσμος δεν λειτουργεί, σημαίνει ότι προστέθηκαν - τροποποιήθηκαν θέματα) 144 θέματα   (word) 98 θέματα   (Ι.Ε.Π.) (όταν ο σύνδεσμος δεν λειτουργεί, σημαίνει ότι προστέθηκαν - τροποποιήθηκαν θέματα) 98 θέματα   (word)   ΕΠΑ.Λ 88  θέματα  (ΙΕΠ) (όταν ο σύνδεσμος δεν λειτουργεί, σημαίνει ότι προστέθηκαν - τροποποιήθηκαν θέματα) 88 θέματα  (word) - Τελευταία ανανέωση: 23/6/2023 Συνδρομή αρχείων ΓΕΛ  + Γενικής Παιδείας :   Φώτης Παυλόπουλος (συντονιστής) Συνδρομή αρχείων ΕΠΑΛ:  Μιχάλης Γιαννόπουλος (συντονιστής)   Τράπεζα θεμάτων  για Α΄ και Β΄ Λυκείου από την επίσημη  ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π.   (αρχε...

(edit) 13η Διημερίδα - Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη - Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου

Χορηγός επικοινωνίας: lisari.blogspot.com Στις 11 και 12 Μαρτίου, τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα - Λιναρδάτου διοργανώνουν, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, τη 13η διημερίδα με τίτλο «Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη».  Η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά το Σάββατο 1/4  και δια ζώσης την Κυριακή 2/4  και έχει ως αντικείμενο την εισαγωγή και αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Εγγραφή : Ακολουθώντας τον σύνδεσμο www.avgouleaschool.gr/13η-διημερίδα-τεχνολογίες-αιχμής-στην/ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν το πρόγραμμα και να συμπληρώσουν τη φόρμα δήλωσης συμμετοχής. Κόστος : Η συμμετοχή στη διημερίδα είναι χωρίς κόστος για τους ενδιαφερόμενους. Διαδικασία : Πριν τη διημερίδα οι συμμετέχοντες θα λάβουν Σύνδεσμο για τις διαδικτυακές Κεντρικές Ομιλίες του Σαββάτου 1/4 και Οδηγίες Πρόσβασης στο Σχολείο για τις δια ζώσης παρουσιάσεις-εργαστήρια της Κυριακής 2/4. Πηγή :  www.avgouleaschool.gr Πρόγραμμα : Το πρόγρα...

Ένα απαιτητικό διαγώνισμα στις ανισώσεις 2ου βαθμού (Άλγεβρα Α΄ Λυκείου)

Σας παρουσιάζω ένα απαιτητικό διαγώνισμα στις ανισώσεις 2ου βαθμού με όμορφες ιδέες που υπάρχουν και στην Τράπεζα Θεμάτων.  Επιμέλεια : Μάκης Χατζόπουλος  Σχολικό έτος: 2022 - 23 Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Άλγεβρα Α΄ Λυκείου, σχολικό βιβλίο, συμβολισμοί και εκφράσεις

Είναι θέμα ημερών και σκέφτηκα να το κοινοποιήσω όπως κοινοποιώ όλα τα θέματα που με απασχολούν και αφορούν τα μαθηματικά μας. Όταν στο σχολείο ήμουν στην επίλυση ανισώσεων 2ου βαθμού (πρόσημο τριωνύμου) οι μαθητές (κάποιοι) μου έλεγαν στον πίνακα προσήμων να γράψω στην δεύτερη γραμμή το "f(x)" αντί για το τριώνυμο που μελετούσαμε το πρόσημο. Στην αρχή απόρησα, δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε να βάλω f(x) όταν δεν είχαμε κάνει καμία νύξη για συνάρτηση έως τώρα. Και γιατί f(x); Δεν είχαμε ονομάσει το τριώνυμο ως f(x). Στη συνέχεια το προσπέρασα λέγοντας στον εαυτό μου ότι λογικά θα το έχουν συναντήσει στα επόμενα κεφάλαια (κεφάλαιο 6ο) στα Φροντιστήριά τους οπότε θα έχουν επηρεαστεί από εκεί. Επειδή κάθε σκέψη, πρόταση, παρατήρηση του μαθητή για μένα είναι ιδέα και προβληματισμός δεν το άφησα έτσι και άρχισα να ξεφυλλίζω το σχολικό βιβλίο. Με γουρλωμένα μάτια διαπίστωσα ότι το σχολικό βιβλίο στη σελίδα 109 κάνει το ίδιο πράγμα όπως βλέπετε στην παρακάτω εικόνα.  Τα ερωτήματα είναι π...

5oς Διαγωνισμός Γρίφων Μαθηματικών και Λογικής

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο 5ος Διαγωνισμός Γρίφων Μαθηματικών & Λογικής που διοργάνωσε Εκπαιδευτική Αναγέννηση.  Μια ημέρα γεμάτη γρίφους που βασιζόταν στη μαθηματική σκέψη και λογική είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων που συμμετείχαν στον 5ο Διαγωνισμό Γρίφων Μαθηματικών & Λογικής που διοργανώθηκε από την Εκπαιδευτική Αναγέννηση το Σάββατο 18 Μαρτίου 2023. Στην έναρξη του Διαγωνισμού απηύθυναν χαιρετισμό ο  Δρ. Στέφανος Αρετάκης Αναπληρωτής Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο και εκπροσωπώντας την Ελληνική Στατιστική Αρχή, η Ειδική Σύμβουλος στο Αυτοτελές Γραφείο Προέδρου κυρία Γεωργία Λύτρα. Οι εκλεκτοί ομιλητές μίλησαν στο μαθητικό κοινό για τη σημασία και την αξία της μαθηματικής σκέψης και συνεχάρησαν το Σχολείο για την άρτια διοργάνωση.  Στο 5ο Διαγωνισμό Γρίφων Μαθηματικών & Λογικής συμμετείχαν:  Φροντιστήρια Μ.Ε. Τσιάλας, Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη, Ζάννειο Πρότυπο Γυμνάσιο, Φροντιστήριο Αλκή, 1ο Γυμνάσιο Πανοράματος,...

Η 10η ημερίδα Μαθηματικών από την Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί

Χορηγός επικοινωνίας: lisari.blogspot.com Η Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί διοργανώνει την 10η Ημερίδα (!) Μαθηματικών το Σάββατο 18 Μαρτίου 2023 στις 17.30, με θέμα:  «Νέα προγράμματα Σπουδών: Μια ευκαιρία για ανανέωση των μεθόδων διδασκαλίας των Μαθηματικών και των εξετάσεων» 1) Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο θέατρο της Ελληνογαλλικής Σχολής Καλαμαρί. 2) Για προεγγραφή στο σύνδεσμο πατήστε εδώ .  3) Το πρόγραμμα της ημερίδας πατήστε εδώ. 4) Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης της Ημερίδας. 5) Είσοδος Ελεύθερη.

Οι τοποθετήσεις των Συμβούλων Εκπαίδευσης Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Δυτικής Ελλάδας και Θεσσαλίας

Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οι τοποθετήσεις των Συμβούλων Εκπαίδευσης Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Δυτικής Ελλάδας και Θεσσαλίας, όπως προτάθηκαν από το Β' Περιφερειακό Συμβούλιο Επιλογής Σ.Ε. ΑΡΓΥΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕΡ. Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ (ΠΕ03) 1η ΘΕΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Α' ΑΘΗΝΑΣ ΚΟΡΡΕΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕΡ. Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ (ΠΕ03) 1η ΘΕΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑΤΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕΡ. Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ (ΠΕ03) 1η ΘΕΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Γ' ΑΘΗΝΑΣ ΚΟΚΚΑΛΙΑΡΗ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΠΕΡ. Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ (ΠΕ03) 1η ΘΕΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Δ' ΑΘΗΝΑΣ ΤΣΙΤΣΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕΡ. Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ (ΠΕ03) 1η...