Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Ιούνιος, 2017

Νέος διαγωνισμός με το νέο βοήθημα του καλοκαιριού!

Ρεκόρ συμμετοχών!  Συμμετείχαν 202 άτομα μέσα σε μία  εβδομάδα και το είδαν πάνω από 1.700 άτομα!  Η αγάπη και το ενδιαφέρον σας για νέους τίτλους νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο. Επίσης το όνομα του συγγραφέα Νίκος Σκομπρής που επιστρέφει με νέους τίτλους λειτούργησε καταλυτικά για να απογειώσουν τον 29ο διαγωνισμό! Οι αριθμοί που συμμετέχουν στην κλήρωση από το Λαϊκό Λαχείο είναι: (0)1xxx έως 202xx και xxx01 έως xx202 Παρατηρήσεις για την επιλογή των αριθμών από το Λαϊκό Λαχείο (28/6/2017) 1) Επιλέγουμε πάντα το μεγαλύτερο αριθμό από τα αριστερά προς τα δεξιά, δηλαδή αν πχ. εκλεγεί στο Λαϊκό Λαχείο ο αριθμός 16 1 23 τότε οι νικητές είναι ο 161 και ο 23 κατά σειρά στα σχόλια συμμετοχής. 2) Αν ο αριθμός είναι τετραψήφιος (ή και τριψήφιος) τότε θεωρούμε ότι στην αρχή υπάρχει το μηδέν, δηλαδή αν εκλεγεί στο Λαϊκό Λαχείο ο αριθμός πχ. 6163 τότε θεωρούμε ότι είναι ο αριθμός (0)6163, άρα οι νικητές είναι οι 61 και 63. 3) Επειδή η εκλογή των υ...

Μέλος - σχολιασμός και αναζήτηση

Ωραία το βρήκα το  lisari ! Μου αρέσει αφού έχει Μαθηματικά που τόοοοσο πολύ αγαπώ!  Με προβληματίζουν όμως πολλά, όπως: 1) Πώς όμως θα γίνω μέλος;  2) Πώς θα σχολιάζω κάτω από κάθε ανάρτηση; 3) Πώς θα βρω αυτό που αναζητώ;  Σας δίνουμε απλές οδηγίες για να μην αντιμετωπίσετε αρκετά προβλήματα κατά την περιήγησή σας. Απαντήσεις 1) Προτείνουμε όσοι παρακολουθείτε και αγαπάτε το lisari , να μη διστάσετε να γίνετε μέλη.  Τα μέλη μας μπορούν να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς, να λαμβάνουν αποκλειστικά αρχεία σε word (όταν υπάρχει η αντίστοιχη δυνατότητα) και να έχουν αποκλειστική ενημέρωση μέσω email για πολλά εκπαιδευτικά νέα (πχ. ανάρτηση Τράπεζα θεμάτων, θέματα ΟΕΦΕ κτλ). Τέλος η συμμετοχή στην ομάδα σημαίνει στήριξη, αποδοχή και αναγνώριση.  Σας ευχαριστούμε για την αμέριστη συμπαράσταση και αγάπη που μας δείχνετε όλα αυτά τα χρόνια. Μας τιμάτε με την παρουσία σας . Πολλές φορές μας ρωτάτε πως να γίνετε μέλη στο lisari, η διαδικασία...

Πανελλαδικές εξετάσεις 2017: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Η ώρα των Μαθηματικών της Γενικής Παιδείας!  19 Ιουνίου και οι μαθητές εξετάζονται ακόμα! Πέρυσι τέτοια περίοδο είχαμε τις επαναληπτικές εξετάσεις. Οι υποψήφιοι στο εν λόγω μάθημα είναι λίγοι οπότε το μοναδικό ενδιαφέρον που βρίσκουμε είναι αν τα θέματα θα παραμείνουν στο περσινό επίπεδο δυσκολίας. Αν θα δούμε έστω ένα ερώτημα συνδυαστικό. Θα είναι άδικο αν το επίπεδο ανέβει, αφού και με αυτά τα θέματα οι υποψήφιοι της θεωρητικής δυσκολεύονται. Η ομάδα μας, η  lisari  team  θα λύσει και φέτος (ή τουλάχιστον θα προσπαθήσει) τα θέματα των εξετάσεων όπως έκανε σε όλα τα θέματα των εξετάσεων 2017. Γρήγορα και σωστά... Τα  Θέματα εξετάσεων  (από το Υπουργείο Παιδείας)  και οι  λύσεις  από τη  lisari  team! - Οι εκφωνήσεις  των ΓΕΛ σε word / Επιμέλεια: Γιάννης Ζαμπέλης  - Οι εκφωνήσεις των εσπερινών ΓΕΛ σε word / Επιμέλεια: Χρήστος Τσουκάτος Μαθηματικά Γ.Π λύσεις εξετάσεων 2017 from Μάκης Χατζ...

Οδηγίες βαθμολόγησης από το Βαθμολογικό κέντρο (αναλυτική μοριοδότηση)

Έχουμε αρκετές οδηγίες από διάφορα βαθμολογικά κέντρα. Όσοι μας δώσουν την άδειά τους ή έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο θα τα αναρτήσουμε και εμείς εδώ για το καλύτερο συντονισμό και ενημέρωση των υποψηφίων και διδασκόντων. Παρουσιάζουμε τις αναλυτικές οδηγίες από το Βαθμολογικό κέντρο: Α. Λαμίας με συντονιστές: 1) Δημήτριο Σπαθάρα Σχ. Σύμβουλος 2) Νικόλαος Τσοτουλίδης (μαθηματικός του 5ου ΓΕΛ Λαμίας) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.  Παρατήρηση 1η Επίσης μια προσέγγιση ενός μαθητή στη μονοτονία του Δ θέματος με την κυβική ρίζα που δεν είδαμε στις λύσεις είναι η παρακάτω. Πολύ έξυπνα και προσεκτικά απέφυγε ο μαθητής να παραγωγίσει. Ίσως να αντιλήφθηκε το πρόβλημα – παγίδα που έκρυβε η παράγωγος και προσπάθησε με τον ορισμό της μονοτονίας. Ας θυμηθούμε το ερώτημα και να δούμε τη λύση του μαθητή:  Παρατήρηση 2η Απαιτείται στο Β2 η απόδειξη της «1 – 1» συνάρτησης για την εύρεση της h -1 ; Ή μπορούμε κατά την εύρεση του τύπου της αντίστροφης συν...

«Βολές» 100 Μαθηματικών κατά της ΚΕΕ για τις οδηγίες που στάλθηκαν στα Βαθμολογικά Κέντρα

Μια ανακοίνωση που κίνησε ο Μαθηματικός Ανδρέας Πάτσης από τη Βόνιτσα και σχολιάζει τις τελικές οδηγίες που δόθηκαν από την ΚΕΕ (και ήρθαν στο φως της δημοσιότητας). Τι λέει αυτή η οδηγία; Οποιαδήποτε άλλη δικαιολόγηση από αυτή που προτείνει η Κ.Ε.Ε. ΔΕΝ βαθμολογείται!  Θεωρούμε ότι τα "απόλυτα" και τα "όρια" είναι έννοιες που πρέπει να τις μελετούμε στα μαθηματικά και όχι να τις χρησιμοποιούμε μεταφορικά για να οριοθετούμε την σκέψη των μαθητών.  Η οδηγία έρχεται σε αντίθεση με την μαθηματική λογική. Τιμωρεί τους ελεύθερα σκεπτόμενους μαθητές, έχει ως σκοπό την τιμωρία όλων όσων δεν σκέπτονται σε καλούπια και πρέπει να ακυρωθεί. Άστοχες και άδικες  χαρακτηρίζουν   Μαθηματικοί  τις οδηγίες μοριοδότησης ενός ερωτήματος που στάλθηκαν από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων προς τα βαθμολογικά κέντρα για το μάθημα των Μαθηματικών που διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι για τα ΑΕΙ. Ακολουθεί το κείμενο που υπέγραψαν  έως τώρα εκατό  Μαθηματικο...

Πανελλήνιες εξε/τάσεις 2017 ΓΕΛ

Η ώρα των Μαθηματικών στα ΓΕΛ! Μπορεί να καθυστέρησε η εξέταση δεκαπέντε μέρες από την περσινή ημερομηνία με αποτέλεσμα η αγωνία να έχει κορυφωθεί και όλοι να αναζητούν την μορφή που θα έχουν τα θέματα... Για να ελαφρύνουμε το κλίμα, όπως κάνουμε κάθε χρόνο θα εκφράσω τις απόψεις μου για τις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις που έχει χυθεί αρκετό μελάνι έως τώρα. Συμπεράσματα μου για τη φετινή χρονιά… 1) Πρώτη χρονιά δουλεύτηκε το σχολικό βιβλίο με τόση ευλάβεια!! Προτείναμε όλες τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου, από την πιο απλή της Α΄ ομάδα μέχρι την πιο σύνθετη (δες Γενικές ασκήσεις αγρότη)! Είδαμε νέα βοηθήματα να αναγράφουν στο εξώφυλλό τους «θέματα από το σχολικό βιβλίο» που πριν λίγα χρόνια κάτι ανάλογο θα ήταν αντιεμπορικό! Τις ερωτήσεις κατανόησης (οι κίτρινες σελίδες στο τέλος κάθε κεφαλαίου) τις μελετήσατε; Αγχωθήκατε; Ξεχάστε το! Σίγουρα και κάτι άλλο δεν κάνατε, οπότε ΔΕΝ κερδίζουμε από αυτή τη συζήτηση!  2) Τα προβλήματα (ρυθμός μεταβολής, μεγ...

Πανελλήνιες εξετάσεις 2017 - ΕΠΑΛ

Καλή αρχή με Μαθηματικά Ι στα ΕΠΑΛ!  Γίνεται για πρώτη φορά; Να προηγούνται τα θέματα των ΕΠΑΛ σε σχέση με τα θέματα των ΓΕΛ; Ειλικρινά δεν θυμάμαι! Θα έχουμε πάντως μια γενική εικόνα για την επιτροπή των εξετάσεων που φυσικά δεν έχει καμία σχέση με την επιτροπή των ΓΕΛ, αλλά μια τάση θα την πάρουμε, τι Έλληνες είμαστε; Φέτος, θέλουμε να έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση ως προς τη συζήτηση πριν τις εξετάσεις. Στα ΕΠΑΛ δεν συνηθίζεται έτσι και αλλιώς μεγάλη συμμετοχή και διάθεση για κουβέντα αφού τα θέματα και το επίπεδο των μαθητών δεν το ευνοούν. Η ομάδα μας, η lisari team θα λύσει και φέτος (ή τουλάχιστον θα προσπαθήσει) τα θέματα εξετάσεων αρχή γενομένης με τα θέματα των ΕΠΑΛ. Δεν έχουμε σκοπό να δώσουμε τις πιο γρήγορες λύσεις (το έχουμε επιτύχει άλλες χρονιές) αλλά να είναι πλήρεις και καλά γραμμένες, με όσο είναι εφικτό λιγότερα λάθη. Θέματα εξετάσεων (από το Υπουργείο Παιδείας)  και λύσεις  (11:00 π.μ) από τη lisari team Αποθηκεύεστε τα...

Το νου σας παιδιά!

Όσο για το σκίτσο είναι και λίγο γρίφος! Αλλά ας μείνουμε στο εξής: "Ας εκτοξευτούν οι προσδοκίες σας αν εργαστήκατε, αν δουλέψατε, αν δώσατε όλες σας τις δυνάμεις. Είναι η ώρα για ΑΠΟΓΕΊΩΣΉ".