Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Εσείς πώς τη λύνετε;

Επιμέλεια : Μάκης Χατζόπουλος Μια άσκηση που κάνω κάθε χρόνο στους μαθητές της Β΄ Λυκείου Άλγεβρα στα Γραμμικά Συστήματα και κάθε χρόνο αντιμετωπίζω τις ίδιες δυσκολίες στην κατανόησή της...  Είναι η άσκηση Α7 / σελ. 21! Εσείς πώς τη λύνετε την παρακάτω άσκηση; Δείτε μια πρωτότυπη λύση σε κάθε ερώτημα στο παρακάτω αρχείο.  Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Άσκηση σχολικού βιβλίου Άλγεβρα Β Λυκείου / Α7 σελ. 22 from Μάκης Χατζόπουλος

Ολοκληρώθηκε η ανανέωση - ελευθέρωση των αρχείων drive

Μετά από ένα ξαφνικό πρόβλημα που εμφανίστηκε  με τις ενημερώσεις ασφαλείας της Google Drive (9/2021)  πάνω από 3.500 αρχεία του lisari ενημερώθηκαν και είναι πλέον ελεύθερα για προβολή και αποθήκευση όπως πάντα! Μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση συλλογίστηκα τα εξής:  1) Τελικά στο lisari διαθέτουμε πάρα πολλά αρχεία μαθηματικών... μάλλον η Google δεν το γνωρίζει, αλλιώς δεν θα έκανε τέτοια γκάφα ή τελικά η ενημέρωση ήταν να καλύψει άλλη γκάφα ασφαλείας.  2) Η Google αντί να προσθέσει ένα μήνυμα "πατήστε εδώ ΑΝ θέλετε να κάνετε ενημέρωση ασφαλείας" και με ένα κλικ να με απαλλάξει από 3.500 κλικ τουλάχιστον, προτίμησε να να ταλαιπωρήσει τους χρήστες της. Αυτό που η Google έχει νέους ανθρώπους που σκέφτονται και ενεργούν σωστά, σε τέλειο περιβάλλον κτλ. αρχίζω να μην το πιστεύω! Άντε να τους δικαιολογήσω ότι δεν είχαν φανταστεί ένα drive γεμάτο αρχεία μαθηματικών που όλα μοιράζονται δημόσια! 3) Τελικά διαπίστωσα πόσοι πολλοί μας παρακολουθούν και κατεβάζουν αρχεία! ...

Πρόβλημα στο drive...

Τελευταία ενημέρωση: Ήδη έχουμε αντικαταστήσει αρκετούς συνδέσμους (όπως τα αρχεία της Τράπεζας θεμάτων) που δημιουργούσαν πρόβλημα και συνεχίζουμε. Την τελευταία εβδομάδα παρατηρείται κάτι περίεργο, χωρίς να αλλάξουμε κάποια ρύθμιση στα αρχεία μας που φιλοξενούνται στο drive, ξαφνικά έρχονται εκατοντάδες mail που ζητούν αίτημα για κοινοποίηση.  Δείτε μια εικόνα που τράβηξα πριν από λίγο μέσα σε λίγες ώρες... (είναι υπερβολικά πολλά!!!) και τα μηνύματα στο εσωτερικό είναι κάπως έτσι:  Λογικά δεν πρέπει να βγαίνει σε όλους και όχι σε όλα τα αρχεία (αλλιώς θα ήταν χιλιάδες τα αιτήματα). Και εκεί είναι το περίεργο! Υπάρχει λύση, να μπαίνω σε κάθε μήνυμα και να δίνω πρόσβαση. Προφανώς κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει, γιατί μιλάμε ότι κάθε λεπτό έρχονται αρκετά email.  Να πως για άλλη μία φορά ότι ένα αρχείο drive κατεβαίνει από το βελάκι που έχει φορά κάτω (δεν πατάμε το +). Δείτε την παρακάτω φωτογραφία:  Όποιος έχει κάποια λύση - πρόταση είναι ευπρόσδεκτη. Σας ευχαριστ...

Επαναληπτικές Εξετάσεις Μαθηματικά και Στοιχεία Πιθανοτήτων στα ΕΠΑ.Λ [23/9/2021]

Την Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκαν οι επαναληπτικές εξετάσεις στα Μαθηματικά και στοιχεία πιθανοτήτων για τα ΕΠΑ.Λ.  Για να δείτε τις εκφωνήσεις των θεμάτων πατήστε εδώ.  Ο Μιχάλης Γιαννόπουλος από την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και μέλος της lisari team μας προσφέρει τις απαντήσεις. Για να δείτε τις απαντήσεις των θεμάτων πατήστε εδώ.

Δύο νέα μέλη προσ+έθηκαν στη lisari team!

Δύο νέα δραστήρια και καταξιωμένα άτομα  προστίθενται στη lisari team! Τα νέα μέλη της lisari team είναι:  Νίκος Τάσος (Σύμβουλος Β΄ στο Ι.Ε.Π.)  Ιορδάνης Κοσόγλου (καθηγητής στο ΓΕΛ Εξαπλατάνου - Πέλλας) . Η ομάδα μας ανανεώνεται και προσθέτει στη δύναμή της δύο αξιόλογους μαθηματικούς, με γνώσεις, ήθος και όρεξη για μαθηματικά και εργασία.  Επειδή, η στασιμότητα κοιμίζει, χαλαρώνει και αποσυντονίζει, προσπαθούμε να αντισταθούμε και να  δυναμώσουμε σε όλους τους τομείς. Οι νέες ιδέες, οι νέες προτάσεις και η διάθεση των παιδιών θα δώσουν μια συνολική ώθηση στις προσπάθειές μας και θα απογειώσουν τα αποτελέσματα προς όφελος όλων.  Μην ξεχνάτε ότι η lisari team είναι μια παρέα 35 μαθηματικών που τους ένωσε αρχικά η αγάπη για τα μαθηματικά (δες Τράπεζα θεμάτων 2015). Πλέον είναι μια αγαπημένη πολυμελής οικογένεια και προσπαθεί να συσπειρώσει όλους τους μαθητικούς.  Σκοπός της ομάδας είναι η προσφορά ποιοτικού υλικού στα Μαθηματικά, από το Δημοτικό μέχρ...

Διευκρινήσεις για τη φετινή σχολική χρονιά (2021- 22) στο Λύκειο στα Μαθηματικά

Επειδή οι ερωτήσεις και οι απορίες είναι πολλές και πάνω στα ίδια θέματα, θα κάνω μια συγκεντρωτική ανάρτηση για να διευκρινίσουμε τι έχει αλλάξει στη φετινή σχολική χρονιά 2021- 22 στο Λύκειο όσο αφορά τα Μαθηματικά. 1) Θα έχουμε Τράπεζα Θεμάτων για την Α΄ Λυκείου και στην Άλγεβρα και στην Γεωμετρία, όπως είχαμε και πέρυσι απλά ΔΕΝ εφαρμόστηκε. 2) Θα έχουμε Τράπεζα Θεμάτων για την Β΄ Λυκείου και στην Άλγεβρα και στην Γεωμετρία, για πρώτη χρονιά κατά δήλωση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.  Σημείωση :  Ν έα θέματα της Τράπεζας θεμάτων ΔΕΝ υπάρχουν διότι δεν έχουν συσταθεί ακόμα οι ομάδες. 3) Από το προηγούμενο καταλαβαίνουμε ότι η Γεωμετρία Β΄ Λυκείου εξετάζεται στις προαγωγικές εξετάσεις του Ιουνίου (με Τράπεζα θεμάτων)! Τελικά το μέτρο να μην εξετάζεται η Γεωμετρία Β Λυκείου ενδοσχολικά ΔΕΝ πρόλαβε να εφαρμοστεί και ήλθε η κανονικότητα.  4) Η ύλη και η διαχείριση της ύλη στο Λύκειο (και Γυμνάσιο)  πατήστε εδώ.  5) Στην Άλγεβρα Β΄ Λυκείου στο κεφάλαιο 3...

Ένα φυλλάδιο στα μη γραμμικά συστήματα...

Μια διαφορετική προσέγγιση στα μη γραμμικά συστήματα της Άλγεβρας Β Λυκείου. Ένα σύντομο οδοιπορικό με διαφορετικές μορφές ασκήσεων και περίτεχνες λύσεις. Το φυλλάδιο δίνεται ως προέκταση του σχολικού βιβλίου και για κανένα λόγο δεν το αντικαθιστά. Δείτε τις διαφορετικές μορφές ασκήσεων με ακέραιες λύσεις, άρρητες λύσεις και παραμετρικά συστήματα. Επίσης στο τέλος δίνονται απλά προβλήματα για την κατανόηση των συστημάτων. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Μια διαφορετική μορφή υπό τη μαεστρία του Τάκη Τσακαλάκου!  Επιμέλεια: lisari team

Αγγελία: Ζητούνται μαθηματικοί για παρουσιάσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων STEM - ART σε μουσεία και εκπαιδευτικούς χώρους

Ζητούνται  καθηγητές Μαθηματικών, απόφοιτοι ΣΕΜΦΕ και Παιδαγωγικών τμημάτων για Part -Time παρουσιάσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων STEM-ART σε μουσεία και εκπαιδευτικούς χώρους, κυρίως πρωινές ώρες. Υπάρχει η δυνατότητα παρουσίασης δια ζώσης και εξ αποστάσεως.  Δεν απαιτείται προϋπηρεσία. Μόνο όρεξη και μεράκι για διδασκαλία!  Επιθυμητό αλλά όχι απαραίτητο για τους Μαθηματικούς μεταπτυχιακό Διδακτικής Μαθηματικών.  Αποστολή βιογραφικών στο email  papanik.maths@gmail.com υπόψη κου  Αποστόλη Παπανικολάου,  υπεύθυνου προγράμματος. Περισσότερες πληροφορίες για τα εκπαιδευτικά προγράμματα στον ιστότοπο  www.amst.gr .  Επίσης, μπορείτε να επισκεφτείτε και τους εξής συνδέσμους: https://thf.gr/.../stem-amp-art-i-synantisi-technis-kai.../ https://thf.gr/.../stem-amp-art-i-synantisi-technis-kai.../ για να δείτε τις δράσεις του προγράμματος Stem-Art για τα σχολεία (δια ζώσης και εξ αποστάσεως) του Ίδρυματος Θεοχαράκη για το 2021-22. Ένα σύντομο βιογραφι...

Επαναληπτικό φυλλάδιο Άλγεβρας από Α στην Β Λυκείου

Ο αγαπητός φίλος Χρήστος Μπέκας μας προσφέρει ένα φυλλάδιο Άλγεβρας με τις βασικές γνώσεις της Α΄ Λυκείου για τους μαθητές της Β΄ Λυκείου.  Επειδή φέτος ήδη παρατηρούνται αρκετές αδυναμίες στους μαθητές, προτείνεται να δοθούν επαναληπτικά φυλλάδια με συγκεντρωμένες τις γνώσεις από τις προηγούμενες τάξεις. Προφανώς ένας μαθητής που αδιαφορεί το φυλλάδιο αυτό δεν θα τον βοηθήσει καθόλου.  Εμείς πρέπει να δώσουμε προτάσεις για τους μαθητές που θέλουν αλλά χάθηκαν κάποια στιγμή στην προηγούμενη καραντίνα. Για τους μαθητές που δεν γνωρίζουν ότι έχουν κενά...  Για απευθείας αποθήκευση του αρχείου πατήστε εδώ.

Οι νικητές του 68ου διαγωνισμού

Ολοκληρώθηκε ο  68ος διαγωνισμός   και τρεις νικητές θα παραλάβουν το νέο βιβλίο μας για την Β΄ Γυμνασίου! Οι αριθμοί που κληρώθηκαν 14/9/21 από το Λαϊκό Λαχείο είναι:  50 8 49 (50: Κωστόπουλος Νίκος και 49: Χρήστος Κασιώνης) 10 7 46 (10: Γιάννης Τσίντζας και 46: Kappos antonis αναπληρωματικός) οι νικητές σε αύξουσα αρίθμηση είναι: 10: Γιάννης Τσίντζας 46:  Kappos antonis. αναπληρωματικός 49: Χρήστος Κασιώνης 50: Κωστόπουλος Νίκος όλο οι νικητές να στείλουν στο email lisari.blogspot@gmail.com τα εξής στοιχεία:  Ονοματεπώνυμο:  Διεύθυνση παραλαβής του βιβλίου:  Περιοχή: ΤΚ: Κινητό τηλέφωνο:  Το δέμα θα αποσταλεί με την ACS courier μόλις στείλουν όλοι οι νικητές τα στοιχεία τους. Όσοι διαμένετε Αθήνα θα παραλάβετε το δώρο από τα γραφεία της Ελληνοεκδοτικής (θα σας δοθεί κωδικός pin για παραλαβή). 

Ο 68ος διαγωνισμός είναι κοντά στους μικρούς μας μαθητές

Ένας αυτομορφισμός διαγωνισμός! Μετά από το  βιβλίο της Α΄ Γυμνασίου , έρχεται η σειρά του νέου βιβλίου διαγωνισμάτων για την Β΄ Γυμνασίου!  Ένα βιβλίο που καλύπτει όλες τις παραγράφους του σχολικού βιβλίου Μαθηματικών της Β΄ Γυμνασίου. Αποτελεί ένα συμπληρωματικό βοήθημα για τον μαθητή που μπορεί να το χρησιμοποιήσει παράλληλα με το σχολικό βιβλίο από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Μάιο.  Στο νέο μας βιβλίο, εκτός από μένα, συμμετέχουν και δύο εξαιρετικοί μαθηματικοί και φίλοι, ο Μιχάλης Γιαννόπουλος από τη Θεσσαλονίκη, όπου εργάζεται στην Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και ο Σταύρος Ζώης που ζει στην Ικαρία (!). Ιδίως φέτος που οι μαθητές θα διαγωνιστούν στις εξετάσεις του Ιουνίου, ο γονιός που ενδιαφέρεται, ο μαθητής που είναι υπεύθυνος, ο καθηγητής που σέβεται το έργο του, έχει ένα παραπάνω λόγο να αγοράσει αυτό το βιβλίο.   Η  lisari  team και η  Ελληνοεκδοτική  μας προσφέρουν σε  τρ3ις  τυχερούς  το  νέο  βιβλίο μαθηματικών...

Οι αλλαγές που περιέχουν τα νέα σχολικά βιβλία από το 2021-22

Για τους μαθητές που θα πάνε σχολείο τη Δευτέρα, μετά από τον αγιασμό θα λάβουν τα σχολικά βιβλία για τη σχολική χρονιά 2021 - 22. Σε αρκετά βιβλία θα δουν μια στάμπα που γράφει "Αναθεωρημένη έκδοση" και ένα κωδικό.  Μόνο στα παρακάτω βιβλία των μαθηματικών είχαμε αλλαγές, σε όλα τα άλλα δεν έχουμε καμία μεταβολή.   Το βιβλίο με τις περισσότερες αλλαγές είναι το βιβλίο Μαθηματικών στη Γ Λυκείου, το κόντρα μάθημα (στοιχεία Πιθανοτήτων και Στατιστικής). Παρόλο που είναι το πιο νέο βιβλίο, περιέχει τις περισσότερες αλλαγές από τα βιβλία των μαθηματικών σε σχέση με την έκτασή του.  Προτείνουμε να μην αγοράσετε νέα βιβλία, αλλά να σημειώσετε πάνω σε αυτά τις παρακάτω αλλαγές.  ΛΥΚΕΙΟ Γ΄ Λυκείου κατεύθυνση - αλλαγές (κωδικός: 22 - 0273).  Το αναδιαμορφωμένο βιβλίο σε μορφή pdf: Πατήστε εδώ Σελ. 20 (Κείμενο) Γραμμή 1: Το « τριγωνικές » διορθώνεται σε « τριγωνομετρικές » Σελ. 36 (Κείμενο) Γραμμή 18: Το « μονάδικο » διορθώνεται σε « μοναδικό » Γραμμή 6η από το...