Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αγγελία: Ζητούνται μαθηματικοί για παρουσιάσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων STEM - ART σε μουσεία και εκπαιδευτικούς χώρους

Ζητούνται καθηγητές Μαθηματικών, απόφοιτοι ΣΕΜΦΕ και Παιδαγωγικών τμημάτων για Part -Time παρουσιάσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων STEM-ART σε μουσεία και εκπαιδευτικούς χώρους, κυρίως πρωινές ώρες. Υπάρχει η δυνατότητα παρουσίασης δια ζώσης και εξ αποστάσεως. 

Δεν απαιτείται προϋπηρεσία. Μόνο όρεξη και μεράκι για διδασκαλία! 

Επιθυμητό αλλά όχι απαραίτητο για τους Μαθηματικούς μεταπτυχιακό Διδακτικής Μαθηματικών. 

Αποστολή βιογραφικών στο email papanik.maths@gmail.com υπόψη κου Αποστόλη Παπανικολάου, υπεύθυνου προγράμματος.

Περισσότερες πληροφορίες για τα εκπαιδευτικά προγράμματα στον ιστότοπο www.amst.gr

Επίσης, μπορείτε να επισκεφτείτε και τους εξής συνδέσμους:


για να δείτε τις δράσεις του προγράμματος Stem-Art για τα σχολεία (δια ζώσης και εξ αποστάσεως) του Ίδρυματος Θεοχαράκη για το 2021-22.

Ένα σύντομο βιογραφικό του Αποστόλη Παπανικολάου, υπεύθυνος προγράμματος: 

Ο Αποστόλης Παπανικολάου είναι: 

- ερευνητής της διδακτικής των Μαθηματικών με μεταπτυχιακό δίπλωμα του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθήνας, στη Διδακτική Μαθηματικών

- Καθηγητής Μαθηματικών από το 1985 με πολλές διδακτικές προτάσεις, δημοσιεύσεις και συγγραφή βιβλίων για την ολιστική διδασκαλία των Μαθηματικών και τη διασύνδεσή τους με την Φυσική και την Τεχνολογία, τη Φιλοσοφία και την Τέχνη

- Έχει διδάξει Απειροστικό Λογισμό στο Μαθηματικό Αθήνας και Γεωμετρία στην Τέχνη στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στο δια βίου τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών. 

- Μέλος της επιστημονικής ομάδας ανάπτυξης πιλοτικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στην Εθνική Εστία Επιστημών, στην Εστία Γνώσης Χαλκίδας και στην Εστία Γνώσης Πάτρας από το 2000 έως το 2013. 

- Επιστημονικός σύμβουλος και σχεδιαστής εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Μουσείου Ηρακλειδών και του εκπαιδευτικού οργανισμού Stem Education

- καθηγητής στο Βαρβάκειο Πρότυπο Λύκειο

To κύριο ερευνητικό του ενδιαφέρον εστιάζεται στην διασύνδεση των Μαθηματικών με τη Φιλοσοφία και την Τέχνη και την εφαρμογή στη διδασκαλία των Μαθηματικών. Έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε σειρά σχετικών επιμορφωτικών σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς στην αλληλεπιδραστική διδασκαλία των Μαθηματικών, είναι επιμορφωτής Α επιπέδου ΤΠΕ, ενώ έχει δώσει σειρά διαλέξεων με κύριο θέμα τη βιωματική, διαθεματική και αλληλεπιδραστική διδασκαλία.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26