Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Επαναληπτικές Εξετάσεις 2013 στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Και όμως σήμερα έχουμε εξετάσεις και μάλιστα Πανελλαδικές! Μία διαδικασία που απασχολεί λίγους υποψήφιους και δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο θα υφίσταται σε λίγα χρόνια. Αν τόσο καιρό δεν έχει καταργηθεί αυτή η διαδικασία έχει να κάνει με την (υποχρεωτική) λήψη απολυτηρίου για τους εξεταζόμενους που έχασαν κάποια Πανελλαδικά μαθήματα, αν είχε λυθεί το πρόβλημα αυτό θα είχαμε την πρώτη περικοπή στην εκπαίδευση. Εδώ θα αναρτηθούν τα θέματα, λύσεις και σχόλια για τις Επαναληπτικές Εξετάσεις Μαθηματικών Γενικής Παιδείας 10-06-2013.  Υπενθυμίζουμε ότι η εξέταση των Επαναληπτικών εξετάσεων γίνεται στις 17:00, οπότε τα θέματα τα αναζητείτε μετά τις 18:30. Για αποθήκευση πατήστε εδώ (από το site του Υπουργείου παιδείας) για τα ημερήσια Λύκεια, ενώ για τα εσπερινά πατήστε εδώ . Για το υποερώτημα Β4, δείτε μία προσέγγιση Αναζητούμε ότι το ενδεχόμενο Α΄ – Β΄ . Γνωρίζουμε ότι (από διάγραμμα Venn), Α – Β = Α ∩ Β΄  οπότε αν αντί για το ενδεχόμενο Β έχουμε το Β΄ γίνεται η προ...

▪ Θέματα προαγωγικών εξετάσεων Μαΐου- Ιουνίου 2013 όλων των τάξεων Γυμνασίου - Λυκείου (συνεχής ανανέωση)

Πρέπει να ομολογήσω ότι τον τελευταίο διάστημα ρίξαμε την προσοχή μας στους μαθητές που εξετάζονται Πανελλαδικά και αμελήσαμε το μαθητικό δυναμικό των άλλων τάξεων. Για να επανορθώσουμε, όσο γίνεται, σε αυτή την ανάρτηση θα παρουσιάζουμε θέματα προαγωγικών εξετάσεων Μαΐου - Ιουνίου 2013, κυρίως για την Α΄ - Β΄ Λυκείου και για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου .  Συστήνουμε δε για το Γυμνάσιο να μην περιοριστείτε μόνο στα φετινά θέματα αλλά να μελετήσετε και θέματα προηγούμενων εξετάσεων, τα προτεινόμενα θέματα του Γυμνασίου ανακυκλώνονται και έχουν μία συγκεκριμένη δομή.  Το εν λόγω θέμα θα ανανεώνεται σε όλη την διάρκεια των εξετάσεων...  Κάποια θέματα τα βρήκαμε στο διαδίκτυο (mathematica, eisatopon, παλαιοπωλείο Μαθηματικών, kentr0...), άλλα μας τα έστειλαν κατ' αποκλειστικότητα οι αγαπητοί συνάδελφοι έτσι όπως τα έθεσαν στα σχολεία τους. Θα σαρώσουμε όσα περισσότερα θέματα μπορούμε για την πιο εύκολη και άμεση πρόσβασή σας. Ευχαριστούμε όλους τους συναδέλφ...

Μπουκέτο φυλλαδίων στα Μαθηματικά της Β΄ Λυκείου

*** Άλγεβρα*** 1. Εκθετική - Λογαριθμική συνάρτηση από τον parmenides51 2. Τριγωνομετρικές συναρτήσεις από τον parmenides51 3. Πολυώνυμα από τον parmenides51 4) Σημειώσεις σε όλα τα κεφάλαια από τον Μοσχόπουλο Δημήτρη

Ο Χίτλερ κόπηκε στην Γραμμική Άλγεβρα!!

Η έκρηξη του μπορεί να ήταν και για το Β3 υποερώτημα!!

Το υποερώτημα Β3 στο βιβλίο Γ.Μιχαηλίδη-Ο.Stanasila και η προέκταση της άσκησης...

Σας θυμίζει κάτι η παρακάτω άσκηση 48; Η παραπλήσια άσκηση υπάρχει στο βιβλίο των Γ. Μιχαηλίδη-Ο.Stanasila :  "Μιγαδικοί αριθμοί", θέμα 48,σελ.168. Για να κατεβάσετε δωρεάν το βιβλίο πατήστε εδώ ! Προέκταση του ερωτήματος του Β3 Να αποδείξετε ότι: 0,25 < |v| < 4 Όλα τα παραπάνω μας τα παρουσίασε ο συνάδελφος  Ηλίας Ζωβοΐλης τον οποίο ευχαριστούμε πολύ.

Ανέκδοτα για το υποερώτημα Β3 των Μαθηματικών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2013

1) Φτου να πάρει, αύριο έχω επιτήρηση στο Β3! 2) Μέχρι και στα ασύλληπτα θέματα μας πιο εύκολο ήταν το Β3! 3) Τι τραγούδησε ένας μαθητής των Ολυμπιάδων Μαθηματικών όταν είδε την ανισότητα του Β3, "...σε έχω δει κάπου κάπου σε ξέρω"  4) Το ερώτημα Β3 ήταν για καλά διαβασμένους! 5) Μήπως ο Ντζιώρας ήταν μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων (ΚΕΕ); 6) Συζητάνε δύο υποψήφιοι φοιτητές για τον διαγωνισμό SEEMOUS - Τι λες να βάλουν φέτος; Έχω διαβάσει τα πάντα!! Έχω λύσει όλα τα παλιά θέματα του διαγωνισμού... - Λες να βάλουν άσκηση σαν το υποερώτημα Β3 των εξετάσεων 2013;; - Ωχχχ; Πως λύνετε;  7) Ο Παναγιώτης Λώλας ΔΕΝ έλυσε το ερώτημα Β3!!  8) To B3 αποτελεί γενική απόδειξη του θεωρήματος Cauchy για το φράγμα ριζών πολυωνύμου. Βλέπε και Θ.Ν. Καζαντζή «Πολυώνυμα» σελίδα 226. Άντε και του χρόνου να δούμε το θεώρημα Sturm 9) Ο Chuck Norris λύνει το υποερώτημα Β3 χωρίς το δεδομένο του ερωτήματος Β1!  10) Βρείτε το supremum (sup) του |v| ! 11) Την ...

Όταν οι μαθητές βάζουν τα γυαλιά στους καθηγητές!

Παρουσιάζουμε μία όμορφη λύση ενός μαθητή στο επίμαχο ερώτημα Β3 στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Είναι από τις λύσεις που δεν κυκλοφορούν και συνδυάζει γνώσεις Β Λυκείου και κυρίως δεν χρησιμοποιεί απαγωγή σε άτοπο που τελικά αποδείχθηκε δύσκολη κίνηση. Μόλις ολοκληρωθεί η βαθμολόγηση των γραπτών θα αναφέρουμε και σε ποιο βαθμολογικό κέντρο βρήκαμε την παρακάτω λύση. Δείτε την, αξίζει! Ανανέωση (1/6/2013): Αντικατέστησα την Ευκλείδεια Διαίρεση με το σχήμα Horner για να απεικονίσω την ακριβή λύση του μαθητή. 

Θέματα εξετάσεων Μαΐου - Ιουνίου στα Μαθηματικά A - B Λυκείου

Από την τράπεζα θεμάτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας , Μαθηματικά A΄ Β΄ Λυκείου , περιόδου Μαΐου - Ιουνίου. Είναι περιόδου 2005 έως 2008, όμως τα θέματα εξετάσεων Λυκείου είναι διαχρονικά. Η ανάρτηση των θεμάτων που τέθηκαν στις εξετάσεις Α΄ Λυκείου και Β΄ Λυκείου των σχολικών μονάδων την περίοδο Μαΐου – Ιουνίου στοχεύει στην ενημέρωση των συναδέλφων εκπαιδευτικών, κυρίως νεοδιόριστων, για το πνεύμα και το επίπεδο των θεμάτων που τίθενται στις εξετάσεις. Ταυτόχρονα αποτελεί και ευκαιρία εμπλουτισμού των εμπειριών όλων μας. Οι παρατηρήσεις που συνοδεύουν τα θέματα αναφέρονται κυρίως στο νομότυπο, στον όγκο και στο επίπεδο δυσκολίας. Η επιλογή των θεμάτων στο Γυμνάσιο γίνεται σύμφωνα με τα Π.Δ. 508/77 (άρθρο 3 παρ. 21) και 429/91 (άρθρο 2 παρ. 8) και στο Λύκειο σύμφωνα με τα Π.Δ. 86/01, 26/02 και 80/03 (άρθρα 12, 14, 15, 16 και 17, όπως έχουν τροποποιηθεί και ...