Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανέκδοτα για το υποερώτημα Β3 των Μαθηματικών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2013

1) Φτου να πάρει, αύριο έχω επιτήρηση στο Β3!

2) Μέχρι και στα ασύλληπτα θέματα μας πιο εύκολο ήταν το Β3!

3) Τι τραγούδησε ένας μαθητής των Ολυμπιάδων Μαθηματικών όταν είδε την ανισότητα του Β3, "...σε έχω δει κάπου κάπου σε ξέρω" 

4) Το ερώτημα Β3 ήταν για καλά διαβασμένους!

5) Μήπως ο Ντζιώρας ήταν μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων (ΚΕΕ);

6) Συζητάνε δύο υποψήφιοι φοιτητές για τον διαγωνισμό SEEMOUS

- Τι λες να βάλουν φέτος; Έχω διαβάσει τα πάντα!! Έχω λύσει όλα τα παλιά θέματα του διαγωνισμού...
- Λες να βάλουν άσκηση σαν το υποερώτημα Β3 των εξετάσεων 2013;;
- Ωχχχ; Πως λύνετε; 

7) Ο Παναγιώτης Λώλας ΔΕΝ έλυσε το ερώτημα Β3!! 

8) To B3 αποτελεί γενική απόδειξη του θεωρήματος Cauchy για το φράγμα ριζών πολυωνύμου. Βλέπε και Θ.Ν. Καζαντζή «Πολυώνυμα» σελίδα 226. Άντε και του χρόνου να δούμε το θεώρημα Sturm

9) Ο Chuck Norris λύνει το υποερώτημα Β3 χωρίς το δεδομένο του ερωτήματος Β1! 

10) Βρείτε το supremum (sup) του |v| !

11) Την επόμενη φορά θα τεθεί να αποδείξετε ότι: 0,25 < |v| < 4

12) Να κεράσω ρε παιδιά κάνα σφηνάκι Β52 τώρα που τελειώσατε τις πανελλήνιες;
-Μπααα εμείς μόνο Β3 πίνουμε!
 

Λίνα


Κάποια από τα παραπάνω τα βρήκαμε στο mathematica.gr (δείτε δείτε εδώ) ενώ κάποια άλλα ήταν δικές σας προτάσεις. Αναμένω να προσθέσω και άλλες δικές σας εμπνεύσεις ή σχόλια, το χιόμουρ μας βοηθάει να ξεπερνούμε τις δυσκολίες της ζωής, και εδώ έτσι πρέπει να πράξουμε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26