Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Επαναληπτικό διαγώνισμα ΕΠΑΛ 2017

Επιμέλεια : Στασινός Παναγιώτης από Μεγαλόπολη Αρκαδίας. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Για να δείτε όλες τις αναρτήσεις, σημειώσεις και διαγωνίσματα αποκλειστικά για τους μαθητές των ΕΠΑΛ πατήστε εδώ. Επαναληπτικό διαγώνισμα ΕΠΑΛ 2017 from Μάκης Χατζόπουλος

Μια επανάληψη για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου

Επιμέλεια : Χρήστος Καράπαπας Ο αγαπητός συνάδελφος μας προτείνει μερικές ασκήσεις - μεθοδολογίες για την τελευταία επανάληψη των μαθητών της Γ΄ Λυκείου. Ένα χρήσιμο αρχείο αποκλειστικά από το lisari . Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Για το ανανεωμένο αρχείο ανισοτήτων πατήστε εδώ. Περιέχει (σελ. 19): Η συνάρτηση  και εφαρμογές. Μεθοδολογία σε θέματα ύπαρξης. Μεθοδολογία στις ανισότητες. Για να δείτε ΌΛΕΣ τις νέες σημειώσεις  (σχ. έτος 2016 - 17) πατήστε εδώ. Τελευταία επανάληψη για τους μαθητές της Γ Λυκείου from Μάκης Χατζόπουλος
Η "επιβίωση" του υποψήφιου 2017!

27oς διπλός διαγωνισμός με νέες κυκλοφορίες!!

Ρεκόρ συμμετοχών και προβολών με το νέο έργο που μόλις κυκλοφόρησε.  Ο κόσμος αγκαλιάζει τα βιβλία, συμμετέχει και κερδίζει!  Οι διαγωνισμοί θα συνεχιστούν μέχρι να κερδίσουν όλοι!! Οι αριθμοί που συμμετέχουν στην κλήρωση είναι από το (0)1xxx έως 178xx και xxx01 έως xx178 Σημείωση: Επειδή η αρίθμηση γίνεται ένα προς ένα τα σχόλια αν κάποιος έχει κάποια ένσταση στην καταμέτρηση (πολύ πιθανόν να έχει γίνει λάθος στο μέτρημα) να το αναφέρει... Βιβλίο Α 126 19 : Georgia Papaioannou – Νικολόπουλος Θανάσης 52 5 16: Dimitris Chatzakis – Giorgos Gkorogias 68 4  32: buraku – Πάνος Φωκαΐδης (0)4 5 59: Dimitris papamikroulis – lazaros63 28 4 89: halb wesen halb Dind – Nikos Oik Βιβλίο Β 35 3 76: paraskevas kontopoulos – Ηλίας Καμπέλης 42 7 42: Demetris Gavalas 59 6 63: lazaros63 -   Ηλίας Τορτοπίδης (00)5 16: kostakis (005) - Giorgos Gkorogias (16) – ant vismp (51) (00)9 67: Konstantinos Koutsoubas – Χρήστος Οικο...

Οι ασκήσεις του σχολικού βιβλίου στη συνάρτηση Ολοκλήρωμα σύμφωνα με τη νέα ύλη (18/3/16)

Από την αρχή του προηγούμενου έτους (2016) δεχόμασταν συχνά αρκετές ερωτήσεις για τη συνάρτηση ολοκλήρωμα, ακολουθούσαν μακροσκελείς συζητήσεις για το πώς πρέπει να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα. Οι περισσότεροι που διαβάζετε το κείμενο μπορεί να αναγνωρίζετε τον εαυτό σας σε αυτές τις γραμμές!! Προσπαθούσαμε όλο αυτό το καιρό να αιτιολογήσουμε και να καταλάβουμε τις ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας - ΙΕΠ για την αναστάτωση που έφερε με αυτή η οδηγία. Μια κίνηση που θεωρούμε ότι έγινε για να διευκολυνθεί ο μαθητής και ο καθηγητής. Τελικά δεν είμαι σίγουρος αν τα κατάφεραν αφού μέχρι και σήμερα δεχόμαστε μηνύματα... η αναστάτωση και αβεβαιότητα δεν έχει σταματήσει. Αυτή η οδηγία που δόθηκε αρχές καλοκαιριού (η μη παραγώγιση της συνάρτησης Ολοκλήρωμα) είναι και ο λόγος της παρούσας ανάρτησης. Διαβάστε το ιστορικό, μια γρήγορη αναδρομή στις οδηγίες που δόθηκαν για το σχολικό έτος 2015 - 16. Διαβάστε επίσης για τα παράδοξα που προκύπτουν με την τελευταία οδηγία!  Δείτε με ποιο...

Η τελευταία επανάληψη στη Β και Γ Γυμνασίου

Επιμέλεια : Βασίλης Μποζατζίδης για τους μαθητές της Β και Γ Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2016 - 17. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε Β΄ Γυμνασίου και Γ΄ Γυμνασίου . Συγκεντρωτικά όλα τα αρχεία  που αφορούν το Γυμνάσιο πατήστε εδώ (καρτέλα). Επανάληψη στη Β Γυμνασίου 2017 from Μάκης Χατζόπουλος Επανάληψη στη Γ Γυμνασίου 2017 from Μάκης Χατζόπουλος

Δημιουργικές εργασίες από το 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης

Η σημερινή μέρα (7/4/2017) ήταν αφιερωμένη στις δημιουργικές εργασίες για τις τάξεις Α΄ και Β΄ Λυκείου. Για πρώτη χρονιά και πιλοτικά έρχεται ο θεσμός των εργασιών από τους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου. Του χρόνου (2017 - 18) προβλέπεται να ακολουθήσουν και οι μαθητές της Γ Λυκείου! Η εργασία θα συνεχιστεί και στις 27/4/17 (2η μέρα δημιουργικής εργασίας) όπου και θα ολοκληρωθεί. Δείτε αναλυτικά την ανάρτηση με όλα τα στοιχεία που πρέπει να γνωρίζεται για τις δημιουργικές εργασίες και θέματα από διάφορα σχολεία. Όποιος συνάδελφος επιθυμεί να αναρτηθεί το θέμα της δημιουργικής εργασίας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο του να το κάνει στο email: lisari.blogspot@gmail.gr.  Α΄ Λυκείου Άλγεβρα (ατομική):    Αδύνατες εξισώσεις και μιγαδικοί αριθμοί . Άλγεβρα (ομαδική): Εξισώσεις σε προβλήματα 2ου βαθμού . Γεωμετρία (ομαδική): Διάταξη των δευτερευόντων στοιχείων ενός σκαληνού τριγώνου (δεν επιλέχθηκε). Πατήστε εδώ με αναλυτικές λύσεις σε όλες τις περι...

▪ Περιοδικό "Ευκλείδης Β": Ολοκληρώματα

1.  Το Ολοκλήρωμα. Από το "χτες" στο σήμερα.   (τ. 4, Απρίλιος 1987) 2. Ασκήσεις στα Ολοκληρώματα (τ. 4, Μάρτιος-Απρίλιος 1990) 3. Ολοκλήρωμα με Μεταβλητό άνω άκρο (τ. 4, Μάρτιος-Απρίλιος 1991) 4. Ολοκλήρωση συνάρτησης πολλαπλού τύπου και αντιστρόφης συνάρτησης (τ. 3, Ιανουάριος-Φεβρουάριος-Μάρτιος 1993) 5. Εφαρμογές του θεμελ. Θεωρήματος (του ολοκληρωτικού λογισμού) 6. Ολοκλήρωμα και διάταξη (τ. 4, Απρίλιος-Μάιος-Ιούνιος 1993) Πηγή: hms.gr     Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γ τάξη των ΕΠΑΛ

Μια προσφορά του Άγγελου Παπαϊωάννου  για τους μαθητές - καθηγητές της Γ τάξης των ΕΠΑΛ. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf . Επαναληπτικές ασκήσεις ΕΠΑΛ 2017 from Μάκης Χατζόπουλος

Δημιουργικές εργασίες μαθηματικών για Α΄ και Β΄ Λυκείου

Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου πρέπει να επιλέξουν ένα μάθημα και να κάνουν μια δημιουργική εργασία (δ.ε) είτε ατομικά είτε ομαδικά όπως ορίζεται στο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας . Α. Βασικές πληροφορίες (στα πεταχτά...) 1) Τα θέματα των δημιουργικών εργασιών (δ.ε) είτε προτείνονται από τους διδάσκοντες στους μαθητές είτε προτείνονται από τους μαθητές και εγκρίνονται από τους διδάσκοντες.  2) Κάθε Δ.Ε. δύναται είτε να αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο είτε να καλύπτει και άλλα, προσλαμβάνοντας έτσι, σε ορισμένες περιπτώσεις, διαθεματικό-διεπιστημονικό χαρακτήρα.  3) Η οργάνωση των θεμάτων των Δ.Ε. εντάσσεται στους ακόλουθους δύο Θεματικούς Πυλώνες για καθεμιά από τις Α΄ και Β’ τάξεις του Λυκείου:  Θεματικός Πυλώνας Ι - Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Κοινωνικές Επιστήμες και Καλλιτεχνική Παιδεία, Θεματικός Πυλώνας ΙΙ - Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά και Πληροφορική. 4) Οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και της Β΄ τάξης εκπονούν υποχρεωτικά...