Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαθηματικά Α' Γυμνασίου: Φύλλα εργασίας στο 1ο κεφάλαιο

126.243 κλικ, 20 σχόλια και συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον σας!

Ένα φυλλάδιο που είχα παρουσιάσει στους μαθητές του 6ου Γυμνάσιου Ιλίου περίπου πριν δεκατέσσερα χρόνια (2008) παρόλα αυτά στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς το αρχείο αυτό είναι πρώτο στις εμφανίσεις! Ένα αρχείο που το αγαπήσατε! Το ανανεώσαμε λίγο και το αναρτούμε εκ νέου.

Παρουσιάζει το πρώτο κεφάλαιο της Α΄ τάξης με θεωρία και ασκήσεις.

Περιέχει 13 υποδειγματικά φύλλα εργασίας που θα τα αγαπήσουν οι μαθητές!

Τελευταία ενημέρωση: 20/9/2022

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.


Σχόλια

  1. Καλησπέρα! Λύσεις για να ελέγξουμε τα αποτελέσματα εμείς που δεν είμαστε τόσο καλοί στα μαθηματικά υπάρχουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς! Είστε εκπαιδευτικός ή μαθήτρια;

      Διαγραφή
    2. Είμαι εργαζόμενη μητέρα μεταπτυχιακής εκπαίδευσης με προφανή έλλειψη χρόνου που πάντα αντιμετώπιζε τα μαθηματικά διεκπεραιωτικά :)

      Διαγραφή
    3. Κατανοώ και έχετε την συμπαράστασή μας! Απλά η προσφορά είναι ήδη μεγάλη οπότε ας την αποδεχτούμε σε όποια μορφή και αν δίνεται. Όσο για χρόνο μην μας αναφέρετε! Γίνονται όλα αυτά χωρίς καμία αμοιβή! Η ανταμοιβή μας είναι η αναγνώριση και η καλή κουβέντα!

      Διαγραφή
    4. Σας ευχαριστούμε πολύ για το πολύτιμο έργο σας!

      Διαγραφή
  2. Ξεκινώντας τώρα τα πρώτα μου ιδιαίτερα το φυλλάδιο αυτό είναι εξαιρετικά βοηθητικό για μένα, σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε για την αναγνώριση και για το σχόλιο! Καλή αρχή!

      Διαγραφή
  3. ενα χρησιμο φυλλαδιο σας ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστούμε για την αναγνώριση και το σχόλιο! Το έχουμε ανάγκη!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο φυλλάδιο!!!
    Ευχαριστούμε πολύ!!!
    Εξίσου βοηθητικό για καθηγητές κ μαθητές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικό και πολύ χρήσιμο αρχείο! Μακάρι να βρεθεί ο χρόνος για αντίστοιχα φύλλα και στα υπόλοιπα κεφάλαια της ύλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε πολύ για το αρχείο.εξαιρετικα χρήσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πού οργανωμένο και στοχευμένο αρχείο!! Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετικό! Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα επίκαιρες οι σημειώσεις σου!!!
    Καλοδεχούμενες λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφο, αλλά παραείναι εύκολο ρε παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τις λύσεις για να βοηθηθουμε και εμείς οι γονείς που μπορούμε να τις βρούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν είναι εφικτό όποιο φυλλάδιο ανεβαίνει να περιέχει και απαντήσεις. Επίσης, δεν είναι και σωστό γιατί αρκετοί μαθητές καταφεύγουν στις απαντήσεις χωρίς να δώσουν μάχη. Ρωτήστε ποια άσκηση έχετε πρόβλημα για να δώσουμε μια ιδέα.

      Διαγραφή
  12. Απλά εξαιρετικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1 διαγώνισμα Προσομοίωσης Μαθηματικών Γ΄ Λυκείου μέχρι τη σύνθεση

 Δείτε ένα υποψήφιο διαγώνισμα προσομοίωσης μαθηματικών στη Γ΄ Λυκείου μέχρι τη σύνθεση συναρτήσεων.  Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.  Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος Υποδιευθυντής στο Βαρβάκειο Πρότυπο Λύκειο

86ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός (Π.Μ.Δ.) στα Μαθηματικά «Ο ΘΑΛΗΣ», για το σχολικό έτος 2025-2026»

Φέτος, ο Πανελλήνιος Μαθητικός διαγωνισμός στα Μαθηματικά "Ο Θαλής" θα διεξαχθεί εντός σχολικών αιθουσών την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025 και ώρες 12:00-14:00, θα έχει διάρκεια δυο (2) ώρες και θα απαρτίζεται από τρία (3) θέματα πλήρους ανάπτυξης. Εξεταστικό κέντρο θα είναι όποιο σχολείο έχει ενδιαφερόμενους μαθητές, το οποίο θα πρέπει να διαθέσει ανάλογα με το πλήθος των μαθητών τις αντίστοιχες αίθουσες (χωρίς να είναι απαραίτητο να γίνει αναπροσαρμογή του ωρολογίου προγράμματος) και τους αντίστοιχους επιτηρητές. Διαβάστε το σημερινό έγγραφο που απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας προς όλα τα σχολεία.