Όπως είχε προαναγγείλει η Υπουργός Παιδείας, στις 24/9/2025 προστέθηκαν 71 νέα θέματα στην Τράπεζα Θεμάτων στο μάθημα της Άλγεβρας Α΄ Γενικού Λυκείου. Τα συνολικά θέματα της Άλγεβρας Α΄ Λυκείου που έχουν αναρτηθεί στην Τράπεζα θεμάτων είναι 469. Τα θέματα είναι προβλήματα και θυμίζουν το στυλ του Ι.Β. Δείτε τα 71 θέματα πατώντας εδώ (τράπεζα θεμάτων από το επίσημο site του Ι.Ε.Π.). Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (εκφωνήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ. Επιμέλεια : Ιορδάνης Κοσόγλου (lisari team) Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (+ απαντήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ. Επιμέλεια : Τάκης Τσακαλάκος (lisari team) Σχολιασμός Ένας πρώτος σχολιασμός: 1) Αλλάζει το στυλ και το ύφος των θεμάτων της Τράπεζας θεμάτων... γιατί; 2) Ποιος έχει την ευθύνη των θεμάτων; Στα προηγούμενα γνωρίζουμε ποιοι ήταν θεματοδότες. Δεν έγινε από το Ι.Ε.Π. ποτέ ανοικτή πρόσκληση προς ενδιαφερόμενους. 3) Δεν είναι μετρήσιμα τα θέματα... πώς θα βαθ...
Γεια σας μπορειτε να μου λυσετε την ασκηση την 7 και την 8 επειδη με ενδιαφερουν πολυ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι μαθητής; Δίνω κάποιες υποδείξεις, η ξερή λύση καταστρέφει την σκέψη και την αυτενέργεια.
ΔιαγραφήΥπόδειξη άσκ. 7
Επειδή α0 επίσης από την σχέση χ<1 καταλαβαίνουμε χ - 1 < 0 και 1 - χ > 0. Οπότε γνωρίζουμε το πρόσημο όλων των απολύτων, άρα μπορούμε να τα εξάγουμε ανάλογα το πρόσημο τους. Παίρνεις την ζητούμενη σχέση, προχωράς με ισοδυναμίες και καταλήγεις σε κάτι που ισχύει...
Υπόδειξη άσκ. 8
ΔιαγραφήΦέρνουμε το απόλυτο χ στο πρώτο μέλος και είναι όλο το μέλος θετικό, άρα και το β΄ μέλος είναι θετικό, δηλ. 11χ>0 κτλ
Γεια σας μπορειτε να μου λυσετε την ασκηση την 7 και την 8 επειδη με ενδιαφερουν πολυ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Χατζόπουλε, δεν κατάλαβα την εξήγησή σας για την λύση της Άσκησης 8. Μήπως μπορείτε παρακαλώ να την ξαναεξηγήσετε με μεγαλύτερη λεπτομέρεια ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ποια άσκηση αναφέρεστε; Θέλετε να μου πείτε ποιος ρωτάει; Δεν είναι όμορφο να γνωριζόμαστε; Ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω βοήθεια στην 9ii)
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Βάλε απόλυτα και στα δύο μέλη της δεδομένης σχέσης,
Διαγραφή2) Κάνε χιαστί και προκύπτει ότι |x| = |y|
3) Άρα αν πάρεις πάλι τη δεδομένη σχέση έχεις δύο ίσα κλάσματα με τον ίδιο παρονομαστή άρα και οι αριθμητές είναι ίσοι οπότε x = y.
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι που αξίζει να τους βρεις!