Όλοι διδάσκουμε την πρόταση σωστά; Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122) Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω: Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$). Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...
Γεια σας μπορειτε να μου λυσετε την ασκηση την 7 και την 8 επειδη με ενδιαφερουν πολυ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι μαθητής; Δίνω κάποιες υποδείξεις, η ξερή λύση καταστρέφει την σκέψη και την αυτενέργεια.
ΔιαγραφήΥπόδειξη άσκ. 7
Επειδή α0 επίσης από την σχέση χ<1 καταλαβαίνουμε χ - 1 < 0 και 1 - χ > 0. Οπότε γνωρίζουμε το πρόσημο όλων των απολύτων, άρα μπορούμε να τα εξάγουμε ανάλογα το πρόσημο τους. Παίρνεις την ζητούμενη σχέση, προχωράς με ισοδυναμίες και καταλήγεις σε κάτι που ισχύει...
Υπόδειξη άσκ. 8
ΔιαγραφήΦέρνουμε το απόλυτο χ στο πρώτο μέλος και είναι όλο το μέλος θετικό, άρα και το β΄ μέλος είναι θετικό, δηλ. 11χ>0 κτλ
Γεια σας μπορειτε να μου λυσετε την ασκηση την 7 και την 8 επειδη με ενδιαφερουν πολυ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Χατζόπουλε, δεν κατάλαβα την εξήγησή σας για την λύση της Άσκησης 8. Μήπως μπορείτε παρακαλώ να την ξαναεξηγήσετε με μεγαλύτερη λεπτομέρεια ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ποια άσκηση αναφέρεστε; Θέλετε να μου πείτε ποιος ρωτάει; Δεν είναι όμορφο να γνωριζόμαστε; Ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω βοήθεια στην 9ii)
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Βάλε απόλυτα και στα δύο μέλη της δεδομένης σχέσης,
Διαγραφή2) Κάνε χιαστί και προκύπτει ότι |x| = |y|
3) Άρα αν πάρεις πάλι τη δεδομένη σχέση έχεις δύο ίσα κλάσματα με τον ίδιο παρονομαστή άρα και οι αριθμητές είναι ίσοι οπότε x = y.
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι που αξίζει να τους βρεις!