Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Είστε παρατηρητικοί; Βρείτε το λάθος στην παρακάτω εικόνα!!

Σε κάποιο φυλλάδιο υπάρχει η παρακάτω εικόνα, μέχρι κάποια στιγμή ένας μαθητής παρατήρησε ένα σπουδαίο λάθος στην φωτογραφία, ποιο είναι; Μπορείτε να το βρείτε;

Σημείωση: Μπορεί να υπάρχουν (ή να θεωρήσουμε) ότι υπάρχουν και άλλα λάθη, εμείς ζητάμε το πιο κραυγαλέο! 

Σχόλια

  1. Το λάθος βρίσκεται στο τύπο της δευτεροβάθμξιας εξίσωσης:
    Όχι:
    x=[β^2±sqrt(β^2-4αγ)]/2α
    Αλλά:
    x=[-β±sqrt(β^2-4αγ)]/2α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην εύρεση των λύσεων της δευτεροβάθμιας δεν είναι το λάθος?Αντί για b^2(αυτό που βρίσκεται εκτός ρίζας) είναι σκέτο b

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ σωστά Carlo! Αυτό το λάθος παρατήρησε και ο μαθητής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @batman

    Σωστά, εκεί βρίσκεται το λάθος, απλά το σωστό είναι -b (και όχι b που έγραψες βιαστικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάποιος θα μπορούσε να πεί ότι είναι λάθος το εμβαδό και η περίμετρος που ισούνται με ολόκληρου κύκλου ενώ το σχήμα είναι τα 3/4 αυτού.Αλλά το κραυγαλέο δεν είναι αυτό όντως(και θεωρείται και λίγο αυθαίρετα ότι αντιστοιχει στο σχήμα όντας δίπλα του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πράγματι είναι κραυγαλέο, εφόσον βρίσκεται σε πρώτο πλάνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φρονώ ότι τέθηκε εσκεμμένα στη σύνθεση για να το εντοπίσουν οι μαθητές και να δοκιμασθεί η παρατηρητικότητα τους. Ή κάνω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βεβαίως, βεβαίως, εσκεμμένα!!

    Όσο για τον κύκλο το είχα δει και εγώ, αλλά τουλάχιστον ο τύπος δεν είναι λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το λαθος ειναι σιγουρα αυτο που λετε αλλα εμενα μου εκανε εντυπωση πως υπαρχουν 2 δεξια χερια με το ιδιο ρουχο(δηλαδη απο τον ιδιο ανθρωπο) στο δεξι μερος της εικονας χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και λάθος πρόσθεση, 56,048 και όχι 54.048.
    Και στον χάρακα αρχίζει από 1, όχι από 0.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26