Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

40 (ανανεώθηκε) Συνδυαστικές ασκήσεις μιγαδικών με ανάλυση

Ανανεώθηκε: 7/12/2012(αντικατάσταση συνδέσμων)


Αποθηκεύεστε το αρχείο. 


Ιστορικά στοιχεία:
Το συνδυαστικό θέμα μιγαδικών και ανάλυσης, το έχουν προτείνει στις Πανελλήνιες εξετάσεις συνολικά τέσσερις φορές, τρεις φορές στις Επαναληπτικές εξετάσεις ως τρίτο θέμα και μια φορά στις κανονικές εξετάσεις ως τέταρτο θέμα.

Σήμερα
Επειδή και φέτος είναι ένα πιθανό θέμα, παρουσιάζουμε ένα φυλλάδιο με 40 συνδυαστικές ασκήσεις μιγαδικών με ανάλυση.
(Όποιος θέλει να προτείνει αντίστοιχες ασκήσεις, να μου στείλει e - mail).


Ερώτηση κρίσεως
Ποιος αγαπημένος καθηγητής που βρίσκεται ενίοτε στην επιτροπή εξετάσεων (ΚΕΓΕ) έχει αγάπη σε τέτοιους είδους ασκήσεις; 

Μια βοήθεια, είναι ο πρώτος που έθεσε ανάλογο θέμα στις κανονικές εξετάσεις του Ιουνίου (το 2004) και μετά στις επαναληπτικές, με μεγάλη επιτυχία.



Σχόλια

  1. προτεινομενεσ λυσεισ θα δημοσιευσετε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι, μερικές υπάρχουν στο ένθετο με τις 180 ασκήσεις που δημοσίευσε το mathematica.

    Στις άλλες αν έχεις κάποια απορία μας τις λες και τα συζητάμε από κοινού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. +1
    πιστευω οτι θα δουμε θεματακι με ολοκληρωμα-μιγαδικο πχ 17
    πολυ καλα θεματα συνδιαστικα ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    Η άποψή μου δεν έχει καμία σημασία, αλλά αν πρέπει να προετοιμάσουμε τους μαθητές μας σε τέτοιους είδους ασκήσεων το θεωρώ απαραίτητο.

    Το αρχείο ανανεώθηκε, ξαναδείτε το...σε κάποιες έβαλα και υποδείξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλές ασκήσεις!

    Χρόνια πολλά επι τη ευκαιρία!
    Ν.Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δημήτρης Δούδης26 Απρ 2012, 6:54:00 μ.μ.

    Χριστός Ανέστη!

    Εκτός από τα συγχαρητήρια, μία ερώτηση:

    Στην άσκηση 3, στο τελευταίο υποερώτημα, μήπως χρειάζεται η διευκρίνιση ότι οι εικόνες των z1, z2 είναι αντιδιαμετρικά σημεία του εν λόγω γ.τ.;;;


    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δημήτρη την κοίταξα, δεν ξέρω τι γεωμετρικό τόπο έχεις βρει, αλλά αυτό που βλέπω είναι ότι ο γεωμετρικός τόπος είναι έλλειψη (με εστίες στον άξονα y'y), άρα η μέγιστη απόσταση δύο σημείων μιας έλλειψης είναι ο μεγάλος άξονας, δηλ. το (Α'Α), οπότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δημήτρης Δούδης27 Απρ 2012, 12:06:00 π.μ.

    Όντως βγαίνει έλλειψη. Το θέμα μου δεν είναι εκεί.

    Αναφερόμουν στην ελάχιστη απόσταση, δηλαδή για το 8, και όχι στη μέγιστη το 10...

    Συγγνώμη που δεν το ανέφερα.

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίες ασκήσεις!!!

    Στην άσκηση 17 στο τελευταίο ερώτημα πως μπορούμε να βρούμε το εμβαδό;Πώς ξέρουμε αν στο (0,1) η f(x) είναι πάνω ή κάτω από τον x'x ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα

    Πολύ όμορφη συλλογή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ν.Ζ και Roymelioti σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

    Ανώνυμε, δεν θες να μιλάμε επώνυμα;

    Δημήτρη η άσκηση δεν αναφέρει πουθενά ελάχιστη απόσταση, αφού η ελάχιστη απόσταση δύο μιγαδικών είναι το μηδέν. Αν κατά κάποιον τρόπο θέλαμε να πάρουμε το 8, το μήκος του μικρού άξονα, θα έπρεπε να έχουμε και άλλα δεδομένα, όπως πχ. ότι είναι αντιδιαμετρικά σημεία της έλλειψης, όπως εύστοχα ανέφερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όσο για την άσκηση 17, το τελευταίο ερώτημα θα έχεις βρει τον τύπο της συνάρτησης f, λόγω του πρώτου ερωτήματος.

    Οπότε η μελέτη του προσήμου γίνεται εύκολα...

    Θα επιθυμούσα να μιλάμε επώνυμα, έστω κάποια αρχικά, να υπάρχει τρόπος επικοινωνίας, αντί του στείρου "ανώνυμε 1", "ανώνυμε 2" κτλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δημήτρη είχες δίκιο για τις αντιρρήσεις στου στην άσκηση 3 (στο τελευταίο ερώτημα με το οκτώ), οπότε το έσβησα και ανανέωσα το αρχείο.

    Σε ευχαριστώ για την χρήσιμη παρατήρησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 28γ)ii
    πως βγαινει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δες την υπόδειξη στο υποερώτημα (δ), αντιστοιχεί στο γ ii. (μου ξέφυγε η αρίθμηση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τελικά ποιά είναι η απάντηση στην ερώτηση κρίσεως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26