Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επαναληπτικές εξετάσεις 2012: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας (ανανεωμένο με λύσεις)

Ήρθαν οι Επαναληπτικές εξετάσεις 2012 και κανείς δεν τις πήρε χαμπάρι, μόνο αυτοί που συμμετείχαν! Η αλήθεια είναι ότι κάθε χρόνο έτσι γίνεται, όλα τα βλέμματα στραμμένα στις εξετάσεις του Μαΐου, σχόλια, εναλλακτικές λύσεις, σκέψεις, ολόκληρα κατεβατά για τις επίσημες - κανονικές εξετάσεις και όταν έρθουν οι εξετάσεις των αδυνάτων τίποτα από όλα αυτά, πολλές φορές ούτε λύσεις δεν βλέπουμε στο διαδίκτυο. Είναι παράλογο αφού και αυτά η ίδια επιτροπή τα θέτει, οπότε μπορούμε να καταλάβουμε το σκεπτικό της και τα αντιληφθούμε τα θέματα που έχουν κατά νου. Η αλήθεια είναι ότι τα Επαναληπτικά θέματα μας απασχολούν στο τέλος της επόμενης σχολικής χρονιάς και τότε τα αναζητούν όλοι, όπως και τις λύσεις τους.

Εμείς θα κάνουμε μια προσπάθεια φέτος να τα αναδείξουμε, βάζοντας τα θέματα, σχόλια και λύσεις.

Θέματα: Δείτε παρακάτω σε pdf και σε word.

Λύσεις: Δείτε τις λύσεις των επαναληπτικών εξετάσεων στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2012 (έχουν διορθωθεί κάποια λάθη αντικαταστάσεων στο θέμα Γ, δείτε την β΄ έκδοση) 

Σχόλια: Με μια ματιά, βλέπουμε ένα παρόμοιο επίπεδο με αυτά των κανονικών εξετάσεων. Τέθηκε πρόβλημα στο θέμα Δ (άσκηση 3/σελ. 46 σχολικού βιβλίου!!) , κάτι που δυσκολεύει θεωρητικά τους μαθητές, αν και σε αυτή την περίπτωση το συγκεκριμένο δεν ήταν δύσκολο και υπήρχε στο σχολικό βιβλίο!

Επίσης δινόταν ο τύπος όγκου ορθογώνιου παραλληλεπιπέδου, που πολύ μαθητές - καθηγητές προβληματίζονται κατά καιρούς αν θα πρέπει να το γνωρίζουν ή θα δίνονται στις εξετάσεις. Πάλι είχαμε κάποια τεχνάσματα στο Β4 και Γ1, που δεν δυσκολεύουν ένα μαθητή που κατέχει μαθηματικά όλα αυτά τα χρόνια.

Καλωσορίζουμε επίσης το σκεπτικό να υπάρχουν ασκήσεις από το σχολικό βιβλίο και βάση με αυτό να διαμορφώνεται ολόκληρο θέμα. Έτσι δίνουμε την αξία που λείπει στο σχολικό βιβλίο και οι μαθητές θα αρχίσουν να το μελετούν περισσότερο από ότι τα γνωστά εξωσχολικά.

Μαθηματικά προβλήματα δεν είχαμε εκτός από το τελευταίο ερώτημα που προέκυπτε και χωρίς την χρήση της μονοτονίας.

(Θα ανανεώνονται τα σχόλια)




Σχόλια

  1. AΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    http://kelafas.gr/themata.html?filename=2012/epanaliptikes/mathgen_epan_2012_a.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν μας το έγραφες λίγο νωρίτερα θα μας είχες γλιτώσει από την πληκτρολόγηση!

    Το αφήνω για την διαφορετική αντιμετώπιση του ορίου και το πιο όμορφο σχήμα του ιστογράμματος!!

    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έχετε λάθος το Ρ(Κ)=0,9 και λείπει η αναφορά για το πως προκύπτει το Ρ(ω_5)=1/6 και υπάρχει μάλλον λάθος και στο Ρ(Β)=3/5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχετε λάθος το Ρ(Κ)=0,9 και λείπει η αναφορά για το πως προκύπτει το Ρ(ω_5)=1/6 και υπάρχει μάλλον λάθος και στο Ρ(Β)=3/5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βασίλη έχω ανεβάσει β΄ έκδοση και διορθώσει τα λάθη που αναφέρεις!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26