Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καλή σχολική χρονιά! Όλο το "πακέτο" που πρέπει να έχει ένας καθηγητής για την νέα σχολική χρονιά

Όλο το "πακέτο" που πρέπει να έχει ένας εκπαιδευτικός που διδάσκει στο Λυκείου. Δείτε τα παρακάτω. Εύχομαι σε όλους που συμμετέχουν στην εκπαίδευση καλή σχολική χρονιά για το 2012 - 13 (μην απορείτε, υπάρχουν πολλά σχολεία που έχουν καταλήψεις και τα μαθήματα δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα και ας μην το λένε στις ειδήσεις). 


Οδηγίες διδασκαλίας που δόθηκαν από το υπουργείο παιδείας για τα Μαθηματικά για όλες τις τάξεις του Λυκείου για το σχολικό έτος 2012-2013 (Ημερησίου και Εσπερινού) ενοποιημένες σε ένα αρχείο σε μορφή βιβλίου, ετοίμασε ο Σχολικός Σύμβουλος Δωδεκανήσου Γιάννης Καραγιάννης.


Οδηγίες και προγραμματισμός ύλης Λυκείων

Βιβλίο Οδηγιών και διαχείρισης ύλης Λυκείου


Οδηγίες Β΄ Ημερήσιου ΓΕΛ και Γ΄ Εσπερινού

Οδηγίες μαθηματικών Γ΄ ΕΠΑ.Λ. και  Δ΄Εσπερινού ΕΠΑ.Λ.

Οδηγίες διδασκαλίας μαθηματικών Α΄Ημερ.ΓΕΛ και Α΄και Β΄Εσπ. ΓΕΛ. Έντυπο προγραμματισμού ύλης

Εξεταστέα ύλη Γ΄ Ημερήσιου  ΓΕΛ

Εξεταστέα ύλη Δ΄Εσπερινού

Διαχείριση διδακτέας ύλης μαθηματικών Γ΄Λυκείου Ημερ. και Δ΄Εσπ. Κατ.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26