Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πάμε Καλαμάτα; Δείτε τις εισηγήσεις

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία διοργανώνει και φέτος το 29ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικών στην Καλαμάτα.

Το θέμα του συνεδρίου είναι:
 "Θεωρία - Πράξη και Προεκτάσεις" 

Σύνδεση με τα αναλυτικά προγράμματα, τη διδασκαλία στην τάξη, τις άλλες Θετικές Επιστήμες, την Τεχνολογία, την Οικονομία, τα σύγχρονα παγκόσμια προβλήματα.
  •  Ημερομηνία διεξαγωγής: Παρασκευή 9 - 10  - 11 Νοεμβρίου 2012
  • Για να δείτε το πρόγραμμα πατήστε εδώ. (...το επίσημο site της ΕΜΕ δεν το έχει αναρτήσει ακόμα)
  • Για διαμονή πατήστε εδώ.
  • Για πρόσβαση πατήστε εδώ.  
  • Για τι επιτροπές πατήστε εδώ
  • Η καθιερωμένη συνάντηση των μελών του μεγαλύτερου Μαθηματικού forum mathematica.gr θα γίνει το Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012, στην αίθουσα Γ και ώρα 14:15 έως και 15:30 !! Να είστε εκεί! 
  • Πως πάμε στο συνεδριακό κέντρο Elite; Δείτε εδώ.  
 Για να δείτε φώτο από το συνέδριο πατήστε εδώ


Δείτε παρακάτω μερικές εισηγήσεις καθηγητών. 

29o Πανελλήνιο Συνέδριo Μαθηματικής Παιδείας
Μαθηματικά: Θεωρία – Πράξη – Προεκτάσεις
Καλαμάτα 9, 10, 11 Νοεμβρίου 2012
Συνεδριακό κέντρο του Ξενοδοχείου Elite (Ναυαρίνου 2)
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΩΝ
1) «Βιβλία και Αναλυτικά Προγράμματα στην Β/θμια Εκπ/ση. Διαπιστώσεις και Προοπτικές» (εδώ)
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: Φαρμάκης Β.
Κατσαργύρης Β.
Σβέρκος Α.
Χρυσοβέργης Μ.
2) «Τρόποι Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» (εδώ)
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ: Αυγερινός Ε.- Παπασταυρίδης Στ.
Εισηγητές: Βουργάνας Π.
Καρκανιάς Ν.
Πλατάρος Ι.
Στυλιανόπουλος Ν.
3) «Ο δάσκαλος των Μαθηματικών στη Β/θμια Εκπαίδευση. Προετοιμασία, επιμόρφωση και αξιολόγηση» (εδώ)
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ: Κερασαρίδης Ι.
Εισηγητές: Αργυρόπουλος Η.
Μηλιώνης Χ.
Μαυρέλης Ι.
Μορόγλου Ε.
Φερεντίνος Σ.

 Πηγή: hms.gr

Δείτε τις εισηγήσεις των συναδέλφων Κώστα Μαλλιάκα και Τάσου Σωτηράκη όπως δημοσιεύτηκαν στα πρακτικά του 29ου συνεδρίου μαθηματικών που πραγματοποιήθηκε στην Καλαμάτα 9 έως 11 Νοεμβρίου 2012. Τα θέματα των εισηγήσεων ήταν: «Διδακτικές παρεμβάσεις στην διδασκαλία του εμβαδού στην Β΄ Γυμνασίου και στην Β΄Λυκείου» και «Μελέτη αρχαίων μαθηματικών κειμένων και ένταξη τους στην διδασκαλία της Γεωμετρίας«
Εισήγηση 1 (Διδακτικές παρεμβάσεις…)
Εισήγηση 2 (Μελέτη αρχαίων μαθηματικών κειμένων…)

Πηγή:  http://blogs.sch.gr/iokaragi/
 

Σχόλια

  1. Εσείς θα πάτε Καλαμάτα; Για να δούμε θα έχει κόσμο ή λόγω της οικονομικής κρίσης η προσέλευση δεν θα είναι μεγάλη;

    Υπάρχει πιθανότητα να παραβρεθώ στο συνέδριο έστω και για μία μέρα.

    Όποιος επιθυμεί να γνωριστούμε να επικοινωνήσει μαζί μου.

    Σε ποια περιοχή λέτε να γίνει το επόμενο συνέδριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάκη..I am in!
    Το επόμενο συνέδριο ευελπιστώ να γίνει στη Σαλαμίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτι μου λέει ότι το επόμενο συνέδριο θα γίνει σε νησί, πχ. Κρήτη, γιατί όχι Σαλαμίνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέσαμε κάποια χιλιόμετρα έξω...Καρδίτσα 2013!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26