Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Τελικά τα αποτελέσματα δεν ήταν τόσο ενθαρρυντικά παρά το μεγάλο πλήθος συνταξιοδοτήσεων, παραιτήσεων, αυτοδίκαιων απολύσεων! Υπενθυμίζουμε, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η Διεύθυνση Προσωπικού του Υπουργείου Παιδείας (πηγή: esos), από τις 01/01/13 έως 31/12/2013 είναι 624 και από 1/1/14 έως 31/08/14 είναι 495, συνολικά 1.119 άτομα!!

Δείτε παρακάτω:
1) Στατιστικά
2) Οι "τυχεροί" Μαθηματικοί που πήραν μετάθεση!
3) Το αρχείο σε μορφή excel, με φίλτρα, για να κάνετε όποια αναζήτηση επιθυμείτε.

Δείτε τι γράφει - αποκαλύπτει στο blog του, ο αιρετός και τακτ. μέλος τους ΚΥΣΔΕ Νεκτάριος Κορδής για τις μεταθέσεις. 





Μία πρόβλεψη για του χρόνου... προβλέπεται μεγάλη "πτώση βάσεων", στα μόρια μετάθεσης σε κάθε περιοχή της Ελλάδας, κυρίως για Μαθηματικούς, Φυσικού και Φιλολόγους.

Σχόλια

  1. το μαθηματικό το αποφεύγουν οι υποψήφιοι ως δύσκολη σχολή, εκτός βέβαια από αυτούς που έχουν αγάπη και έφεση στα μαθηματικά. Είναι όμως μια από τις καλύτερες επιλογές γιατί δίνει πολλές εναλλακτικές επαγγελματικές κατευθύνσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26