Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η lisari team!


Η ομάδα μας έχει κύριο στόχο τη δημιουργία μαθηματικού υλικού 
και ό,τι αφορά τα μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. 

Για περισσότερες λεπτομέρειες για τις αρμοδιότητες και τους στόχους της ομάδας δείτε εδώ.

Τελευταία ενημέρωση: 24 Νοεμβρίου 2024

Η ομάδα μας, η lisari team, όπως την αποκαλούμε, αποτελείται από τους εξής: 

1. Αντωνόπουλος Νίκος (3ο ΓΕΛ Άργους)

2. Αυγερινός Βασίλης (Ιδιοκτήτης Φροντιστηρίου "ΔΙΑΤΑΞΗ" - Ν. Σμύρνη)

3. Βελαώρας Γιάννης (Φροντιστήριο "ΒΕΛΑΩΡΑΣ" - Λιβαδειά Βοιωτίας)

4. Βοσκάκης Σήφης (Φροντιστήριο "Ευθύνη" - Ρέθυμνο)

5. Γιαννόπουλος Μιχάλης ( Θεσσαλονίκη - Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή)

6. Γκριμπαβιώτης Παναγιώτης (Φροντιστήριο "Λύση" - Άρτα)

7. Δούδης Δημήτρης (3ο Λύκειο Αλεξανδρούπολης)

8. Ζαμπέλης Γιάννης (Φροντιστήρια "Πουκαμισάς" Γλυφάδας)

9. Κακαβάς Βασίλης (Φροντιστήριο "Ώθηση" - Μαρούσι)

10. Κάκανος Γιάννης (Φροντιστήριο "Παπαπαναγιώτου – Κάκανος" - Σέρρες)

11. Κανάβης Χρήστος (Αναπληρωτής Καθηγητής)

12. Κοπάδης Αθανάσιος (Ιδιόκτητης Φροντιστηρίου Μ.Ε «Φροντιστήριο 19+»)

13. Κατζιώτη Χαρά (2ο Γυμνάσιο Πρέβεζας)

14. Κοσόγλου Ιορδάνης (ΓΕΛ Εξαπλατάνου - Πέλλα)

15. Κουλούρης Ανδρέας (3ο Λύκειο Γαλατσίου)

16. Κουστέρης Χρήστος (Φροντιστήριο "Στόχος" - Περιστέρι)

17. Λιγνός Ορέστης (φοιτητής στο ΕΚΠΑ (τμήμα: Μαθηματικό)

18. Μανώλης Ανδρέας (Φροντιστήριο "Ρηγάκης" - Κοζάνη)

19. Μαρούγκας Χρήστος (3ο ΓΕΛ Κηφισιάς)

20. Μπαδέμης  Δημήτρης (Φροντιστήριο "Πουκαμισάς" - Γλυφάδας) 

21. Μπεληγιάννης Αθανάσιος (1ο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Χαλκίδας)

22. Νάννος Μιχάλης (1ο Γυμνάσιο Σαλαμίνας)

23. Παγώνης Θεόδωρος (Φροντιστήριο "Εις τη ν" - Αγρίνιο)

24. Παπαμικρούλης Δημήτρης (Εκπαιδευτικός Οργανισμός "Ρόμβος")

25. Ποδηματάς Θωμάς (Σπουδαστήριο Μαθηματικών Θωμάς και Ρόζα Ποδηματά - Βόλος)

26. Πολύζος Γιώργος  (τ. πάρεδρος στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, συγγραφέας) 

27. Ράπτης Γιώργος (6ο ΓΕΛ Βόλου)

28. Σίσκας Χρήστος (Φροντιστήριο "Μπαχαράκης" - Θεσσαλονίκη)

29. Σκομπρής Νίκος (Συγγραφέας – 1ο Λύκειο Χαλκίδας)

30. Σπλήνης Νίκος (Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης - Ηράκλειο Κρήτης)

31. Σταυρόπουλος Παύλος (Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Δούκα)

32. Σταυρόπουλος Σταύρος (Πρόεδρος Ε.Μ.Ε Κορινθίας – ΓΕΛ Ζευγολατιό Κορινθίας)

33. Τάσος Νίκος (Σύμβουλος Α΄ στο Ι.Ε.Π )

34. Τσακαλάκος Τάκης (συνταξιούχος αλλά ενεργός μαθηματικός)

35. Τσιριόπουλος Μπάμπης (τ. Καθηγητής στο Κολλέγιο Ανατόλια)

36. Χαραλάμπους Σταύρος (Μουσικό Λύκειο Θεσσαλονίκης)

37. Χασάπης Γεώργιος (Ιδιωτικός υπάλληλος)

38. Χατζόπουλος Μάκης (Πρότυπο ΓΕΛ Βαρβακείου Σχολής, Αθήνα)

Πρέπει να τονίσουμε τη μεγάλη ανταπόκριση των συναδέλφων να συμμετέχουν σε αυτή την καινοτόμο προσπάθεια, προκειμένου να γίνουμε αρωγοί στο δύσκολο έργο που περιμένει  καθηγητές και μαθητές.

Στο λογαριασμό μου δέχθηκα πάρα πολλά email από άτομα που επιθυμούν να συμμετέχουν και να συνεργαστούν με το lisari.blospot.com. Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σας τιμά η διάθεση και η πρόθεσή σας. Θα είμαστε κοντά σας, όπως κάνετε και εσείς. 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26