Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επαναληπτικές εξετάσεις 2015: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας (θέματα + λύσεις)

 
Εδώ θα σας παρουσιάσουμε τα θέματα των Επαναληπτικών Εξετάσεων στο μάθημα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής. 
11 /06/2015 (συνεχής ανανέωση)
(ώρα τελευταίας επεξεργασίας: 07:15)

  • Ημέρα εξέτασης 10 - 06 -2015 
 - ΘΕΜΑΤΑ (ώρα ανάρτησης 18:05) σε pdf 
και σε μορφή word από τον Γιάννη Κάκανο

(το αρχείο των εκφωνήσεων είναι από την επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας)




- ΛΥΣΕΙΣ (ώρα ανάρτησης 20:10) - έκδοση δ΄

Οι πρώτες διαδικτυακές λύσεις σε ένα αρχείο pdf από τη lisari team


- Σχολιασμός θεμάτων  (ώρα ανάρτησης 19:55)

Με τη πρώτη ματιά:
Το (αιώνιο) ερώτημα των επαναληπτικών εξετάσεων, ήταν πιο δύσκολα από τα θέματα που τέθηκαν στους μαθητές των κανονικών εξετάσεων;; Για εμάς ναι...
Το Δ θέμα αποδείχθηκε πολύ δύσκολο, με δύσκολες δικαιολογήσεις και σκέψεις. 
Το θέμα Γ είχε αρκετές πράξεις και το υποερώτημα Γ4 λογικά θα δυσκολέψει πολλούς υποψήφιους λόγω διατύπωσης (αρκετοί θα γράψουν μέση τιμή 10,5 ώρες), θύμισε αρκετά το υποερώτημα του 2013 στις κανονικές εξετάσεις.  
Το Θέμα Β μια εύκολη άσκηση από το πρώτο κεφάλαιο που δεν θα δυσκολέψει κανένα επιμελή μαθητή. Την έκφραση στο υποερώτημα Β3 την είδαμε και στις φετινές κανονικές εξετάσεις, άρα πολύ απλή σκέψη. 

- Δείτε την επίσημη ανακοίνωση της Ε.Μ.Ε (ώρα ανάρτησης ....)

Σχόλια

  1. Μάλλον δύσκολα!!!! ...για το CV, όχι 0,1 = s ...οπότε μάλλον δεν είναι ομοιογενές...δεν ξέρω τι ήθελε εκεί η επιτροπή και έβαλε αυτό το νούμερο...και πολλές πράξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεοφάνη τώρα είδα το σχόλιο σου... Πολύ σωστά, σε κάποια έκδοση μας είχε ξεφύγει αυτό το λαθάκι, το έχουμε διορθώσει, όπως και μερικά (=εκατομμύρια) άλλα!

    Σε ευχαριστούμε πολύ!

    Σημείωση: Τι έχει το νούμερο;; Και είναι ομοιογενές! Είχαν και πάλι αρκετές πράξεις όλα τα θέματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...ναι, ναι, είναι ομοιογενές...εγώ ταχασα με τις πράξεις και είχα ρίζα του 0,1...το πήγα πολύ μακριά, αλλά τι περιμένεις με ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι!
      Συγχαρητήρια και πάλι για το μοναδικό blog, Μάκη!!!
      ...και καλά αποτελέσματα, σε όλα τα παιδιά!!!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι όταν κάνουν και άλλοι λάθει, δεν νιώθω μόνος!!

      Σε ευχαριστούμε πολύ, καλά αποτελέσματα σε όλους!!

      Διαγραφή
    3. Μάκη θα πρέπει να νιώθεις μόνος όσο αφορά τα λάθη σου! Όλοι εμείς οι άλλοι πήραμε πτυχίο με 10, ήμασταν τρομερά επιμελείς και πλέον βρίσκουμε σε όλα τα θέματα πανελληνίων τουλάχιστον 3 λύσεις με την πρώτη ματιά!!!

      Όσο για τα θέματα, τα βρίσκω αρκετά καλά δομημένα, αν και έχουν δυσκολίες και αρκετές πράξεις. Μην ξεχνάμε πως απευθύνονται (;) σε μαθητές όλων των κατευθύνσεων!

      Αναμένουμε αύριο τα "βαριά χαρτιά" (κατεύθυνση)!

      Συγχαρητήρια στην ομάδα για την εξαιρετική δουλειά στις λύσεις των θεμάτων!

      Διαγραφή
    4. Tου χρόνου να ετοιμάστε τουλάχιστον άλλες 3 λύσεις(με το μάτι φυσικά!!!!) γιατί το επίπεδο θα ανέβει κατακόρυφα...Θα το παίρνουν ΜΟΝΟ οι θεωρητικοί και μόνο αυτό τα λέει όλα...
      Μάκη είσαι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!!! Όλοι κάνουμε λάθη!!

      Διαγραφή
    5. Ευτυχώς που δεν μπαίνει κανένας Φιλόλογος στο blog, θα αυτοκτονούσε αμέσως!! Μία έχουμε και αυτή είναι με φάρμακα!! Δεν μας προλαβαίνει!!

      Χαίρομαι που το διασκεδάζετε!! Όσο για του χρόνου έχει ο Θεός...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26