Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαγώνισμα στο 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης από το Study4exams

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης από το study4exams. Δείτε τη νέα μορφή των θεμάτων από το επίσημο διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Παιδείας.

Η πρόταση των νέων θεμάτων παρουσιάζουν ενδιαφέρον και πρέπει να την παρακολουθήσουμε.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

  • Για περισσότερα θέματα (επαναληπτικά) πατήστε στο σύνδεσμο http://www.study4exams.gr

Η επιστημονική ομάδα του study4exams για την περίοδο του Ιουνίου 2011 και μετά υπενθυμίζουμε ότι είναι:
  1. Γεωργιάδη-Τσάτσαρη Δέσποινα
  2. Κουτσανδρέας Γεράσιμος
  3. Κωνσταντόπουλος Κωνσταντίνος
  4. Μοτσάκος Βασίλειος
  5. Μπαραλός Γεώργιος
  6. Μπερκέτης Νικόλαος
  7. Σβέρκος Ανδρέας


Δείτε εδώ το επικαιροποιημένο αρχείο (17/10/2016) του study4exams με όλα τα θέματα θεωρίας και ασκήσεις από το 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης.

Σχόλια

  1. Μακη να ρωτησω κατι.
    Στο θεμα α1 ποιο ειναι το ερωτημα? Μηπως θα επρεπε καπου να υπαρχει κ η φραση #να αποδειξετε οτι#?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερώτηση υπάρχουν οι λύσεις πουθενά?Γιατί έχω κολλήσει στο θέμα Β το 1?Μια μικρή βοήθεια να ξεκολλήσω...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι ανακοινώνονται οι λύσεις στο study4exams μετά από κάποιες μέρες.
      Για το Β1, αρχικά απλοποίησε τον τύπο της g διαιρώντας πάνω κ κάτω με f και μετά πάρε 2 περιπτώσεις (αν f γν.αύξουσα ή γν. φθίνουσα) και χτίσε τη μονοτονία της g.
      (προσωπική εκτίμηση: εκτός πνεύματος θεμάτων πανελληνίων το συγκεκριμένο για Β1 ερώτημα)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ ναι μόλις το είδα οτι θα ανακοινωθούν σε 15-20 μέρες! Ο.κ. (και) αυτό έκανα αλλά δεν... μάλλον κάπου έχει κολλήσει το μυαλό μου θα το ξανακοιτάξω

      Διαγραφή
    3. Kαι αφού αναφέρεις το πνεύμα των θεμάτων δυσκολεύομαι ειλικρινά να καταλάβω ποιο είναι ,έχω να ασχοληθώ με πανελλήνιες 5 χρόνια, μάλλον αυτό φταίει-πολλά έχουν αλλάξει ή μου φαίνεται?

      Διαγραφή
    4. Μέχρι και το 2015, το Β θέμα μονοπωλούσαν οι μιγαδικοί που πλέον είναι εκτός ύλης.
      Τον Μάιο και Ιούνιο του 2016, παρατηρήθηκε γενικά μια στροφή σε πιο βατά ερωτήματα που μοιάζουν -κάποια από αυτά- σε ασκήσεις σχολικού βιβλίου.
      Σε κάθε περίπτωση,το 1ο ερώτημα του Β θέματος συνήθως στηρίζεται σε απλή εφαρμογή της θεωρίας ή πράξεις.

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο Β1 αν πάρουμε για παράδειγμα την f ως γνησίως αύξουσα και έστω x1=g(x2) τότε μπορούμε να καταλήξουμε σε άτοπο. Άρα η g είναι γνησίως αύξουσα. Ομοίως για την περίπτωση που η f είναι γνησίως φθίνουσα. Υπάρχει κάτι λάθος στον παραπάνω τρόπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. x1 μικρότερο του x2 και g(x1) μεγαλύτερο ίσο του g(x2) γράφω...όχι χ1=g(x2)

      Διαγραφή
  5. Tο θέμα είναι οτι το έκανα και αυτό που λες και δεν καταλήγω σε άτοπο...Το δοκίμασες καταλήγεις σε άτοπο; Τι δεν "βλέπω" δεν ξέρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωχ τώρα το ξανακοίταξα και έκανα λάθος από βιασύνη σε μία ανίσωση !! Αν είναι δυνατόν...ναι βγαίνει μια χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26