Όλοι διδάσκουμε την πρόταση σωστά; Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122) Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω: Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$). Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...
Μάκη ωραίο το διαγώνισμα αν και λίγο δυνατό, αλλά πιστεύω έχεις και δυνατό τμήμα! Στο 3ο ερώτημα, αν κάποιος χρησιμοποιήσει το (α) για να αποδείξει και το (β) θα το έπαιρνες λάθος;
ΑπάντησηΔιαγραφή(Ίσως καλύτερα να έβαζες τα υποερωτήματα ανάποδα για να πάρεις αυτό που θέλεις!)
Γεια σου Κώστα!! Το πρώτο και δεύτερο θέμα ήταν λυμένα στο πίνακα! Το 3ο είναι το νέο θέμα που περίμενα από τους μαθητές!
ΔιαγραφήΌσο για το 3β θα παρακαλούσα να έπαιρναν το α΄ ερώτημα και να το αποδείκνυαν (όπως το ΑΒ<ΑΓ βγαίνει σε μία γραμμή από το α΄ ερώτημα)! Το σκέφτηκαν αρκετοί μαθητές...