Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα ύλη στη Β Λυκείου για το σχολικό έτος 2018 - 19;

Από τις 25/2/2018 σας έχουμε ενημερώσει (όπως θα δείτε παρακάτω) ότι έρχονται στο προσκήνιο πληροφορίες για αλλαγή της ύλης στη Β Λυκείου.

Σημερινό δημοσίευμα του esos το πιστοποιεί μετά από δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας Κ. Γιαβρόγλου. Και όλα αυτά θα ισχύσουν από την επόμενη Σχολική χρονιά!! Όλα αυτά θα ισχύσουν για το Σεπτέμβριο!

Λογικά σχολικό βιβλίο δεν θα έχουν οι μαθητές τον Σεπτέμβριο '18, άρα θα οδηγηθούμε σε σημειώσεις - φωτοτυπίες.

Σημείωση: Η ενημέρωση - περιγραφή γίνεται προς όλους τους εκπαιδευτικούς για να μην υπάρχει κανένα πλεονέκτημα (όχι μόνο ηθικό) και ο νοών νοείτω…
________________________________________________________________________________
25/2/2018
Το lisari παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις και τα σενάρια που διαρρέονται από πολλούς κύκλους για την αλλαγή της ύλης. Δεν θεωρούμε ότι είναι μια πληροφορία που πρέπει να την κρατήσουμε κρυφή και να την εκμεταλλευτούμε, αντίθετα πιστεύουμε ακράδαντα ότι πρέπει να ενημερωθεί όλη η μαθηματική κοινότητα τουλάχιστον να προετοιμαστεί κατάλληλα.

Το lisari πιστό στις δεσμεύσεις του θεωρεί ότι πρέπει να σας ενημερώνει για τα σενάρια που διαδίδονται παρασκηνιακά για τον σχεδιασμό της της ύλης στην Β Λυκείου. 

Η μαθηματική κοινότητα πρέπει να είναι ενημερωμένη για τις εξελίξεις είτε πραγματοποιηθούν είτε όχι. Θεωρούμε ότι πρέπει όλοι να έχουν την ίδια ενημέρωση είτε βρισκόμαστε κοντά στα αστικά κέντρα αποφάσεων είτε όχι. Εμείς επιθυμούμε να είμαστε κοντά στον εκπαιδευτικό, κοντά στον ανώνυμο καθηγητή που αγωνιά για το μέλλον των μαθηματικών. 

Για αρχή σας ενημερώνουμε ότι υπάρχουν σενάρια για αλλαγή της ύλης στα Μαθηματικά της Β΄ Λυκείου (με τα άλλα μαθήματα δεν θα ασχοληθούμε) και όχι μόνο και προβλέπονται να εφαρμοστούν το επόμενο σχολικό έτος!

Προς στιγμήν δεν θα κάνουμε καμία ανακοίνωση για όσα διαρρέονται, αλλά σημειώνουμε ότι παρακολουθούμε τις εξελίξεις. Την κατάλληλη χρονική στιγμή θα ανακοινώσουμε τις προθέσεις – σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας. 

Θα δώσω απλά ένα σενάριο που ακούγεται τον τελευταίο καιρό έντονα. 

Σχεδιάζεται τα μαθηματικά κορμού της Β Λυκείου να γίνουν από σημειώσεις, αφού δεν προλαβαίνουν όλα αυτά να μαζευτούν σε ένα βιβλίο! Κάτι ανάλογο έγινε και στο μάθημα των θρησκευτικών το έτος 2017 - 18!

Το lisari.blogspot.gr θα είναι δίπλα στον εκπαιδευτικό και στο μαθητή. Οποιοδήποτε σενάριο και να εφαρμοστεί εμείς θα το φέρουμε εις πέρα όσο γίνεται πιο γρήγορα και έγκυρα. Θα προσπαθήσουμε να είμαστε ωφέλιμοι και ουσιαστικοί όπως κάνουμε τα τελευταία χρόνια. 

Όλοι μαζί μπορούμε!

Σχόλια

  1. x^2=-1

    ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ...
    ΑΠΟ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΥΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΣΑΒΒ/ΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26