Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επαναληπτικές Εξετάσεις μαθηματικών Σεπτεμβρίου


Σήμερα 6/9/2018 οι μαθητές της Γ Λυκείου θα εξεταστούν Πανελλαδικά στο μάθημα των μαθηματικών. 

Μια διαδικασία που λίγοι ενδιαφέρονται και συνήθως τα ετεροχρονισμένα τα μελετούν οι εκπαιδευτικοί την επόμενη χρονιά. 

Κατά καιρούς τα έχουμε δει όλα! Πολύ ωραία θέματα, λάθος θέματα, εύκολα ή πολύ δύσκολα θέματα σε αναλογία με τα θέματα του Μαΐου – Ιουνίου. Έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα έχουμε και σε αυτή την εξέταση θα υπάρχει πρόβλημα, χάραξη γραφικής παράστασης και υπαρξιακά θεωρήματα!!

Υπενθυμίζουμε ότι η εξέταση ξεκινάει στις 16:00 και οι μαθητές εξετάζονται μόνο στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το πλήθος των υποψηφίων είναι αρκετά μικρό (κατ’ εκτίμηση: 1.000 άτομα).
Η lisari team θα είναι και φέτος παρούσα και θα σας προσφέρει τις λύσεις μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Δείτε τα θέματα εξετάσεων word - pdf
από το site του Υπουργείου Παιδείας

Θέματα Ομογενών σε word - pdf

Σημείωση: Τα αρχεία σε word είναι μια προσφορά του Χρήστου Τσουκάτου

Δείτε τις πρώτες διαδικτυακές λύσεις (έκδοση 3η) 
από τη lisari team 
(μετά την ολοκλήρωση της εξέτασης)

* Δείτε ένα β τρόπο επίλυσης για το απαιτητικό ερώτημα Δ5 από τον Σπύρο Δήμου word - pdf.

Δείτε τις πρώτες διαδικτυακές λύσεις από τη lisari team για του Ομογενείς


Σχόλια

  1. Καλή μας αρχή! Καλό κατευόδιο, που λέει και ο Ευλάλιος!! :p :p ( https://www.youtube.com/watch?v=4jldVseI1Yc )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι 18:00 και ακόμα να αναρτηθούν τα θέματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2018/%CE%95%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CF%80%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82_%CE%93%CE%95%CE%9B_%CE%9C%CE%91%CE%98.pdf

      Διαγραφή
  3. Ξαναγυρισαμε σε θεματα με βαση τα βοηθητικα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάκη στην λύση του Δ4 , την h(x) μήπως πρέπει να την ορίσουμε στο R ;
    Νομίζω με βάση την εκφώνηση του θέματος αυτό είναι το απόλυτα σωστό .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται Σταύρο μπορούμε να την ορίσουμε σε όλο το R! Προφανώς και στο [0, 2] που την ορίσαμε δεν είναι λάθος, σωστά; Τα συμπεράσματα τα θέλω στα διαστήματα του [0, 2] και περιορίζω την f που ορίζεται στο (0, +00) στο διάστημα [0, 2]. Πάντως αυτές τις ασκήσεις συνηθίζω να τις ορίζω στο ευρύτερο σύνολο... εδώ το γράψαμε έτσι, δεν πειράζει.

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα, στο τέλος της λύσης του Δ5 θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε ένα ακόμα βήμα: e+1<2expe) ή f(e)<f(1) που ισχύει αφου ... κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρετε! Υπάρχει τρόπος να ανεβάσω ένα αρχείο word με μία διαφορετική λύση του ερωτήματος Δ5 ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείτε να μου τη στείλετε και να την αναρτήσω εγώ με τα στοιχεία σας.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26