Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Mobile εφαρμογή για την Άλγεβρα της Α’ Λυκείου



- Έχετε σκεφτεί πώς το κινητό μπορεί να συμβάλλει στην καλύτερη διδασκαλία και ενημέρωση των μαθητών; 

- Μήπως έχετε προσπαθήσει να περιηγηθείτε στις εφαρμογές του Android για εκπαιδευτικά προγράμματα χωρίς επιτυχία; 

- Έχετε αναρωτηθεί πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια εφαρμογή σε σύστημα Android χωρίς να σας στοιχίσει τίποτα;
Με αφορμή τις δημιουργικές εργασίες οι μαθητές του 2ου ΓΕΛ Αλεξάνδρειας (Ημαθία) απάντησαν  στα παραπάνω ερωτήματα! Με την καθοδήγηση των μαθηματικών και την καθηγήτρια Πληροφορικής του σχολείου τους δημιούργησαν μια εφαρμογή για κινητά στο μάθημα της Άλγεβρας Α΄ Λυκείου. 
Οι συντελεστές του έργου
1) Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου (σχ. έτος 2017 - 18)
2) Οι καθηγητές των μαθηματικών: Κουτσογιάννη Αικατερίνη, Μελιντζόγλου Αλεξάνδρα, Φεσατίδης Μυρώδης
3) Και η καθηγήτρια Πληροφορικής: Ζυγομάνη Δόμνα


Δείτε ένα σύντομο βίντεο της εφαρμογής

Πιο αναλυτικά
Με βάση το διαθεματικό - διεπιστημονικό χαρακτήρα που μπορεί να προσλάβουν οι δημιουργικές εργασίες οι μαθητές της Α΄ Λυκείου του 2ου ΓΕΛ Αλεξάνδρειας κλήθηκαν να εκπονήσουν μια δημιουργική εργασία στα γνωστικά αντικείμενα της Άλγεβρας και των Εφαρμογών Πληροφορικής με θέμα «Mobile Εφαρμογή για την Άλγεβρα της Α΄Λυκείου». 
Η εφαρμογή για φορητές συσκευές με όνομα Math∈ℕΩ αναπτύχθηκε στο ελεύθερο, διαδικτυακό και οπτικό προγραμματιστικό περιβάλλον του AppInventor και λειτουργεί σε συσκευές android. 
Περιέχει ερωτήσεις Σωστού – Λάθους καθώς και διευκρινήσεις ως συμπληρωματικό υλικό, για τυχόν απορίες που θα προκύψουν. Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή οι μαθητές μπορούν να ανακαλέσουν στη μνήμη τους βασικές γνώσεις, να εξοικειωθούν με τη χρήση παραμέτρων στη λύση εξισώσεων – ανισώσεων, να εισχωρήσουν στη λειτουργία του αντιπαραδείγματος και να βελτιώσουν τη σχέση τους με τη μαθηματική γλώσσα. 

Τα ερωτήματα της εφαρμογής, συντάχθηκαν με βασικό οδηγό τις ερωτήσεις κατανόησης και τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου, το οποίο πρέπει να μελετήσει ο μαθητής πριν ασχοληθεί με την εφαρμογή.
Η συνέχεια στην οθόνη του κινητού σας! Πατήστε εδώ! 

Είναι ευπρόσδεκτες οι προτάσεις - ιδέες - σκέψεις εκπαιδευτικών ή μαθητών για τη βελτίωση της εφαρμογής. 

Κουτσογιάννη Αικατερίνη, Καθηγήτρια Μαθηματικών

Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Γεια σου Παύλο! Από που προσπαθείς; Μήπως από τον υπολογιστή σου; Πρέπει να μπεις από το κινητό σου...

      Διαγραφή
  2. Afta einai!
    Mpravo se olous pou asxolithikan,apo tin sillipsi tis ideas mexri tin dimiourgia tis telefteas grammis kodika..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26