Όλοι διδάσκουμε την πρόταση σωστά; Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122) Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω: Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$). Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...
Μάκη μπορούμε να στείλουμε και εμείς λύσεις ή μόνο μαθητές;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάριε όποιος έχει διάθεση και όρεξη!! Άρα εσύ οπωσδήποτε!
ΔιαγραφήΜάκη στην στέλνω στο email της σελίδας τότε.
ΔιαγραφήΜάριε την έλαβα! Θα την αναρτήσω μαζί με την απάντηση του δημιουργού.
ΔιαγραφήΈγινε Μάκη. Σε ευχαριστώ!
ΔιαγραφήΝομίζω ότι στο ερώτημα iv. υπάρχει (στη μία λύση) κάποια συνεπαγωγή, όταν προσθέτω κατά μέλη τις 2 ισότητες. Επειδή πρόκειται για εξίσωση, η ευρεθείσα υποψήφια ρίζα θα πρέπει να επαληθεύει και την αρχική εξίσωση, δηλαδή να αποδείξουμε ότι f(1/2)=g(1/2), κάτι που προκύπτει από τη μοναδικότητα πραγματικής λύσης της εξίσωσης x^3+x=9/4.
ΑπάντησηΔιαγραφή