Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άσκηση για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου


Ο συνάδελφος Νίκος Τσιμόραγκας (aggalis20@hotmail.com) από το ΓΕΛ Σύρου προτείνει μια άσκηση για τους μαθητές της Γ Λυκείου.

Δείτε τις λύσεις: 
1) Από τον δημιουργό Νίκο Τσιμόραγκα
2) Από τον αναγνώστη Μάριο Βώβο

Σχόλια

  1. Μάκη μπορούμε να στείλουμε και εμείς λύσεις ή μόνο μαθητές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάριε όποιος έχει διάθεση και όρεξη!! Άρα εσύ οπωσδήποτε!

      Διαγραφή
    2. Μάκη στην στέλνω στο email της σελίδας τότε.

      Διαγραφή
    3. Μάριε την έλαβα! Θα την αναρτήσω μαζί με την απάντηση του δημιουργού.

      Διαγραφή
  2. Νομίζω ότι στο ερώτημα iv. υπάρχει (στη μία λύση) κάποια συνεπαγωγή, όταν προσθέτω κατά μέλη τις 2 ισότητες. Επειδή πρόκειται για εξίσωση, η ευρεθείσα υποψήφια ρίζα θα πρέπει να επαληθεύει και την αρχική εξίσωση, δηλαδή να αποδείξουμε ότι f(1/2)=g(1/2), κάτι που προκύπτει από τη μοναδικότητα πραγματικής λύσης της εξίσωσης x^3+x=9/4.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26