Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το study4exams ολοκληρώνει τα διαγωνίσματά του για τη Γ Λυκείου με το καλύτερο!


Να ευχαριστήσω τους συντονιστές του εκπαιδευτικού ιστότοπου study4exams που μου έκαναν την τιμή να προτείνω το τελευταίο διαγώνισμα Μαθηματικών Προσανατολισμού για τη Γ Λυκείου. Με αυτόν το τρόπο ολοκληρώνεται διαδικτυακά η προετοιμασία των υποψηφίων για τη σχολική χρονιά 2019 – 2020 μέσα από το study4exam, 

Το study4exams είναι ένας επίσημος φορέας του Υπουργείου Παιδείας και μέσω από τα «Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα» επέλεξα για φέτος να έρθω πιο κοντά στους μαθητές της Γ Λυκείου. Εύχομαι να το απολαύσουν και να μην τους τρόμαξα αρκετά!

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε: εκφωνήσεις απαντήσεις.

Σημείωση: Οι απόφοιτοι (που δίνουν με την παλιά ύλη) μπορούν να λύσουν το τελευταίο ερώτημα (Δ4) με ένα διαφορετικό τρόπο (γ΄ τρόπος)! 


Σχόλια

  1. Συγχαρητήρια, το διαγώνισμα είχε πολλές ωραίες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόλαβες και το είδες; Έχει πολλές γνώσεις από προηγούμενες τάξεις!

      Σε ευχαριστώ Μηνά!

      Διαγραφή
  2. Δυνατό διαγώνισμα μια ανάσα από το τέλος.. Ευχαριστούμε για την προσφορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο και να προσπαθώ να βγάλω ένα ήπιο διαγώνισμα τελικά δεν τα καταφέρνω Σε ευχαριστώ Λάζαρε! Καλή επιτυχία στους μαθητές σου!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ... καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!!!

      Διαγραφή
  3. το δ3 δεν θα μπορουσε να λυθει και ως εξης: Να βαλουμε f(x)=g(x) να καταληξουμε σε ενα τριωνυμο και να πουμε οτι η εξισωση εχει μοναδικη ριζα αρα πρεπει διακρινουσα ιση με 0? Μαθητης Γ Λυκειου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά ισχύει!! Είναι σωστό επιστημονικά, απλά δεν αναφέρεται στο σχολικό βιβλίο οπότε το αποφεύγω.

      Διαγραφή
  4. Στο Δ4 μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι α = 2 από το Δ1, οπότε καλύτερο θα ήταν να χρησιμοποιηθεί άλλο γράμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν θεωρώ ότι μπερδεύει αλλά αν έστω και σε έναν χτυπάει άσχημα στο μάτι μπορεί να βάλει άλλη παράμετρο

      Διαγραφή
  5. Αγαπητέ Μάκη συγχαρητήρια για μια ακόμη φορά για την ακούραστη διάθεσή σου για προσφορά! Και μια ερώτηση αν μου επιτρέπεις. Να υποθέσουμε ότι φέτος δεν θα υπάρξει SUMMA UNION 2020?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Λευτέρη δεν θα γίνει φέτος το διαγώνισμα Summa. Ισως του χρόνου!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο διαγωνισμα, με όμορφες ιδέες, τονίζοντας τη σημασία των Α κ Β λυκείου! Πιστεύετε κύριε Μάκη ότι το διαγωνισμα , ως επίπεδο, είναι ενδεικτικό για το επίπεδο των θεμάτων φέτος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!

      Πάντα στην προετοιμασία κάνουμε πιο απαιτητικά θέματα από αυτά που θα δούμε. Αυτό έλειπε να ήταν της ίδιας δυσκολίας με τα θέματα των εξετάσεων. Από ένα διαγώνισμα δεχόμαστε ένα από αυτά να τα αντιμετωπίσουν οι μαθητές μας στις εξετάσεις, με τίποτα όλα μαζί!

      Αν έθετα τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων θα είχα τελείως διαφορετική λογική και στόχευση. Άρα ΔΕΝ πιστεύω ότι αυτό το διαγώνισμα μας προμηνύει τι θα δούμε στις εξετάσεις. Απλά εξετάζει αρκετές έννοιες (αν όχι όλες), μας ελέγχει αν μπορούμε να αυτενεργούμε σε ερωτήματα που δεν έχουμε ξανά δει και τέλος αν έχουμε τις βασικές γνώσεις από την Α΄ και Β΄ Λυκείου.

      Είναι ένα διαγώνισμα που προσπαθεί να περικλείσει τα πάντα και χωρίς να φτάσει σε ακρότητες! Επίσης όλοι οι μαθητές να έχουν κάτι να γράψουν, όπως και οι άριστοι μαθητές να ξεχωρίσουν μεταξύ τους.

      Θεωρώ ότι είναι ένα καλό διαγώνισμα που απευθύνεται κυρίως στους μαθητές που πάνε για το 20. Σε αυτούς κάνει περισσότερο προπόνηση και όχι σε αυτούς που είναι στη βάση.

      Σε κάλυψα;

      Διαγραφή
    2. Απολύτως και ευχαριστώ πολυ για την άνεση απόκριση! Η ερώτηση αποσκοπούσε κυρίως με μια εκτίμηση απο εσάς για το τι αναμένετε στις εξετάσεις και όχι στη δυσκολία του διαγωνίσματος σας, το οποίο , εν πάσι περιπτωσι, θα αξιοποιήσω και διδακτικά! Και πάλι ευχαριστώ

      Διαγραφή
    3. Τις εκτιμήσεις μου θα της δώσω το τελευταίο βράδυ πριν τις εξετάσεις στο "καφενείο των μαθηματικών!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

71 νέα θέματα (προβλήματα) προστέθηκαν στην Τράπεζα Θεμάτων Άλγεβρα Α΄ Λυκείου

Όπως είχε προαναγγείλει η Υπουργός Παιδείας, στις 24/9/2025 προστέθηκαν 71 νέα θέματα στην Τράπεζα Θεμάτων στο μάθημα της Άλγεβρας Α΄ Γενικού Λυκείου.  Τα συνολικά θέματα της Άλγεβρας Α΄ Λυκείου που έχουν αναρτηθεί στην Τράπεζα θεμάτων είναι 469. Τα θέματα είναι προβλήματα και θυμίζουν το στυλ του Ι.Β.  Δείτε τα 71 θέματα  πατώντας εδώ (τράπεζα θεμάτων από το επίσημο site του Ι.Ε.Π.). Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (εκφωνήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Ιορδάνης Κοσόγλου (lisari team) Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (+ απαντήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Τάκης Τσακαλάκος (lisari team) Σχολιασμός Ένας πρώτος σχολιασμός:  1) Αλλάζει το στυλ και το ύφος των θεμάτων της Τράπεζας θεμάτων... γιατί;  2) Ποιος έχει την ευθύνη των θεμάτων; Στα προηγούμενα γνωρίζουμε ποιοι ήταν θεματοδότες. Δεν έγινε από το Ι.Ε.Π. ποτέ ανοικτή πρόσκληση προς ενδιαφερόμενους.  3) Δεν είναι μετρήσιμα τα θέματα... πώς θα βαθ...

Μαθηματικά Α' Γυμνασίου: Φύλλα εργασίας στο 1ο κεφάλαιο

126.243  κλικ, 20 σχόλια και συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον σας! Ένα φυλλάδιο που είχα παρουσιάσει στους μαθητές του 6ου Γυμνάσιου Ιλίου περίπου πριν δεκατέσσερα χρόνια (2008) παρόλα αυτά στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς το αρχείο αυτό είναι πρώτο στις εμφανίσεις! Ένα αρχείο που το αγαπήσατε! Το ανανεώσαμε λίγο και το αναρτούμε εκ νέου. Παρουσιάζει το πρώτο κεφάλαιο της Α΄ τάξης με θεωρία και ασκήσεις. Περιέχει 13 υποδειγματικά φύλλα εργασίας που θα τα αγαπήσουν οι μαθητές! Τελευταία ενημέρωση: 20/9/2022 Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Κεφάλαιο 1ο - Φύλλα εργασίας 1 μέχρι 13 from Μάκης Χατζόπουλος

Νέες οδηγίες διδασκαλίας Μαθηματικών για όλες τις τάξεις Γυμνασίου σχολικό έτος 2025 - 26

 Δείτε τις νέες οδηγίες διδασκαλίας που μοιράστηκαν στα σχολεία το Υπουργείο Παιδείας για το σχολικό έτος 2025 - 26 στα Γυμνάσια. Οι οδηγίες έχουν αλλάξει αρκετά από τις περσινές οπότε πρέπει όλοι οι καθηγητές που διδάσκουν στα Γυμνάσια να τις προσέξουν - διαβάσουν. Για ευκολία των εκπαιδευτικών, αναρτούμε παράλληλα και ένα αρχείο excel σε κάθε τάξη με τις αλλαγές που παρατηρήθηκαν από τις περσινές οδηγίες διδασκαλίας ( 2024 - 25 ).  Αποκλειστικά από το lisari.blogspot.com .  Τμήμα Οδηγίες διδασκαλίας 2025 – 26 Οδηγίες διδασκαλίας 2024 - 25 Αλλαγές από τις περσινές οδηγίες Α΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Β΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Γ ΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Ερωτήματα  αναγνωστών 1) Ποιοι επιμελήθηκαν τις αλλαγές; Το Ι.Ε.Π.;  2) Τι σημαίνει η νέα...