Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στατιστικά ανά κατεύθυνση από τα Βαθμολογικά Κέντρα (νέου τύπου) για τα Μαθηματικά



(Νέο: 4/7/20) Προστέθηκαν αρκετά γραπτά και πλέον το δείγμα μας είναι στα 4657 γραπτά 
συνολικά και στις δύο κατευθύνσεις. 

Το Exit Poll του lisari είναι έτοιμο!

Λίγες μέρες πριν τα αποτελέσματα και το lisari δίνει τα δικά του Στατιστικά! Πόσο απόκλιση μπορεί να έχουμε; Θα το δούμε σε μία εβδομάδα από τώρα (4/7/20).

Μετά από ερωτήσεις συναδέλφων για χωριστό δείγμα ανά κατεύθυνση στο μάθημα των Μαθηματικών, σας παρουσιάζω ένα ξεχωριστό αρχείο που έχει αντληθεί από εδώ.

Όλα αυτά είναι ένα δείγμα και τα τελικά συμπεράσματα θα προκύψουν μόλις ανακοινωθούν τα επίσημα αποτελέσματα. Εκτιμώ, από τα Βαθμολογικά Κέντρα που άντλησα τα δεδομένα, αφορούν διαβασμένους μαθητές. Άρα αυτά τα Στατιστικά είναι μια βέλτιστη εκτίμηση της πορείας των μαθητών! 

Για την ώρα προβληματιζόμαστε και τουλάχιστον δεχόμαστε ένα μεγάλο δείγμα για την πορεία της διόρθωσης από τα Βαθμολογικά Κέντρα. 


Σχόλια

  1. Καλημέρα, ευχαριστούμε για την ενημέρωση!
    Πράγματι, προβληματίζει αυτή η εικόνα, ειδικά για τον προσανατολισμό Οικονομίας και Πληροφορικής. Απο τα πρώτα αυτά στοιχεία, φαίνεται οτι η μεγάλη πλειοψηφία αυτών των παιδιών "παράτησε" το μάθημα και τα αποτελέσματα θα ήταν περίπου τα ίδια, ό,τι θέματα και να τους ζητούνταν να γράψουν.
    Αντίθετα, στον προσανατολισμό Θετικής, βλέπουμε να μειώνεται το ποσοστό των παιδιών που έγραψαν 0-25 και 25-50, πιθανώς επεισή Α και Β θέματα ήταν πιο εύκολα απο τα αντίστοιχα περσινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προστέθηκαν και άλλα γραπτά!

    Πλέον έχουμε φτάσει στα 4.567 γραπτά και από τις δύο κατευθύνσεις (που πλέον δεν λέγονται κατευθύνσεις!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στις βαθμολογίες [0-25) και [50-100] η διαφορά μεταξύ των 2 ομάδων προσανατολισμού είναι χαώδης, πράγμα που επιβεβαιώνει ότι η ομάδα οικονομίας-πληροφορικής απορροφά μεγάλο ποσοστό μαθητών που απλά θέλουν να αποφύγουν τα μαθήματα Αρχαία/Ιστορία και Φυσική/Χημεία/Βιολογία. Οι μαθητές αυτοί γνωρίζουν ότι δεν έχουν καμία ελπίδα με τα Μαθηματικά και ελπίζουν για κάποιες αξιοπρεπείς επιδόσεις στα ευκολότερα μαθήματα Πληροφορική και Οικονομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26