Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι απόφοιτοι μαθητές (2019 - 20) με ποια ύλη θα δώσουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020-21;

Ένα από τα θέματα που μας έθεσε - ανάδειξε ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Παπουτσίδης από την Καστοριά για τους απόφοιτους μαθητές που θα ξανά δώσουν μαθηματικά (και όχι μόνο) στις επόμενες εξετάσεις 2020 - 21 είναι το εξής:

"Οι απόφοιτοι μαθητές (σχολικό έτος 2019 - 20) θα δώσουν με την παλιά ύλη (μέχρι την παράγραφο 2.7) στις επερχόμενες εξετάσεις (2020-21);"

Απάντηση από τους υπεύθυνους του Υπουργείου Παιδείας που χειρίζονται αυτά τα θέματα

Όχι! Οι απόφοιτοι μαθητές του 2019 - 20 θα δώσουν με τη ύλη που θα δώσουν και όλοι οι μαθητές της Γ τάξης του σχολικού έτους 2020 - 21! Δεν θα υπάρχει "ΝΕΟ" και "ΠΑΛΑΙΟ" σύστημα όπως έγινε το 2019 - 20, αλλά μόνο "ΝΕΟ" για το 2020 - 21! 

Επομένως, απόφοιτοι και οι μαθητές της Γ τάξης θα δώσουν με την ύλη που έχει ανακοινώσει από 23 Ιουλίου 2020 το Υπουργείο Παιδείας για το σχολικό έτος 2020 - 21. 

Αν αλλάξει κάτι από την επίσημη ενημέρωση που έχουμε έως τώρα (προκύψουν διαφωνίες, αντιρρήσεις κτλ) θα γίνει εκ νέου ανάρτηση.

Σχόλια

  1. Ας ελπίσουμε ότι πρόκειται για τους ίδιους υπεύθυνους που συμπεριέλαβαν σε έγγραφο ότι η τράπεζα θεμάτων θα εφαρμοστεί στις Π.Ε
    Αν παραμείνει η απάντηση θα είναι μεγάλη αναγνώριση για εμάς της ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑΣ αφού θα προετοιμάσουμε ΕΠΙΣΗΜΑ από το υπουργείο τους υποψήφιους για τις παραγράφους που δεν διδάχτηκαν στο σχολείο... (κάνω πικρόχολο σχόλιο και όχι τρολλάρισμα)
    Βέβαια έχει ξαναγίνει.
    Πριν πολλά χρόνια μετά από απεργίες των καθηγητών κάποιος υπουργός παιδείας είχε πει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για τις Π.Ε γιατί τα παιδιά έβγαλαν την ύλη στα φροντιστήρια...
    Για να δούμε.Πάντως εγώ θεωρώ ότι δεν έχει λογική να συμβεί κάτι τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο μπορεί μετά το δημοσίευμα να προκύψουν αντιδράσεις οπότε να αλλάξει η απόφαση. Γι αυτό προτείνω να υπάρχει συμμετοχή και να εκφραστούν όλες οι απόψεις.

      Διαγραφή
    2. Ναι Μάκη το καταλαβαίνω αλλά χρειάζεται να αντιδρούμε για να καταλάβουν τα αυτονόητα;
      Δεν μπορούν να σκεφτούν απλά πράγματα και περιμένουμε μετά να αναμορφώσουν το εκπαιδευτικό σύστημα...

      Διαγραφή
  2. Πάντως η υπουργός παιδείας σε πρόσφατη συνέντευξή της (δυστυχώς δεν έχω το λινκ) άφησε να εννοηθεί το προφανές, ότι εξεταστέα ύλη, δηλαδή, θα είναι η περσινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν βρίσκω κάτι περίεργο στην απόφαση(βασικα εγώ βρίσκω για μένα, για την προχειρότητα του υπουργείου δεν βρισκω). Είναι πολύ απλό. Ένα ολόκληρο κεφάλαιο εκθετικες και λογαριθμικες δεν διδάχθηκε περσυ Β λυκείου. Πότε θα διδαχθεί? Δεν θέλει ενα μήνα?Θεωρούν ότι διδάχθηκε στα φροντιστήρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26