Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έξι Ελληνικές επιτυχίες στην 24η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων


Οι νικητές του διαγωνισμού 
στα γραφεία της Ε.Μ.Ε

Οι έξι υπέροχοι Έλληνες μαθητές, που συμμετείχαν στην 24η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων κατάφεραν να πάρουν δύο Χρυσά, δυο Αργυρά και δυο Χάλκινα Μετάλλια ανεβάζοντας τη χώρα μας στη τρίτη θέση της κατάταξης μεταξύ 18 χωρών!

Συγχαρητήρια στα παιδιά, συγχαρητήρια στους καθηγητές 

και στη Ε.Μ.Ε που στηρίζει τις προσπάθειές τους! 

1) Που πραγματοποιήθηκε;

Κανονικά ο τόπος διεξαγωγής του διαγωνισμού ήταν στη Ρουμανία αλλά λόγω του κορωνοϊού πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά. Κάθε μια από τις συμμετέχουσες χώρες διαγωνίστηκε στην έδρα της ακολουθώντας αυστηρούς κανόνες για το αδιάβλητο του διαγωνισμού.

 

2) Πότε πραγματοποιήθηκε;

Η 24η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων πραγματοποιήθηκε από 9 έως 13 Σεπτεμβρίου 2020.

 

3) Ποιες ηλικίες συμμετέχουν στο διαγωνισμό Νέων;

Στις Βαλκανικές Μαθηματικές Ολυμπιάδες Νέων συμμετέχουν μαθητές κάτω των 15,5 ετών.

 

4) Πόσες χώρες συμμετείχαν;

Στη Βαλκανιάδα συμμετείχαν δέκα χώρες της περιοχής της  Νοτιοανατολικής Ευρώπης και οκτώ  ακόμη φιλοξενούμενες χώρες από Ασία και Ευρώπη.

 

5) Πόσα μετάλλια κέρδισαν οι Έλληνες μαθητές;

Έξι! Δύο Χρυσά, δυο Αργυρά και δυο Χάλκινα Μετάλλια!

 

6) Ποιοι είναι οι μαθητές που είχαν τις επιτυχίες; Σε ποιο σχολείο φοιτούν;

Οι έξι Έλληνες μαθητές, που συμμετείχαν στην 24η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων κατάφεραν να πάρουν δύο Χρυσά, δυο Αργυρά και δυο Χάλκινα Μετάλλια είναι:

Χρυσό Μετάλλιο

Κωνσταντινίδης Κωνσταντίνος / Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη (Θεσσαλονίκη)

Φωτιάδης Πρόδρομος / Μουσικό Γυμνάσιο Δράμας

Αργυρό Μετάλλιο

 Τζαχρήστας Γεώργιος / 1ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων

Λιάμπας Παναγιώτης / Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη

Χάλκινο Μετάλλιο

Πετράκης Εμμανουήλ / 4ο Γυμνάσιο Αγρινίου

Θέμελης Στυλιανός / 9ο Γυμνάσιο Τρικάλων

 

7) Ποιος διοργάνωσε και είχε την ευθύνη της διαδικτυακής διοργάνωσης;

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία φιλοξένησε τον διαγωνισμό και συμμετείχε σε όλα τα στάδια της διοργάνωσης.

Την ευθύνη της διοργάνωσης είχε η Μαθηματική Εταιρεία της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (MASSEE), μέσω  τριμελούς  Οργανωτικής Επιτροπής που αποτελείτο από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας κ. Ανάργυρο Φελλούρη και τους Zoran Kadelburg (Σερβία), Emil Kolev (Βουλγαρία).

 Για να δείτε το Δελτίο τύπου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας πατήστε εδώ.

 

Φωτιάδης Πρόδρομος / Μουσικό Γυμνάσιο Δράμας

Φωτιάδης Πρόδρομος / Μουσικό Γυμνάσιο Δράμας

Όλοι οι νικητές! (Από το αρχείο του Βαγγέλη Ψύχα)

 Τζαχρήστας Γεώργιος / 1ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων

Σχόλια

  1. Συγχαρητήρια στα παιδιά και σε όσους στάθηκαν δίπλα τους και στήριξαν αυτή την προσπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συχαρητήρια!! Έυχομαι στο μέλλον οι επιτυχίες μας να αυξηθουν εκθετικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26