Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καρτέλες θεωρίας και μεθοδολογίας στη Γ΄ Λυκείου




Όταν ήμουν μαθητής (αλλά ακόμα και τώρα) με βοηθούσε να έχω συγκεντρωμένη τη θεωρία και τις μεθοδολογίες σε καρτέλες. Τις τοιχοκολλούσα στο γραφείο και όταν θεωρούσα ότι τις είχα μάθει έβαζα νέες... 

Για διευκόλυνση των μαθητών προσφέρω δύο αρχεία που περιέχουν: 

Ι) Πίνακες παραγώγισης όλων των περιπτώσεων: 

- βασικές συναρτήσεις

- κανόνες παραγώγισης

- σύνθετη παραγώγιση 

- ειδικές περιπτώσεις

ΙΙ) Μεθοδολογία στις ασκήσεις με εξίσωση εφαπτομένης γραφικής παράστασης συνάρτησης

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε αντίστοιχα τα αρχεία: 

1) Πίνακες παραγωγίσεων 

2) Μεθοδολογία ασκήσεων στην εξίσωση εφαπτομένης

Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος

Σημείωση: Οι πίνακες δεν πρέπει να αποστηθίζονται από τους μαθητές, ούτε φιλοδοξούν να περιλαμβάνουν όλες τις περιπτώσεις. Αναφέρονται οι κυριότερες περιπτώσεις και όσες υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο. Η λογική των πινάκων είναι η εξάσκηση των μαθητών σε αυτές τις κατηγορίες ασκήσεων με αποτέλεσμα αν δοθεί κάτι διαφορετικό να μπορούν να σκεφτούν ανάλογα. 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26