Όλοι διδάσκουμε την πρόταση σωστά; Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122) Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω: Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$). Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...
Μάκη μου μια ερώτηση. Βλέποντας τις προτεινόμενες λύσεις τις ΚΕΕ όσον αφορά το Α3(διατύπωση κ γεωμετρική ερμηνεία του Rolle) αναφέρει τη σελίδα του σχολικού. Να υποθέσω ότι στη γεωμετρική ερμηνεία ζητάει και το σχήμα? Κοιτώντας την προτεινόμενη μοριοδοτηση από δύο βαθμολογικά που έχω στα χέρια μου το ένα δίνει 1μορια στα λόγια και 1 στο σχήμα και το άλλο δίνει 2 μόρια χωρίς σχήμα.. Τι ισχύει τελικά με τα σχήματα? Η διαφορετική προτεινόμενη μοριοδοτηση δεν είναι άδικη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο με τις γεωμετρικές ερμηνείες και αν πρέπει να γίνει σχήμα ή όχι ειναι μια απορία πολλών συναδέλφων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί λοιπόν οι θεματοδότες δεν το αναφέρουν σαφώς αν ζητανε και το σχήμα για να ειναι πλήρης η απάντηση ή όχι;
Δεν νομίζω να είναι μεγαλος κόπος να το κάνουν.
Εντάξει, αλλά μην "πετάτε σπόντες " κατά συναδέλφων .Υπάρχει και η συναδελφική αλληλεγγύη
ΔιαγραφήΝα πω την αλήθεια χθες που ήμουν στο βαθμολογικό κέντρο και προσπαθούσαμε να κατανοήσουμε τι πρέπει να κάνουμε με τη Γεωμετρική ερμηνεία του θεωρήματος Rolle, αν θα κόψουμε μονάδες ή όχι για το σχήμα, σκέφτηκα το εξής: Γιατί οι θεματοδότες δεν μας το κάνουν πιο απλό; Γιατί να μην αναφέρουν ακριβώς τι θέλουν; Δεν το σκέφτηκαν; Το θεώρησαν περιττό; Νομίζουν ότι όλοι έχουμε την ίδια άποψη;
ΔιαγραφήΌμως, αν όλα τα θέματα τα ψειρίζουμε με παρόμοια σκεπτικό θα βρούμε χιλιάδες προβλήματα. Ο σκοπός μας είναι να τα ξεπερνάμε και να προκρίνουμε τον διαβασμένο μαθητή.
Παιδιά μην χάσουμε τον στόχο μας!
Σημείωση: Μου αρέσει να γνωρίζω με ποιον επικοινωνώ, το "ανώνυμος" είναι απρόσωπο και δεν κατανοούμε πάντα τη θέση και τη διάθεσή του. Το αναφέρω γιατί διαπιστώσαμε έναν "ανώνυμο" που φέρθηκε προσβλητικά σε κάποιο συνομιλητή του.
Μάκη,καλησπέρα. Ο Ανώνυμος από ότι φαίνεται θέλει να κρυφτεί και καλυπτόμενος από την ανωνυμία έχει το ελεύθερο να κάνει ό,τι θέλει .Φοβάται να πει ποιος είναι ;;
Διαγραφή