Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απαιτητικό Κριτήριο Αξιολόγησης στη διάταξη των Πραγματικών Αριθμών (2.2)

Πριν λίγες μέρες οι μαθητές Α΄ Λυκείου της Βαρβακείου Σχολής εξετάστηκαν σε ένα απαιτητικό Κριτήριο Αξιολόγησης στη διάταξη των Πραγματικών Αριθμών.

Επειδή υπάρχουν μαθητές και καθηγητές που αναζητούν και κάτι ιδιαίτερο το αναρτώ για λόγους πληρότητας. 

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Ποιο θέμα θεωρείτε ότι είναι το πιο απαιτητικό; 

Ψηφίστε στα σχόλια!


Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος

Σχολικό έτος: 2023 - 24


Σημείωση: Για να δείτε όλα τα Κριτήρια Αξιολόγησης που αναρτώ για το σχολικό έτος 2023 - 24 από το Πρότυπο ΓΕΛ της Βαρβακείου Σχολής τότε πατήστε εδώ.

Σχόλια

  1. Το πιο απαιτητικό είναι το θέμα 4 προφανώς , το οποίο όμως δεν είναι και τόσο δύσκολο.
    Τα υπόλοιπα είναι ok!
    Μόνο το 4ο είναι απαιτητικό (άποψη μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ θα πω 3 δύσκολα:
    1) Η σύγκριση των 2 κλασμάτων στο θέμα 1
    2) Η παράσταση Β στο θέμα 2
    3) Από το θέμα 4 το (β)
    ΥΓ0: προφανώς το 3) είναι το πιο δυσκολο , αλλά και τα άλλα 2 είναι για δυνατά παικτακια.
    ΥΓ1: Συγχαρητήρια για το διαγωνισμα, πολύ όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σηκώνω τα χέρια ψηλά !
    Απορώ πως μπορούν να θεωρούνται απαιτητικά αυτά τα θέματα.
    Το μοναδικό ερώτημα που είναι λίγο τσιμπημενο είναι το (β) από το θέμα 4.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υ.Γ Το θέμα 2 είναι τυφλοσουρτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. |Σεβομαι| την άποψη σας, αλλά το σκεπτικό στην παράσταση Β δεν το έχω δει σε κανένα βοήθημα.

      Διαγραφή
  5. Συγγνώμη, αλλά αν είναι αυτό το τεστ για Βαρβάκειο, τότε στα άλλα (μή πρότυπα) λύκεια, τι θα πρέπει να βάλουμε; Αν γνωρίζουν πρόσθεση, πολλαπλασιασμό και διαίρεση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή θα έχω καλύτερη άποψη για τις προσωπικές εκτιμήσεις και απόψεις των συνομιλητών μου, θα ήθελα να μάθω, γιατί εμφανίζεστε ως ανώνυμος, ΑΝ διδάσκετε σε ποιο σχολείο ή Φροντιστήριο. Η συζήτηση θα έχει να προσφέρει σε όλους.... αν αποκαλύψουμε ποιοι είμαστε, που βρισκόμαστε, τι διδάσκουμε και τι αναμένουμε από τους μαθητές μας.

      Διαγραφή
  6. Φίλε ανώνυμε, αν θες ανέβασε ένα διαγώνισμα που θα έβαζες σε ένα πρότυπο Λύκειο στη συγκεκριμένη παράγραφο. Καλή κατασκευή στα θέματα, που είμαι βέβαιος ότι θα μοιραστείς με την κοινότητα του blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Επαναληπτικό διαγώνισμα + απαντήσεις στην τριγωνομετρία (Β΄ Λυκείου - Άλγεβρα)

Αυτή την περίοδο τα περισσότερα σχολεία έχουν ολοκληρώσει το Κεφάλαιο 3ο: Τριγωνομετρία στην Άλγεβρα Β΄ Λυκείου και βρίσκονται στην αρχή των πολυωνύμων.  Ο μοναδικός συνάδελφος Μάκης Χατζόπουλος από το 3ο ΓΕΛ Κηφισιάς μας προσφέρει ένα επαναληπτικό διαγώνισμα (2 ωρών) + απαντήσεις στο κεφάλαιο της τριγωνομετρίας για τους μαθητές της Β Λυκείου. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε: εκφωνήσεις - απαντήσεις Σημείωση : Μερικά ερωτήματα ta εμπνεύστηκα από παλαιά διαγωνίσματα του lisari.blogspot.com

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...