Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η εξεταστέα ύλη + οδηγίες διδασκαλίας των μαθηματικών για το σχολικό έτος 2024 - 25 για τις τάξεις ΓΕΛ + ΕΠΑΛ

 

Πλέον το Υπουργείο Παιδείας ανακοινώνει την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων για το Λύκειο από το καλοκαίρι και όχι το Σεπτέμβριο που γινόταν τα παλιά χρόνια. 

Δείτε την εμπλουτισμένη ύλη (με παραπομπές τα εδάφια που αφαιρούνται) από κάθε μάθημα μαθηματικών για όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου. 

(νέο): Σήμερα στις 20/9/2024 αναρτήθηκαν οι οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα των μαθηματικών στα ΓΕΛ. 

# ΓΕΛ #

Α΄ Λυκείου

ΎληΆλγεβρα - Γεωμετρία 

Οδηγίες διδασκαλίας: Άλγεβρα - Γεωμετρία

Β΄ Λυκείου

Ύλη:  Άλγεβρα - Γεωμετρία - Προσανατολισμός

Οδηγίες διδασκαλίας: Άλγεβρα - Γεωμετρία - Προσανατολισμός

Γ΄ Λυκείου

Ύλη: Γενική Παιδεία (ανθρωπιστικών σπουδών) - Προσανατολισμός (ύλη Πανελλαδικών εξετάσεων) 

Για να δείτε την ύλη των ΓΕΛ για το σχολικό έτος 2024 - 25 για όλα τα μαθήματα  πατήστε εδώ.

Οδηγίες διδασκαλίας: Γενική Παιδεία - Προσανατολισμός


 # ΕΠΑΛ # 

Α΄ Λυκείου: Άλγεβρα - Γεωμετρία

Β΄ Λυκείου:  Άλγεβρα - Γεωμετρία

Γ΄ Λυκείου: Ύλη Πανελλαδικών Εξετάσεων (εμπλουτισμένη και αναφορά των πεδίων που αφαιρούνται από την ύλη)

Για να δείτε την ύλη των ΕΠΑ.Λ για το σχολικό έτος 2024 - 25 για όλα τα μαθήματα  πατήστε εδώ.

Σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  2. Αγαπητέ κ. Χατζόπουλε, το σχόλιο δεν αφορούσε ούτε εσάς ούτε και την ιστοσελίδα σας αλλά το υπουργείο παιδείας που έχει σε 2η μοίρα τους μαθητές των επαλ. Γνωρίζω πολύ καλά πως όταν γίνεται μια ανακοίνωση από το υπουργείο εσείς την δημοσιεύετε άμεσα. Η μομφή είναι προς το υπουργείο την ώρα μάλιστα που οι ίδιες θέσεις στα πανεπιστήμια διεκδικούνται από τους μαθητές ΓΕΛ και ΕΠΑΛ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη αν σας αδίκησα! Απολογούμαι! Ο γραπτός λόγος δεν μεταφέρει το ύφος του γράφοντα.

      Αλλά σας παρακαλώ και έτσι να είναι όπως τα λέτε δεν είναι αποδεκτό να έχουμε καταγγελτικό λόγο. Δεν χρειάζεται να απαξιώνουμε θεσμούς (έστω και αν κατά τη γνώμη μας υπολειτουργούν). Προφανώς μπορείτε να γράψετε το παράπονό σας και να εμφανίσετε το πρόβλημα. Μέχρι εκεί θα είναι οπαδός σας!!

      Διαγραφή
  3. ο.κ. ότι είπαμε ... ψωμί και αλάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι η έκφραση που ταιριάζει στην περίπτωσή μας είναι το "νερό και αλάτι". Κατά τη συμφιλίωση μετά από καυγά, λέμε ότι όσα έγιναν θα θεωρούνται «νερό και αλάτι», δηλαδή ότι είναι περασμένα, ξεχασμένα.

      Διαγραφή
    2. και το ψωμι και αλατι δεν ειναι κακο, τοσα περασατε μαζι: αναρτησεις, διαγραφες, επικοινωνια.. εχετε φαει μαζι ψωμι και αλατι. (χιουμορ κανω μην παρεξηγηθω)

      Διαγραφή
  4. Μάκη καλημέρα και καλή σχολική χρονιά. Στη Γεωμετρία Β λυκείου η απόδειξη της πρότασης στην παρ. 7.6 είναι εκτός ύλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Αγκάθι! Καλή σχολική χρονιά!! Όσο για την απόδειξη την έχω αναφέρει ότι είναι εκτός ύλης. Την έχω εξαιρέσει και αναφέρω ποια είναι η πρόταση αυτή μαζί με τη διερεύνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26