Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

27ο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας - Χαλκίδα

  Το φετινό Συνέδριο της Ε.Μ.Ε. θα πραγματοποιηθεί στη Χαλκίδα στις 19-21 Νοεμβρίου 2010.  

Η εγκύκλιος του συνεδρίου φαίνεται παρακάτω. 

Πολλές τοπικές Ε.Μ.Ε έχουν ήδη δρομολογήσει πούλμαν και ξενοδοχεία για την μετακίνηση και την διαμονή στη Χαλκίδα. Οι τιμές ποικίλουν. Για περισσότερες πληροφορίες ρωτήστε στα τοπικά τμήματα. 

Δείτε στην δεξιά στήλη όλα τα παραρτήματα της Ε.Μ.Ε. όπως και τα τηλέφωνα επικοινωνίας.

Περιληπτικά αναφέρουμε: 

Διοργανώνεται από την ελληνική μαθηματική εταιρεία.
Με τη συμμετοχή δέκα καθηγητών από το πανεπιστήμιο Πάτρας, και περισσότερων από οκτακοσίων συνέδρων - καθηγητών από τα πανεπιστήμια της Ευρώπης, της Αμερικής, της Κύπρου και εκπαιδευτικών από όλη τη χώρα, και με ένα εξαιρετικό συμβολισμό δύο ημέρες μετά την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου του ’73, πραγματοποιείται στη Χαλκίδα το 27o πανελλήνιο μαθηματικό συνέδριο της μαθηματικής εταιρείας - ΕΜΕ, από τις 19 έως τις  21 Νοεμβρίου 2010.

Στόχος του συνεδρίου είναι η ανάδειξη του ρόλου της μαθηματικής επιστήμης στην τεχνολογία και στην οργάνωση της κοινωνικής ζωής της χώρας, αλλά και του ρόλου του εκπαιδευτικού, του καθηγητή των μαθηματικών, η υποστήριξη και αποτελεσματική λειτουργία του, στα πλαίσια του εκπαιδευτικού συστήματος.

Στη ατζέντα του συνεδρίου βρίσκονται ζητήματα όπως ο επαγγελματισμός του εκπαιδευτικού, οι καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις, οι χαρισματικοί καθηγητές, η μεθοδολογική ικανότητα στη διδασκαλία. Ο δάσκαλος των μαθηματικών στην εκπαίδευση, στην έρευνα, στην κοινωνία. Η δια βίου μόρφωση και η παιδαγωγική κατάρτιση των μαθηματικών. Η ψηφιακή γνώση στο ψηφιακό σχολείο. Τα δίκτυα των εκπαιδευτικών. Tο κοινωνικό κύρος του καθηγητή των μαθηματικών. Ο ‘απίστευτος’ θεσμός των φροντιστηρίων στην Ελλάδα.
Η αξιολόγηση και η επιλεξιμότητα των δασκάλων από τους μαθητές, η αξιοποίηση των 3.900 περίπου πτυχιούχων μαθηματικών και η ένταξή τους στη σχολική διαδικασία, και τέλος η επιμελητηριακή λειτουργία της μαθηματικής εταιρείας για τους άνεργους μαθηματικούς.

Η τοπολογία του Brower για τις υπερσφαίρες, το θεώρημα του Kakutani, η θεωρία  του Nash, από τα μαθηματικά του ‘σήμερα’, είναι μέρος της εισήγησης του κεντρικού ομιλητή του συνεδρίου Κώστα Δασκαλάκη, καθηγητή στο MΙΤ.

Θα υπάρξουν ακόμη στρογγυλά τραπέζια με θέματα - μεταξύ άλλων - τη λειτουργία του μαθηματικού στην τάξη του Γυμνασίου και του Λυκείου.
Συντονιστής είναι ο Θεοδόσης Ζαχαριάδης, αν. καθηγητής πανεπιστημίου Αθήνας.

Συμμετέχουν μεταξύ άλλων οι Έλενα Ναρδή, καθηγήτρια στο University οf East Anglia, Ειρήνη Μπίζα καθηγήτρια στο University Of Loughborough, Δέσποινα Πόταρη, αν. καθηγήτρια Πανεπιστήμιου Αθήνας, Μαριάνα Τζεκάκη, αν. καθηγήτρια Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης, Κώστας Χρήστου, καθηγητής Πανεπιστήμιου Κύπρου.

Την επιστημονική επιτροπή του συνεδρίου αποτελούν μεταξύ άλλων οι Σταύρος Παπασταυρίδης, καθηγητής Άλγεβρας στο πανεπιστήμιο Αθήνας, και για δεκαπέντε χρόνια στο πανεπιστήμιο Πάτρας, ως πρόεδρος, Διονύσης Λάππας, αν. καθηγητής στο πανεπιστήμιο Αθήνας, ως αναπληρωτής πρόεδρος, Ευγενία Κολέζα, καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο Πάτρας, Σπύρος Πνευματικός, καθηγητής στο πανεπιστήμιο Πάτρας, Θεοδόσης Ζαχαριάδης, αν. καθηγητής στο πανεπιστήμιο Αθήνας, Νίκος Παπαναστασίου, αν. καθηγητής στο πανεπιστήμιο Αθήνας, Παναγιώτης Βλάμος, επ. καθηγητής στο Ιόνιο πανεπιστήμιο, Ευγένιος Αυγερινός, καθηγητής στο πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Το συνέδριο θα αποτελέσει τονωτική ‘ένεση’ για τα επαγγέλματα του τουριστικού τομέα της Εύβοιας, στην έναρξη της φετινής χειμερινής περιόδου.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

71 νέα θέματα (προβλήματα) προστέθηκαν στην Τράπεζα Θεμάτων Άλγεβρα Α΄ Λυκείου

Όπως είχε προαναγγείλει η Υπουργός Παιδείας, στις 24/9/2025 προστέθηκαν 71 νέα θέματα στην Τράπεζα Θεμάτων στο μάθημα της Άλγεβρας Α΄ Γενικού Λυκείου.  Τα συνολικά θέματα της Άλγεβρας Α΄ Λυκείου που έχουν αναρτηθεί στην Τράπεζα θεμάτων είναι 469. Τα θέματα είναι προβλήματα και θυμίζουν το στυλ του Ι.Β.  Δείτε τα 71 θέματα  πατώντας εδώ (τράπεζα θεμάτων από το επίσημο site του Ι.Ε.Π.). Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (εκφωνήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Ιορδάνης Κοσόγλου (lisari team) Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (+ απαντήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Τάκης Τσακαλάκος (lisari team) Σχολιασμός Ένας πρώτος σχολιασμός:  1) Αλλάζει το στυλ και το ύφος των θεμάτων της Τράπεζας θεμάτων... γιατί;  2) Ποιος έχει την ευθύνη των θεμάτων; Στα προηγούμενα γνωρίζουμε ποιοι ήταν θεματοδότες. Δεν έγινε από το Ι.Ε.Π. ποτέ ανοικτή πρόσκληση προς ενδιαφερόμενους.  3) Δεν είναι μετρήσιμα τα θέματα... πώς θα βαθ...

Μαθηματικά Α' Γυμνασίου: Φύλλα εργασίας στο 1ο κεφάλαιο

126.243  κλικ, 20 σχόλια και συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον σας! Ένα φυλλάδιο που είχα παρουσιάσει στους μαθητές του 6ου Γυμνάσιου Ιλίου περίπου πριν δεκατέσσερα χρόνια (2008) παρόλα αυτά στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς το αρχείο αυτό είναι πρώτο στις εμφανίσεις! Ένα αρχείο που το αγαπήσατε! Το ανανεώσαμε λίγο και το αναρτούμε εκ νέου. Παρουσιάζει το πρώτο κεφάλαιο της Α΄ τάξης με θεωρία και ασκήσεις. Περιέχει 13 υποδειγματικά φύλλα εργασίας που θα τα αγαπήσουν οι μαθητές! Τελευταία ενημέρωση: 20/9/2022 Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Κεφάλαιο 1ο - Φύλλα εργασίας 1 μέχρι 13 from Μάκης Χατζόπουλος

Νέες οδηγίες διδασκαλίας Μαθηματικών για όλες τις τάξεις Γυμνασίου σχολικό έτος 2025 - 26

 Δείτε τις νέες οδηγίες διδασκαλίας που μοιράστηκαν στα σχολεία το Υπουργείο Παιδείας για το σχολικό έτος 2025 - 26 στα Γυμνάσια. Οι οδηγίες έχουν αλλάξει αρκετά από τις περσινές οπότε πρέπει όλοι οι καθηγητές που διδάσκουν στα Γυμνάσια να τις προσέξουν - διαβάσουν. Για ευκολία των εκπαιδευτικών, αναρτούμε παράλληλα και ένα αρχείο excel σε κάθε τάξη με τις αλλαγές που παρατηρήθηκαν από τις περσινές οδηγίες διδασκαλίας ( 2024 - 25 ).  Αποκλειστικά από το lisari.blogspot.com .  Τμήμα Οδηγίες διδασκαλίας 2025 – 26 Οδηγίες διδασκαλίας 2024 - 25 Αλλαγές από τις περσινές οδηγίες Α΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Β΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Γ ΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Ερωτήματα  αναγνωστών 1) Ποιοι επιμελήθηκαν τις αλλαγές; Το Ι.Ε.Π.;  2) Τι σημαίνει η νέα...