Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καταγραφή κατόχων διδακτορικών στα Μαθηματικά

Η πρόθεση αυτού του Project είναι να συγκεντρώσει πληροφορίες για όλους τους μαθηματικούς του κόσμου. Υπάρχουν πληροφορίες από όλες τις σχολές που συμμετέχουν στην ανάπτυξη των μαθηματικών σε επίπεδο έρευνας όσο και από όλα τα άτομα που μπορούν να γνωρίζουν σχετικές πληροφορίες.

Προσοχή: Σε όλο αυτό το έργο, όταν χρησιμοποιείται η λέξη “μαθηματικά” ή “μαθηματικός” εννοείτε η λέξη με τη ευρύτερη της έννοια. Έτσι, όλα τα σχετικά στοιχεία από τις στατιστικές, την επιστήμη υπολογιστών, ή επιχειρησιακή έρευνα είναι ευπρόσδεκτα.

Στόχος του προγράμματος είναι να καταγραφούν όλα τα άτομα που έχουν λάβει διδακτορικό στα μαθηματικά.

Σε κάθε διδάκτορα αναφέρονται τα παρακάτω στοιχεία

1. Το πλήρες όνομα του κατόχου του διδακτορικού
2. Το όνομα του πανεπιστημίου που χορήγησε το διδακτορικό
3. Το έτος κατά το οποίο χορηγήθηκε ο τίτλος σπουδών
4. Ο πλήρης τίτλος της διατριβής
5. Η πλήρης ονομασία (ες) του/των επιβλέποντα/ων καθηγητή (-ων)

Η εισαγωγή των ονομάτων να γίνει σε λατινικούς χαρακτήρες. Ενημερώνεται συνεχώς!

Για να το δείτε πατήστε εδώ!

Δείτε και αυτό όπως μας ενημέρωσε ο φίλος Γιώργος Μπαλόγλου από Θεσσαλονίκη.

<Σημείωση: Βάλτε μεγέθυνση 3200% για να καταλάβετε τι γίνετε!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26