Οι δυσκολίες που έχει το παιδί και ρωτάει το όργανο τάξης είναι στην αφαίρεση και οι ερωτήσεις που κάνει είναι οι εξής:
1. Πόσο κάνει 16 αφαιρούμε 8; Μήπως 1;
2. Πόσο κάνει 5 αφαιρούμε 5; Μήπως 5;
Μετά μπαίνει η μαμά στο δωμάτιο που έκπληκτη διαπιστώνει τι γίνεται και φωναχτά λέει στο παιδί: " Όταν σου έλεγα να πάρεις βοήθεια, δεν εννοούσα την αστυνομία!"
Επίσης μια ακόμα ατάκα σε αυτόν τον σπαρταριστό διάλογο είναι η εξής:
"Αστυνόμος: Που μένεις;
Παιδί: Με τα μαθηματικά!!!"
η παιδική αθωότητα είναι καταπληκτική όταν την διαπιστώνεις!
Νομίζω ότι προκύπτουν μερικά συμπεράσματα για την νοοτροπία και το ενδιαφέρον που επικρατεί στο εξωτερικό για την εκπαίδευση. Στην Ελλάδα, θα βοηθούσε η μαμά στις απορίες του παιδιού της, αν δεν ήξερε ο μπαμπάς, αν δεν ήξερε κάποιος Θείος που έχει τελειώσει το Πανεπιστήμιο και αν δεν υπήρχε, τότε ο Φαρμακοποιός της γειτονιάς θα έδινε την λύση! Την άκρη ή την βοήθεια θα την έβρισκε η Ελληνίδα μαμά! Εξ' ου και τα ιδιαίτερα γιατί τα έχουμε;
Επειδή το βίντεο αυτό δυστυχώς αποσύρθηκε, αλλά το περιστατικό είναι καταπληκτικό, μπορείτε να το δείτε εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=FT4NOe4vtoM
Πραγματικά είναι μοναδικό!
Θανάση σε ευχαριστούμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αντικατέστησα τον υπερ-σύνδεσμο.