Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τετράχρονος καλεί την αστυνομία για να λύσει απορίες στα Μαθηματικά

Ένας απίστευτος και απολαυστικός διάλογος τετράχρονου παιδιού με το τηλεφωνικό κέντρο της Αστυνομίας! Ο διάλογος είναι στα Αγγλικά, αλλά είναι πολύ απλή η κατανόηση (μην ξεχνάτε μιλάει παιδί)...

Οι δυσκολίες που έχει το παιδί και ρωτάει το όργανο τάξης είναι στην αφαίρεση και οι ερωτήσεις που κάνει είναι οι εξής:
1. Πόσο κάνει 16 αφαιρούμε 8; Μήπως 1;
2. Πόσο κάνει 5 αφαιρούμε 5; Μήπως 5;

Μετά μπαίνει η μαμά στο δωμάτιο που έκπληκτη διαπιστώνει τι γίνεται και φωναχτά λέει στο παιδί: " Όταν σου έλεγα να πάρεις βοήθεια, δεν εννοούσα την αστυνομία!"

Επίσης μια ακόμα ατάκα σε αυτόν τον σπαρταριστό διάλογο είναι η εξής:
"Αστυνόμος: Που μένεις;
Παιδί: Με τα μαθηματικά!!!"

η παιδική αθωότητα είναι καταπληκτική όταν την διαπιστώνεις!

Νομίζω ότι προκύπτουν μερικά συμπεράσματα για την νοοτροπία και το ενδιαφέρον που επικρατεί στο εξωτερικό για την εκπαίδευση. Στην Ελλάδα, θα βοηθούσε η μαμά στις απορίες του παιδιού της, αν δεν ήξερε ο μπαμπάς, αν δεν ήξερε κάποιος Θείος που έχει τελειώσει το Πανεπιστήμιο και αν δεν υπήρχε, τότε ο Φαρμακοποιός της γειτονιάς θα έδινε την λύση! Την άκρη ή την βοήθεια θα την έβρισκε η Ελληνίδα μαμά! Εξ' ου και τα ιδιαίτερα γιατί τα έχουμε;


Σχόλια

  1. Επειδή το βίντεο αυτό δυστυχώς αποσύρθηκε, αλλά το περιστατικό είναι καταπληκτικό, μπορείτε να το δείτε εδώ:

    http://www.youtube.com/watch?v=FT4NOe4vtoM

    Πραγματικά είναι μοναδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θανάση σε ευχαριστούμε!

    Το αντικατέστησα τον υπερ-σύνδεσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26