Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φοβάστε τα Μαθηματικά; Έχετε λιγότερες πιθανότητες να τα καταφέρετε!

Εάν ανήκετε σε αυτούς που τους ανησυχεί η ιδέα τού να κάνουν οποιαδήποτε αριθμητική πράξη και τρομάζουν στη σκέψη των μαθηματικών, οι ειδικοί από το Πανεπιστήμιο του Σικάγου προτείνουν μια λύση για να ξεπεράσετε το πρόβλημα.

Το μυστικό, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας των αμερικανών ειδικών, δεν είναι η βελτίωση της ικανότητάς σας στους υπολογισμούς, αλλά ο έλεγχος της ανησυχίας σας ότι δεν θα τα καταφέρετε.
Σε σχετικές μαγνητικές τομογραφίες φοιτητών, οι ερευνητές παρατήρησαν ότι όσοι είχαν μεγάλη ανησυχία για την απόδοσή τους στα μαθηματικά είχαν και τη μικρότερη δραστηριοποίηση (68%) σε περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με τον έλεγχο των αρνητικών συναισθημάτων και τη συγκέντρωση. Συγκριτικά, οι φοιτητές χωρίς τον φόβο των… μαθηματικών, αλλά και εκείνοι που είχαν τον φόβο μεν, αλλά κατάφεραν να τον υπερνικήσουν και να λύσουν τις ασκήσεις, εμφάνισαν μεγαλύτερη δραστηριοποίηση σε αυτές τις περιοχές του εγκεφάλου – 88% και 83% αντίστοιχα.

Συμπέρασμα; «Ο τρόπος για να ξεπεράσει κάποιος τον φόβο των μαθηματικών σχετίζεται λιγότερο με το τι γνωρίζει και περισσότερο με το να πείσει τον εαυτό του ότι πρέπει απλώς να κάτσει κάτω και να ασχοληθεί με αυτά», εξηγεί ο επίκουρος καθηγητής Sian Beilock, επικεφαλής της έρευνας και ειδικός στον φόβο των μαθηματικών.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26