Δίνω μια λύση στο θέμα Γ του ΟΕΦΕ 2012, για τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου.
Δεκτά και επιθυμητά σχόλια και παρατηρήσεις.
Το δικό μου σχόλιο για την εν λόγω άσκηση είναι η εξής, μια άσκηση με πολλά υποερωτήματα και μερικά απαιτητικά, ιδίως για Γ θέμα, η λύση καταλαμβάνει μεγάλη έκταση και το επιβαρύνει η μελέτη της συνάρτησης. Παρόλα αυτά είναι μια πολύ όμορφη άσκηση που εξετάζει τον μαθητή σε πολλά εδάφια του σχολικού βιβλίου.
Μια σύντομη περιήγηση στο lisari.blogspot.com
"Amat victoria curam" = η νίκη αγαπά την προετοιμασία
Googlisari
Τρίτη 17 Απριλίου 2012
4 σχόλια:
Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.
Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.
Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.
Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!
Μάκης Χατζόπουλος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Και ένα γρήγορο σχόλιο συνολικά για τα θέματα, λείπουν οι μιγαδικοί!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε όλο το διαγώνισμα υπάρχουν μόνο δύο υποερωτήματα, ένα σε Σωστό - Λάθος και ένα άλλο στο τελευταίο υποερώτημα του Δ θέματος!
Πολύ πρωτοποριακή κίνηση που πολύ θα ήθελα να ακούσω το σκεπτικό αυτών που έθεσαν τα θέματα.
Περισσότερα θα πω όταν ανακοινωθούν τα θέματα, που μπορούν όλοι να τα δουν άρα και να κρίνουν...
χμ
ΑπάντησηΔιαγραφήτο τριτο θεμα ηταν αρκτα απαιτητικο για δυνατους λυτες(δεν ειναι τυχαιο οτι καποιοι το αφαιρεσαν και εβαλαν αλλο στη θεση του...)
για τα υπολοιπα ξενιζει η μερικη απουσια μιγαδικων και γενικα απαιτητικα θεματα για το 13% μονο των μαθητων...
Βασίλη αλήθεια; Δεν το δέχτηκαν όλα τα Φροντιστήρια; Δεν το γνώριζα, καλή πληροφορία, την κρατάμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για το 13% πως προέκυψε; Η κατανομή των βαθμών είναι κανονική (μαθηματικό χιούμορ);
Όσο για την απουσία των μιγαδικών και εμένα με εκπλήσσει αλλά δεν με βρίσκει σίγουρα αντίθετο, αν σκεφτούμε την έκταση που καταλαμβάνουν (τρεις παράγραφοι) και τα μόρια που τους αντιστοιχούν στις εξετάσεις (25 μόρια από τα 100), θα πρέπει να παραδεχτείς ότι είναι δυσανάλογα.
Κρίμα δεν είναι να μποϊκοτάρουμε συνέχεια το 1 κεφάλαιο Ανάλυσης; Πόσες φορές έχουμε δει σύνθεση συναρτήσεων (όχι σύνθετη συνάρτηση); Ισότητα συναρτήσεων; Πράξεις συναρτήσεων; Όρια στο άπειρο; Όρια να λύνονται χωρίς τον κατεργάρη τον D-L-H; Σκέψου πόσο χρόνο αναλώνουμε σε αυτό το κεφάλαιο και πόσα θέματα ζητούνται. Το χρησιμοποιούμε σαν μεταβατικό κεφάλαιο που θα μας χρειαστεί στα επόμενα κεφάλαια, αλλά μια αμιγώς άσκηση από αυτό το κεφάλαιο απουσιάζει, την επισκιάζει η παράγραφος της συνέχειας.
βάζεις ιδεες...
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνω απολυτα για την αναλυση
το 13% προκυπτει (προχειρα και οχι απολυτως ορθα-τεκμηριωμενα)απο προσωπικες εκτιμησεις τοσο απο ποσοστα αλλων ετων πανελληνιων οσο και απο παιδια που επιχειρησαν να το λυσουν(οχι πανελληνιως! )...(δεν ειναι κανονικη με τιποτα)
πολυ θα ηθελα μια ασκηση με 2 συναρτησεις "αρχικες" συνδιασμο με πρωτο κεφαλαιο και οριο αυτων χωρις λου πι ταλ...(για 2ο-3ο θεμα)