Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι πρώτες αξιολογήσεις Μαθηματικών πραγματοποιήθηκαν!

Μας το προτείνατε, το διαβάσαμε και το αναδημοσιεύουμε! Για ολόκληρο το άρθρο πατήστε εδώ

Με μεγάλη δυσκολία καταφέραμε να έχουμε στα χέρια μας τα πρακτικά των πρώτων αξιολογήσεων των εκπαιδευτικών που πραγματοποιήθηκαν με αιφνιδιαστικό τρόπο και αφορούσαν στο εκπαιδευτικό έργο δύο συναδέλφων.
Ο ένας ονομάζεται Γιώργος Τρεχόπουλος (ΓΤ) Μαθηματικός και ο άλλος Νίκος Εξόριστος (ΝΕ) Φυσικός.
Ο πρώτος ανήκει σε μια ΔΔΕ του νομού Αττικής και ο άλλος του νομού Δωδεκανήσου.
Η επιτροπή αξιολόγησης απαρτιζόταν από τον ίδιο τον υπουργό (ΥΠ) και τους υφυπουργούς του (ΥΦ), από πέντε περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης (ΠΔΕ) και από εφτά σχολικούς συμβούλους (ΣΣ).
Πρόεδρος της επιτροπής ήταν ο υπουργός.
Ας δούμε τα πρακτικά και την προφορική αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε.

ΥΠ: Είστε ο κύριος Τρεχόπουλος Γεώργιος;
ΓΤ : Και ναι και όχι!
ΥΠ : Με εμπαίζετε κύριε; Είστε ή δεν είστε;
ΓΤ : Βασικά, είμαι ο Γιώργος Εκπαιδευτικός. Το Τρεχόπουλος το απέκτησα από πέρυσι και το διατήρησα και φέτος.
ΥΠ : Τέλος πάντων! Σε ποιο σχολείο υπηρετείτε;
ΓΤ : Μισό λεπτό κύριε υπουργέ, να βγάλω το σημειωματάριό μου, μισό λεπτό.
Λοιπόν! Υπηρετώ στο 12ο ΓΕΛ Νέας Ιωνίας, στο 10ο ΓΕΛ Αμαρουσίου, στο 8ο ΓΕΛ Χαλανδρίου, στο 5ο ΕΠΑΛ Νέου Ηρακλείου και στο 9ο Γυμνάσιο Πεύκης. Α! Συγνώμη. Ξέχασα και το 7ο Γυμνάσιο Παπάγου.
ΥΦ: Γιατί πάτε σε τόσα πολλά σχολεία;
ΓΤ : Να! Ξέρετε! Με τις συγχωνεύσεις των τμημάτων μειώθηκαν οι ώρες της ειδικότητάς μου και δεν συμπληρώνω πλέον ωράριο σε ένα σχολείο. Έχασα πέρυσι και την οργανική μου με τις συγχωνεύσεις των σχολείων και έτσι…
ΠΔΕ : Πόσα πτυχία έχεις συνάδελφε;
ΓΤ : Ένα. Αυτό του μαθηματικού.
ΠΔΕ : Τα βλέπετε κύριε υπουργέ που σας τα έλεγα. Από κει ξεκινάει το πρόβλημα. Αν ο συνάδελφός μου είχε και πτυχίο φιλολόγου ή έστω πτυχίο φυσικού ή γυμναστή, δεν θα αντιμετώπιζε κανένα απολύτως πρόβλημα.
ΥΓ : Καταλαβαίνω περιφερειακέ μου. Καταλαβαίνω! Το έχω εντοπίσει κι εγώ το πρόβλημα πριν από σας.
ΥΦ : Κύριε Τρεχόπουλε, βλέπω από τις εκθέσεις των προϊσταμένων σας ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρουσιάζεστε πολύ κουρασμένος για κάποιον ανεξήγητο λόγο. Έχετε κάτι να πείτε πάνω σ’ αυτό;
ΓΤ : Κύριε υφυπουργέ κοιτάξτε να δείτε. Εδώ και δύο χρόνια δεν διαθέτω αυτοκίνητο με αποτέλεσμα οι μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο να γίνονται δύσκολα.
ΥΦ : Γιατί δεν έχετε αυτοκίνητο;
ΓΤ : Τα τέλη κυκλοφορίας κύριε, δεν μπορούσα να τα πληρώσω. Την ασφάλεια το ίδιο. Το συνεργείο επίσης. Η βενζίνη πήγε στα ύψη, οπότε το έχω σε ακινησία.
ΠΔΕ : Και γιατί δεν αγοράζεις συνάδελφε ένα καινούργιο πράσινης τεχνολογίας να γλυτώσεις τα τέλη και το σέρβις;
ΓΤ : Έκανα λανθασμένες επενδυτικές κινήσεις. Το παραδέχομαι. Τα 880 ευρώ που παίρνω δυστυχώς, προτίμησα να τα επενδύσω στον τραπεζικό, το ναυτιλιακό και τον τουριστικό τομέα. Έπεσα έξω και δεν περισσεύουν για αγορά αυτοκινήτου.
ΣΣ : Πώς μετακινείσαι συνάδελφε;
ΓΤ : Είχα ένα ποδήλατο από τα παιδικά μου χρόνια. Το έφτιαξα και βολευόμουν. Λίγο με τη βροχή είχα πρόβλημα αλλά τα κατάφερνα. Μέχρι που το βρήκα μια μέρα στραπατσαρισμένο. Κάποιος οδηγός δεν το πρόσεξε και κάνοντας όπισθεν, το τσάκισε. Έτσι αναγκάστηκα να πάω από σχολείο σε σχολείο τρέχοντας. Καταλαβαίνετε τώρα γιατί οι καλοί μου συνάδελφοι μου κόλλησαν το παρατσούκλι «τρεχόπουλος»; Αποφάσισα κι εγώ να το κάνω επώνυμο.
ΠΔΕ : Νομίζω πρέπει να επιβραβεύσουμε το χιούμορ του συναδέλφου.
ΓΤ : Δεν κάνω χιούμορ κύριε περιφερειακέ μου. Αλήθεια λέω.
ΥΓ : Δεν είναι όμως αυτός λόγος να εμφανίζεστε κουρασμένος μέσα στην τάξη. Θα γνωρίζετε ασφαλώς ότι επιτελείτε λειτούργημα και ότι η πατρίδα δανείζεται για να σας πληρώνει διότι λεφτά δεν υπάρχουν. Καταλαβαίνετε ότι αν κάποιος είναι μόνιμα κουρασμένος δεν έχει το δικαίωμα να πληρώνεται από το υστέρημα του ελληνικού λαού. Θα ήταν ανευθυνότητα εκ μέρους μου να αφήσω να συνεχίζεται μια τέτοια κατάσταση. Οι κουρασμένοι πρέπει να φύγουν, να πάνε να ξεκουραστούν. Πηγαίνετε κύριε Εκπαιδευτικέ, κύριε Τρεχόπουλε ήθελα να πω.
ΓΤ : Αυτό ήταν; Αξιολογήθηκα τώρα; Πάντως υπουργέ μου, αν η πατρίδα δανείζεται για τα 880 ευρώ τα δικά μου, να πουλήσω ένα σπιτάκι που έχω στα χωριό να ξεχρεωθεί. Κάτι δις που σβουρίζουν γύρω μου και γέμισαν τα βιβλιάρια καταθέσεων πολλών αετονύχηδων πώς θα καλυφθούν;
ΥΦ : Κύριε. Το ζήτημα αυτό είναι πολιτικό και σύνθετο. Δεν είναι της παρούσης. Τι περιμένετε να σας απαντήσει ο υπουργός. Το θέμα είναι η αξιολόγησή σας. Αυτά που λέτε είναι άσχετα. Πηγαίνετε σας παρακαλώ. Τελειώσαμε μαζί σας.
ΠΔΕ : Να σου πω και κάτι άλλο συνάδελφε; Οι μαθητές του σχολείου σου πάτωσαν στα μαθηματικά των πανελλαδικών. Πώς το εξηγείς; Μήπως δεν έκανες κάτι σωστά; Και μη μου πεις για τα πολυπληθή τμήματα και τις άλλες γνωστές δικαιολογίες! Εγώ ως μαθητής είχα άλλους 70 συμμαθητές μέσα στην τάξη και δεν τολμούσαμε ούτε κιχ να βγάλουμε.
ΓΤ : Κύριε περιφερειακέ μου, μάλλον από τότε έχεις να ξαναμπείς σε τάξη γιατί δεν γνωρίζεις ότι η βίτσα που σας κρατούσε να μη βγάζετε κιχ καταργήθηκε, εκτός αν εισηγείστε την επαναφορά της. Πάντως, στα μαθηματικά των πανελλαδικών πάτωσε όλη η Ελλάδα. Όλοι οι μαθηματικοί άχρηστοι είναι; Μα με τον ΑΣΕΠ εδώ και 15 χρόνια δεν επιλέγετε τους καλύτερους;
ΥΦ : Δεν ταιριάζει το ύφος σας σε εκπαιδευτικό κύριε.
ΓΤ : Ούτε το δικό σας σε υφυπουργό, αλλά καλά μας κάνετε. Αφού σας δώσαμε με την ανοχή μας το δικαίωμα…
Άντε αυτοαξιολογηθείτε και αφήστε μας να κάνουμε τη δουλειά μας!

Σχόλια

  1. Ενδιαφέρον άρθρο

    Να αναφέρω ότι το υπουργείο κάνει ολόκληρη διαδικασία με κλειδάριθμους κλπ για την "εθελοντική" συμμετοχή μας στην αξιολόγηση...

    Σήμερα στον σύλλογο καθηγητών στο σχολείο μου αρνήθηκα να παραλάβω από τον διευθυντή μου κλειδάριθμο και όταν εκείνος (υπακούοντας τις "εντολές" της εγκυκλίου του υπουργείου) μοίρασε κλειδάριθμους σε όλους τους συναδέλφους, εγώ απλά παρέλαβα το χαρτάκι και επί τόπου το έσκισα, αρνούμενος να το διαβάσω, προτρέποντας και τους συναδέλφους για ανάλογες θαρραλέες αντιδράσεις...

    Αν θέλουν να με κρεμάσουν, δεν πρόκειται πάντως να τους δώσω και το σκοινί για να το κάνουν!

    Νικολόπουλος Θανάσης
    Ζάκυνθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26