Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φύλλα εργασίας στην Αστρονομία από τα ΚΕΕ

Όλα τα αρχεία είναι σε word και δίνονται από το Κ.Ε.Ε (Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας) το 2000. Ένα χρήσιμο αρχείο για τους μαθηματικούς που έχουν δεύτερη ανάθεση το μάθημα της Στοιχεία Αστρονομίας και διαστημικής και δεν ξέρουν από που να ξεκινήσουν και πως να το διδάξουν.




ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

·      ΠΡΟΛΟΓΟΣ ....................................................................................... 7

·      ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ........................................................... 9

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ...................................................................................... 11
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 11
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 13
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 15
          Δ. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 16

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ............. 17
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 17
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 20
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 23
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 25
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 27

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ .............................................................. 31
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 31
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 35
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 37
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 38
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 39


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Ο ΗΛΙΟΣ .......................................................................................... 41
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 41
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 43
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 45
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 48
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 50

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
OI ΑΣΤΕΡΕΣ.................................................................................... 53
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 53
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 56
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 60
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 62
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 64

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
ΟΙ ΓΑΛΑΞΙΕΣ ................................................................................. 67
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 67
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 69
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 74
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 75
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 77

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7
ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ............................. 79
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 79
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 80
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 84
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 85
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 86

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ................................................................................. 87
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 87
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 90
          Γ. Ερωτήσεις αντιστοίχησης ........................................................... 93
          Δ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ....................................................... 95
          Ε. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 96

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9
ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ............................................. 97
          Α. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .................................................. 97
          Β. Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού .................................................. 97
          Γ. Ερωτήσεις σωστού - λάθους ........................................................ 99
          Δ. Ερωτήσεις ανάπτυξης ................................................................. 99

·      ΣΧΕΔΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ..... 101
1o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 103
2o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 105
3o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 108
4o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 111
5o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 114
6o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 116
7o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 118

·      ΣΧΕΔΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
119
1o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 121
2o Σχέδιο Κριτηρίου Αξιολόγησης του Μαθητή................................. 127


·      ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ............................................... 129
1ο Κεφάλαιο...................................................................................... 131
2o Κεφάλαιο...................................................................................... 133
3ο Κεφάλαιο...................................................................................... 135
4o Κεφάλαιο...................................................................................... 137
5ο Κεφάλαιο...................................................................................... 139
6o Κεφάλαιο...................................................................................... 142
7o Κεφάλαιο...................................................................................... 145
8o Κεφάλαιο...................................................................................... 147
9o Κεφάλαιο...................................................................................... 149








 
  Άδεια Creative Commons
 Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26