Είναι γνωστό ότι οι μαθητές του ΕΠΑ.Λ έχουν κενά, έχουν αδυναμίες, έχουν αμελήσει τα μαθηματικά τα τελευταία χρόνια, οπότε έρχονται στο Λύκειο και οι γνώσεις τους είναι προβληματικές, έχουν χάσει επεισόδια και δυσκολεύονται πολύ να παρακολουθήσουν.
Εμείς οι καθηγητές τι πρέπει να κάνουμε; Να τους βαθμολογήσουμε χαμηλά επειδή δεν πρόσεχαν, επειδή δεν είχαν διαβάσει τα προηγούμενα χρόνια; Επειδή δεν τους τράβηξε το μάθημα έτσι πως το δίδαξε κάποιος συνάδελφος; Άρα είναι καταδικασμένοι;
Η θέση μας είναι δύσκολη, άρα πρέπει να κάνουμε κάτι, τι όμως;; Εγώ σκέφτηκα κάτι και το πράττω ήδη μέσα στην τάξη μου, είναι τα Υποστηρικτικά μαθήματα που ήδη υπάρχουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα του ΕΠΑΛ επίσημα από το Υπουργείο Παιδείας.
Σε αυτή την ενότητα θα προσπαθήσω να παρουσιάσω 10 υποστηρικτικά μαθήματα που πρέπει να κατέχουν όλοι οι μαθητές του Επαγγελματικού Λυκείου. Δέκα απλά μαθήματα βασικών γνώσεων, σε απλή και κατανοητή γλώσσα που μπορούν να αντιληφθούν όλοι οι μαθητές. Σκοπός μας; Να κερδίσουμε τον μαθητή που ήθελε να μάθει μαθηματικά αλλά δεν τα κατάφερε, που τα αμέλησε στην πορεία και δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα εμπόδια και τις δυσκολίες που του ορθώθηκαν παρόλο τον γοήτευσαν. Γι αυτόν αξίζει να προσπαθήσουμε, έτσι αποκτά ενδιαφέρον το μάθημα και οι ώρες παρουσία μας μέσα στην τάξη θα είναι πιο ευχάριστες.
Επιμέλεια: Χατζόπουλος Μάκης
- 1ο Υποστηρικτικό μάθημα: Προσθέσεις ακεραίων αριθμών
- 2ο Υποστηρικτικό μάθημα: Πολ/σμός ακεραίων αριθμών
- 3ο Υποστηρικτικό μάθημα: Πράξεις κλασμάτων - Ρητοί αριθμοί
Δείτε ακόμα 3 φύλλα εργασίας για τη Στατιστική μαθητών ΕΠΑΛ.
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Μάκη, φοβερή (όπως πάντα) δουλειά, με αρκετή δόση χιούμορ (που ομολογουμένως χρειάζεται)!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά μπράβο!!!
Να σαι καλά Μιχάλη! Σε ευχαριστώ. Το χιούμορ κάνει πιο ζωντανό το μάθημα, νομίζω ότι είναι απαραίτητο εργαλείο μάθησης που δεν έχω υπόψιν μου να τονίζεται ιδιαίτερα στα βιβλία παιδαγωγικής.
Διαγραφήμπραβο ......
Διαγραφήσας....