Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαθηματικά για τις πρώτες μέρες του Δημοτικού (ανανεωμένο)

Του Ηλία Φραγκάκου



Από το e-mathima 
Πατήστε τους παρακάτω συνδέσμους για να κατεβάσετε σε μορφή pdf και να εκτυπώσετε τα επαναληπτικά φύλλα εργασίας για το 1ο κεφάλαιο των μαθηματικών της Α τάξης δημοτικού.

ΣΤΟΧΟΙ

Μέσω του μαθήματος αυτού επιδιώκεται να καταστούν ικανοί οι μαθητές να:
αναγνωρίζουν και να γράφουν τα ψηφία των αριθμών μέχρι το 5
εξασκηθούν με την καθοδηγούμενη γραφή των αριθμών 0, 4 και 5
καταμετρούν συλλογές αντικειμένων με τουλάχιστον 5 στοιχεία
  • αριθμούν προφορικά μέχρι το 10
  • αριθμούν προφορικά αντίστροφα από το 5 και το 10
  • αναγνωρίζουν αριθμούν μέχρι το 10

Πρόσθεση αριθμών μέχρι το 5
Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε έγχρωμες καρτέλες για τους μαθητές με τους αριθμούς από το 1 – 9. Μπορείτε να τις πλαστικοποιήσετε και να παίξετε με τα παιδιά. Κατάλληλες για παιδιά του νηπιαγωγείου καθώς και για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.

οι αριθμοί με ζώα (από το 1 έως το 9)


Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να κατεβάσετε σε μορφή pdf και να εκτυπώσετε έγχρωμες καρτέλες με τους αριθμούς από το 1 έως το 10.

Καρτέλες ποσοτικής απεικόνισης από το 1 έως το 10





Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε καρτέλες με τους αριθμούς από το 0 έως το 20.

Αριθμοί 0-20 (καρτέλες)

Άδεια Creative Commons
  Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26