Μια συζήτηση για τα στατιστικά των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2014, ίσως να ήταν χρήσιμη και να βοηθήσει τους υποψήφιους για την καλύτερη συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Στους παρακάτω πίνακες έχω κρατήσει τα στατιστικά μόνο των μαθηματικών, άρα η εξαγωγή συμπερασμάτων θα βγει από αυτές τις πληροφορίες και όχι από όλα τα μαθήματα που θα ήταν το σωστό.
Προφανώς και δεν είναι αντικειμενική σκοπιά και ότι γράφουμε (λόγω περιορισμένων μαθημάτων που κάνουμε ζουμ) είναι μια πρόχειρη ματιά στα αποτελέσματα.
Την τελική ευθύνη την έχει ο υποψήφιος για την εξαγωγή συμπερασμάτων και στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Μια σύντομη περιήγηση στο lisari.blogspot.com
"Amat victoria curam" = η νίκη αγαπά την προετοιμασία
Googlisari
Σάββατο 5 Ιουλίου 2014
1 σχόλιο:
Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.
Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.
Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.
Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!
Μάκης Χατζόπουλος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Νομίζω ότι το πιο εντυπωσιακό και αναπάντεχο -για μένα- στατιστικό, είναι το 60% των μαθητών της τεχνολογικής που έγραψε κάτω από τη βάση στα Μαθ. Κατ.. Μου φαίνεται πραγματικά απίστευτο ότι 6 στα 10 παιδιά δεν κατάφεραν τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ δύο πρώτα θέματα...
ΑπάντησηΔιαγραφή