Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Επαναληπτικές εξετάσεις 2015: Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Μείνετε συντονισμένοι...
Εδώ θα σας παρουσιάσουμε τα θέματα και τις λύσεις των Επαναληπτικών Εξετάσεων στο μάθημα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης. 

Συνεχής ανανέωση: 13 /06/2015
(ώρα τελευταίας επεξεργασίας: 13:05)

Ημέρα εξέτασης Παρασκευή 12 - 06 -2015 
και σε μορφή word εδώ από το συνεργάτη μας Γιάννη Κάκανο και εδώ από το Χρήστο Τσουκάτο που μας έστειλε φέτος ΌΛΑ τα θέματα Εξετάσεων Μαθηματικών σε word.

(το αρχείο των εκφωνήσεων είναι από την επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας) 

Οι πρώτες διαδικτυακές λύσεις σε ένα αρχείο pdf από τη lisari team. 

Ευχαριστούμε το Χρήστο Καρδάση από την Καβάλα για τις χρήσιμες παρατηρήσεις του. Χρηστάρα να είσαι καλά!!!

  • Σχολιασμός θεμάτων  (ώρα ανάρτησης 22: 02)
Με την πρώτη ματιά:
Εδώ θα διαφωνήσω με τους φίλους μου Παύλο Σταυρόπουλο και Βασίλη Μποζατζίδης (από το http://www.askisiologio.gr/ το ιστολόγιο των word ), εγώ προσωπικά τρόμαξα να τα λύσω!!

Πολύ πιο δύσκολα, πολύ πιο απαιτητικά, κατά την γνώμη μου...

Το Β3 πολύ πιο δύσκολο από το αντίστοιχο των κανονικών εξετάσεων. Το Γ4 δύσκολο και το Δ πολύ δύσκολο... ιδίως το Δ3 και Δ4.

Σας θύμισε κάτι; 
Μόλις είδατε στο Β θέμα παραβολή και ευθεία σας θύμισε κάτι; Θα μου πείτε είναι μια ιδέα που κυκλοφορεί τα τελευταία χρόνια, το ερώτημα είναι που την διαβάσαμε;;

Πηγή 1: Αρχείο Ε.Μ.Ε 2014




Πηγή 2: O άγνωστος Χ, του φίλου μας Θανάση Κοπάδη και λύθηκε στο  www.mathematica.gr


Πηγή 3: Γιώργος Απόκης για το mathematica.gr

Πηγή 4: ΟΕΦΕ 2014 (το εισηγήθηκαν Καλυβάς - Κουστέρης)


- Δείτε την επίσημη ανακοίνωση της Ε.Μ.Ε (ώρα ανάρτησης ....)

11 σχόλια:

  1. Πολλά πολλά συγχαρητήρια για την άρτια εμφάνιση των λύσεων
    Ωραία θέματα πιο όμορφα ( όχι πιο δύσκολα ) από τα θέματα των κανονικών εξετάσεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 'Εχω την άποψη ότι τα θέματα είναι αρκετά "ελαφρύτερα" από αυτά των εξετάσεων του Μαίου. Αν αυτό ισχύει και δεν κάνω λάθος εγώ, τότε δεν είναι και πολύ δίκαιο. Σίγουρα δεν είναι εύκολο να υπάρξουν όμοιας δυσκολίας και ποσότητας θέματα, αλλά...

    Το σίγουρο είναι ότι το δεύτερο θέμα είναι μικρότερο και ευκολότερο όπως επίσης και αρκετά ερωτήματα από το τρίτο θέμα. Εν τέλει πιστεύω πως ένας άρτια προετοιμασμένος μαθητής εφτανε συντομότερα και πιο άνετα στο 13-15 και είχε περισσότερο χρόνο να παλέψει για ψηλότερα.

    Περιμένω να ακούσω τη γνώμη των συναδέλφων μήπως και κάπου έχω λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρχικά θα ξεκινήσω με μια φοβερή πρόβλεψη ενός φίλου από την Κοζάνη που μας την κατέθεσε στις κανονικές εξετάσεις σε αυτό τον χώρο, είναι από τις πιο εντυπωσιακές και ακριβείς προβλέψεις, διαβάστε την

    Θεμα 2
    Μιγαδικοί:
    α)γεωμετρικός τόπος ευθεία (ίσως παραμετρική όπως απο τις γενικές ασκήσεις η 3 του σχ. σελ 123 ή με ...μεσοκάθετο(σχέσεις με μέτρα)

    β) Παράβολη (όπως ζητείται στις γενικές στην 4 β) σελ 123

    γ) Ελάχιστη απόσταση μεταξυ ευθείας παραβολής (οπως Θέμα Β οεφέ 2014)...

    Τριαντάφυλλος Πλιάτσιος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστω για τα καλα σου λογια Μακη,ισως αυτοι που εβαλαν τα θεματα διαβαζουν lisari.... θα ζητω απο τους μαθητες μου να αρρωσταινουν!!! Τριανταφυλλος Πλιατσιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δε ξέρω τι ακριβώς φταιει, αλλα με στεναχωρεί που σε αυτά τα θέματα έφτασα σχετικά εύκολα στο Δ3 και Δ4,και τα καταφερα μετα λόγω του πολύ χρόνου που ειχα...

    μαλλον ειναι η "χαλαρότητα" που υπάρχει στο σπίτι...στις κανονικες έφτασα μόνο μεχρι το 15 πανω-κατω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανόν η αιτία να μην κρύβεται μόνο στη χαλαρότητα του σπιτιού, αλλά και στα ίδια τα θέματα!

      Διαγραφή
    2. χμ ναι,πιστευω και εγω πως ήταν ευκολότερα απλά στηρίχτικα στο "Πολύ πιο δύσκολα, πολύ πιο απαιτητικά, κατά την γνώμη μου..." που διάβασα πιο πάνω.

      Διαγραφή
    3. Φέτος οι εκτιμήσεις μου για τα θέματα των Εξετάσεων αποκλίνουν από πολλούς, οπότε μην επηρεάζεσαι...

      Διαγραφή
  6. Εγώ πιστεύω ότι το Θέμα Δ ήταν πιο δύσκολο από αυτό του Μαΐου. Ίσως επειδή ήταν απόγευμα με δυσκόλεψε περισσότερο, αλλά αυτή είναι η εντύπωσή μου. Αλλά πάλι πολύ συνάρτηση ολοκλήρωμα!!!.
    Αυτοί οι θεματοδότες δεν μπορούν να βάλουν κάτι άλλο; Από το επόμενο έτος τι θα γίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρώτον, εξαιρετικές λύσεις μπράβο Κύριοι.

    Δεύτερον, μου φάνηκε το 4 θέμα λίγο πιο δύσκολο και γενικά ήθελαν ακόμη περσσότερο γράψιμο, συγκριτικά με τα κανονικά/

    Και τέλος βλέπω μία ''αγάπη'' προς τις κωνικές τομές, ίσως οιωνός για το μέλλον. Θα δείξει.

    Ανδρέας Σ. Σωτηρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ και φέτος είδα μια αγάπη προς τις προηγούμενες τάξεις, έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια... οπότε η προετοιμασία μας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ξεκινά από την Α΄ Λυκείου, όπως είναι το σωστό, απλά η οικονομική κρίση μας έκανες να ασχολούμαστε εντατικά μόνο τον τελευταίο χρόνο.

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος