Η αναγκαιότητα των διαγνωστικών…
Εικόνα: Τάκης Τσακαλάκος
Επίσης με τα διαγνωστικά τεστ βλέπουμε την αρχική εικόνα του μαθητή και την πορεία του μέσα στην σχολική χρονιά, δηλ. ένας μαθητής που μου γράφει τεστ 09 δεν μαρτυρά κάτι, αν αυτός ο μαθητής είχε στο διαγνωστικό τεστ 05 τότε έχει κάνει μεγάλη πρόοδο και πρέπει να του αναγνωρίσουμε. Όλοι ξέρουμε ότι ένας αδιάβαστος μαθητής που προσπέρασε τις τάξεις του Γυμνασίου και το βρίσκουμε για πρώτη φορά στην Α΄ Λυκείου ή Β΄ Λυκείου οι δυνατότητες μας για να τον καλυτερεύσουμε είναι περιορισμένες, άρα ποιος είναι ο σκοπός μας;; Να τον κινητοποιήσουμε να αυξήσει την προσπάθεια και να ανεβάσει το επίπεδο γνώσεων του, δηλαδή από 05 που ήταν να φτάσει στο 07 και στο επόμενο τεστ στο 09, να έχει μία ανοδική πορεία και ας είναι κάτω από την βάση, για μένα αυτός ο μαθητής έχει επιτύχει τον στόχο του και δεν θεωρώ ότι πρέπει στο τετράμηνο να του βάλουμε βαθμό κάτω από την βάση.
Η δομή των διαγνωστικών…
Τα διαγνωστικά τεστ πρέπει να είναι απλές, εύκολες και κατανοητές ασκήσεις που καλύπτουν ένα συγκεκριμένο φάσμα γνώσεων από τις προηγούμενες τάξεις. Επίσης πρέπει να υπάρχουν ερωτήσεις Γεωμετρίας και λογικής για να αντιληφθούμε το πλήρες φάσμα σκέψης και γνώσης του μαθητή.
Τα τα διαγνωστικά τεστ ενδείκνονται για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου, Λυκείου αλλά επιβάλλονται για τους μαθητές που προάγονται στην Α΄ Γυμνασίου και στην Α΄ Λυκείου, στο μεταίχμιο των διαφορετικών βαθμίδων. Σε αυτές τις τάξεις ο καθηγητής διαθέτει νέους μαθητές, δεν γνωρίζει την ύλη και τα κεφάλαια που διδάχτηκαν στις προηγούμενες χρονιές και τέλος την δυναμική της τάξης.
Διαγνωστικά test. Μια επιμέλεια της lisari team
Μορφή ερωτήσεων
Θέσαμε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, για να απαντήσει εύκολα ο μαθητής και να μην χρειαστεί να δώσει μια λευκή κόλλα που θα του κάνει κακό στη ψυχολογία του. Το κάναμε εύκολο δίνοντας λίγες πιθανές απαντήσεις (μόλις 3, πιθανότητα 33,%), αλλά για να περιορίσουμε τη τύχη θέσαμε την αρνητική βαθμολογία.
Έρευνα
Μακάρι τα διαγνωστικά τεστ να φθάσουν σε όλα τα σχολεία, σε όλα τα Φροντιστήρια, σε όλους τους μαθητές.Αν θέλετε να συμμετέχετε στην έρευνα για το επίπεδο των μαθητών Λυκείου θα θέλαμε να συμπληρώσετε το παρακάτω πίνακα
κλίμακα
πλήθος (vi) ποσοστό (fi%)
[0, 10)
[10, 13)
[13, 15)
[15, 18)
[18, 20]
Περιοχή: ……………………………
και στείλτε τα στο lisari.blogspot@gmail.com (με θέμα: "Ποσοστά επιτυχίας διαγνωστικών τεστ")
Αν υπάρχει ανταπόκριση, θα συγκεντρώσουμε όλα τα
αποτελέσματα των μαθητών και θα αναρτηθούν στο lisari
για συζήτηση και σχολιασμό των συμπερασμάτων.
για συζήτηση και σχολιασμό των συμπερασμάτων.
Για απευθείας αποθήκευση των διαγνωστικών τεστ:
β) Από την Α΄ Λυκείου προς τη Β΄ Λυκείου
Σημείωση: Τα διαγωνιστικά τεστ δημιουργήθηκαν το 2015 - 16
Πολυ καλο και ομορφο. Ετσι οπως θα επρεπε να ειναι. Μπραβο στην ομαδα. Μπραβο στο Χαραλαμπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ καλή δουλειά! Μπράβο στην ομάδα και σε εσένα Μάκη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικά! Μπράβο στους εμπνευστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήSUPERRRRRRRR
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Σας ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είστε σίγουροι ότι προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες και στην εμπιστοσύνη που μας δείχνετε καθημερινά.
Όσο για την ομάδα μου είμαι περήφανος...
Αγαπητέ συνάδελφε, μήπως τα αρχεία σου έχουν κάποιο πρόβλημα γιατί δεν μπορώ να ανόίξω κανένα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή Παναγιώτα τσέκαρα ένα προς ένα τους συνδέσμους και είναι όλα μια χαρά, δεν ξέρω τι κάνεις λάθος, για ξανά δες το και πες μου αν συνεχίζεται το πρόβλημα.
ΔιαγραφήΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχουμε βγάλει λύσεις για ευνόητους λόγους! Θέλετε να συζητήσουμε κάποια άσκηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήMaki kali arxi!
ΑπάντησηΔιαγραφήAnevazeis ton pixi ton psila!
Anemenoume akoma perissotera.
Kostakis.
Σε ευχαριστούμε Κώστα, να είσαι καλά και καλή σχολική χρονιά!!
ΔιαγραφήΣυγχαρητηρια .Πολύ καλό .Να συνεχίσετε και με άλλα διαγωνισματα , τεστ κ.λ.π.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή χρονιά παιδιά,ευχαριστούμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετική δουλειά. Συγχαρητήρια στους εμπνευστές τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ.