Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Αποκλειστικά: Τεστ - διαγωνίσματα από το 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης

Επιλεκτικά θα αναρτώνται τα τεστ και τα διαγωνίσματα που υποβάλλονται στο 1ο ΓΕΛ Πετρούπολης για διευκόλυνση των μαθητών και για διδακτικούς σκοπούς.

Γ΄ Λυκείου κατεύθυνσης
1) Επιμέλεια: Δήμητρα Σακελλαρίου

Τεστ: μέχρι την αντίστροφη συνάρτηση, διάρκεια 2 διδακτικές ώρες.


2) Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος

Τεστ στα όρια 0/0, διάρκειας 40 λεπτών. 
Υπάρχουν δύο ομάδες ασκήσεων, η Α΄ ομάδα που απευθύνεται στους μαθητές που διαγωνίζονται Πανελλαδικά και η Β΄ ομάδα που απευθύνεται στους μαθητές που ΔΕΝ διαγωνίζονται Πανελλαδικά στο μάθημα Μαθηματικών Κατεύθυνσης. 

3) Επιμέλεια: Γιάννης Αναστασίου

Διαγώνισμα μέχρι την αντίστροφη συνάρτηση, διάρκεια 2 διδακτικές ώρες. 


4) Επιμέλεια: Βασίλης Μουτάφης
Διαγώνισμα στις συναρτήσεις (μέχρι αντίστροφη συνάρτηση).

Για περισσότερο υλικό σχετικά με τη Γ Λυκείου Κατεύθυνσης (σχ. έτος 2015 -16) πατήστε εδώ.

Α΄ Λυκείου - Άλγεβρα

1) Επιμέλεια: Βασίλης Μουτάφης 
Διαγώνισμα στις Πιθανότητες, πραγματικοί αριθμοί και διάταξη.



8 σχόλια:

  1. τις απαντησεις που μπορουμε να τις βρουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Δημήτρη.

    Αν πρόκειται για το δικό μου τεστ μπορεί να τις αναρτήσω άμεσα. Αν πρόκειται για τις συναδέλφου τότε δεν τις έχω έτοιμες...

    Θες να μας πεις για ποια άσκηση ενδιαφέρεσαι;

    Τα μαθηματικά αγαπιούνται μόνο αν κοπιάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mακη νομιζω στο δικο σου διαγώνισμα για τους πανελλαδικά εξεταζόμενους, στην δεύτερη άσκηση το πεδίο ορισμού μήπως είναι 1 εκεί που λέει -1; Και στην πρώτη άσκηση, στο β το iv το έλυσε κανένας από τους μαθητές σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Κώστα!! Όχι σωστό είναι, ορίζεται για χ>= - 1.

    Τα παιδιά πάντως δεν έδωσαν με τη συνθήκη f(-1) = f(1) αλλά ότι η Cf διέρχεται από το σημείο Α(1,1).

    Το β iv; Ήταν δική μου ιδέα που τελικά δεν δυσκόλεψε τους μαθητές. Δεν κατάφερε κανείς να το σκεφτεί, εκτός από έναν που τα έκανε όλα εκτός από το αποτέλεσμα αφού ο καθηγητής του πήρε τη κόλλα μέσα από τα χέρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι στην πρώτη άσκηση Μάκη με την συμμετρική. Στην δεύτερη από κάτω.

      Διαγραφή
  5. Έχεις δίκιο Κώστα, τυπογραφικό λάθος, το αλλάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάκη μου άρεσαν πολύ τα θέματα και θα τα κλέψω για συζήτηση κυρίως με τους μαθητές μου (αφου πρωτα προσπαθησουν να τα λυσουν)!!

      Διαγραφή
    2. Τιμή μου Κώστα! Αναμένω τα αποτελέσματα...

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος