Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αποκλειστικά: Οι ομιλίες του Νίκου Ζανταρίδη και Κώστα Τηλέγραφου από το σεμινάριο διδακτικής της ΟΕΦΕ 2015

Το Σάββατο 19/12/2015 παραβρεθήκαμε σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σεμινάρια διδακτικής που έχουμε παρακολουθήσει τα τελευταία χρόνια. Το διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία η ΟΕΦΕ με υπεύθυνο στο πρόγραμμα των μαθηματικών το Κώστα Αθανασιάδη.

Για τις εισηγήσεις του Νίκου Ζανταρίδη και του Κώστα Τηλέγραφου αποθηκεύστε απευθείας εδώ!!

Όλα οι εισηγήσεις θα αναρτηθούν σύντομα από την ΟΕΦΕ. 



Συμμετείχαν:

1) Απλακίδης Ιωάννης: MASTERCLASS Μαθηματικών - Προετοιμασία των μαθητών της Γ΄ Λυκείου για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις και το πρόβλημα της βαθμολόγησης των γραπτών.

2) Ντούγιας Σωτήριος: Απροσδιόριστες μορφές - Κανόνες του L΄HOPITAL


3) Ζανταρίδης Νικόλαος: Συνέχεια και παραγωγισιμότητα συναρτήσεων που ικανοποιούν συναρτησιακές σχέσεις.



4) Τηλέγραφος Κώστας: Σημεία τομής αντιστροφών - Αντιστροφή και επίλυση ανισώσεων.

5) Αθανασιάδης Κων/νος: Δύο χρήσιμες μέθοδοι στον ολοκληρωτικό λογισμό

6) Ιωσηφίδης Νικόλαος: Ανισότητες στα ολοκληρώματα η συνάρτηση

7) Δόρτσιος Κων/νος: Ρυθμός μεταβολής-Σχόλια Επεκτάσεις στη συνάρτηση ολοκλήρωμα

8) Θωμαίδης Ιωάννης: Βασικά προαπαιτούμενα για τη διδασκαλία και μάθηση της ανάλυσης στη Γ΄Λυκείου

Για ολοκληρωμένη ενημέρωση: Μετά την νέα απόδειξη του Κώστα Τηλέγραφου και την εύστοχη παρατήρηση - προσθήκη του Νίκου Ζανταρίδη στο σεμινάριο διδακτικής της ΟΕΦΕ στην Θεσσαλονίκη, παραθέτουμε την αρχική απόδειξη του Νίκου Ζανταρίδη που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πριν 15 έτη στα βιβλία του αείμνηστου Δ.Γουβίτσα . Η πρόταση αυτή βρίσκεται στις 13 βασικές προτάσεις που είχε παρουσιάσει το lisari στις 01/04/14.


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26