Είχα τη τιμή να
συνεργαστώ με δύο μαθητές αρχικά για το βιβλίο που εξέδωσε η ομάδα μας (lisari team) και ύστερα με τη
συμμετοχή τους στην νέα ομάδα που διοργανώνουμε τη lisari junior.
Είναι ο Πάνος Ανδρέου (6ο ΓΕΛ Γλυφάδας) (αριστερή φωτογραφία)
και ο Θάνος Χρήστου (2ο ΓΕΛ Αχαρνών) (δεξιά φωτογραφία)
και ο Θάνος Χρήστου (2ο ΓΕΛ Αχαρνών) (δεξιά φωτογραφία)
Πάνος Ανδρέου (19.433)
Έκθεση 17,5
Χημεία 19,8
Φυσική 19,9
Μαθηματικά 20!!!
|
Θάνος Χρήστου (18.643)
Έκθεση 15,5
Χημεία 18
Φυσική 19,8
Μαθηματικά 20!!!
|
Δύο μαθητές που είδαν το
πρωτογενές υλικό του βιβλίου με τα Επαναληπτικά θέματα της Γ Λυκείου.
Τα μελέτησαν,
έλυσαν τις ασκήσεις και έκαναν τις δικές τους παρατηρήσεις – προτάσεις. Στη
συνέχεια κατασκεύασαν και τη δική τους άσκηση!
Τη λύση της οποίας βλέπετε εδώ.
Ενδεικτικά αναφέρω τους
βαθμούς των δύο μαθητών που μας δικαιώνουν ως προς την επιλογή και καμαρώνουμε
που τους έχουμε δίπλα μας!
Φυσικά η ομάδα μας, η lisari junior, κλείνει με το Ιάσονα Μηλιώνη (Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Αναβρύτων) μέχρι ώρας, ένα εξαιρετικό μαθητή
που με 19380 μόρια τερμάτισε τα κοντέρ!!
Έκθεση 16,9
Χημεία 20
Φυσική 20
Μαθηματικά 20!!!
|
Συμπέρασμα!
Η lisari junior τρέχει με "300" ή
αλλιώς με τρία επί 100!!
Σημείωση: Η ομάδα έχει επιλεγεί πολύ πιο πριν μάθουμε
τους βαθμούς, αφού οι βαθμοί δεν είναι μέτρο επιλογής.
Οποιοσδήποτε μαθητής έγραψε 100 στα Μαθηματικά Προσανατολισμού και θέλει να αναρτήσουμε τα στοιχεία του στο lisari να μας το δηλώσει (ο ίδιος, λόγω προσωπικών δεδομένων) στο email lisari.blogspot.gr.
Ένα μικρό δείγμα αναγνώρισης και θαυμασμού...
_______________________________________________________________________________
Και επειδή η Ελλάδα ξεχειλίζει από ταλέντο ένα μικρό δείγμα από τα μηνύματα που λαμβάνουμε καθημερινά με τις δικές σας επιτυχίες!!
Θα προσπαθήσουμε να αναρτήσουμε όλους όσους πήραν 100 στα Μαθηματικά!!
1) Αργύρης Μέλλιος Λύκειο Ξυλοκάστρου Κορινθίας με σύνολο μορίων 19.560!
20 Μαθηματικά, 20 Φυσική, 20 Χημεία, 17,8 Έκθεση
2) Σωκράτης Σαλλής Λύκειο Ξυλοκάστρου Κορινθίας με σύνολο μορίων 19.346!!!
20 Μαθηματικά, 20 Χημεία, 19.8 Φυσική, 17 Έκθεση
3) Ψαθά Μαρία από το ΓΕΛ Μήλου με σύνολο μορίων 19273!! Μαθηματικά 20, Φυσική 19,9, Χημεία 19,9, Έκθεση 16,6!!
2) Δημητρόπουλος Δημήτρης από το 2ο ΓΕΛ Σπάρτης με σύνολο μορίων 19260!!
20 Μαθηματικά, 20 Φυσική, 20 Χημεία, 16, 3 Έκθεση
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο ρε παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχα την χαρά να γνωρίζω τους δύο στην παρουσίαση του βιβλίου μας. Εκτός εκείνου του περίεργου συναισθήματος ότι μπορεί οι δύο τους στα 17 τους να είναι ήδη καλύτεροι από εμένα στα 43 μου (και με ένα πτυχίο στην πλάτη), ήταν μεγάλη η χαρά όλης της ομάδας να γνωρίζουμε τέτοια παιδιά, να νιώθεις ότι το μέλλον είναι όλο δικό τους!
Μπράβο σε κάθε υποψήφιο/α που έγραψε 100. Το αψεγάδιαστο γραπτό δεν απαιτεί μόνο καλή γνώση του αντικειμένου αλλά συνολική άψογη εικόνα!
Συγχαρητήρια και καλή διασκέδαση στη φοιτητική σας ζωή! Γιατί η γνώση είναι και διασκέδαση, εσείς το γνωρίζετε ήδη πολύ καλά ;-)
Πόση συγκίνηση!Συγχαρητήρια σε ΟΛΑ τα παιδιά αλλά και στους εξαιρετικούς δημιουργούς της lisari team! Καλές σπουδές και μία όμορφη ζωή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλεξία Μπακάλη (μητερα του Πάνου Ανδρέου)
Συγχαρητήρια στα παιδιά και πάντα επιτυχίες στη ζωή τους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα 'ηθελα όμως κάτιπαραπάνω από εσάς.Επειδή είδαμε και μαθητές που όχι μόνο διάβαζαν ,όχι μόνο τους πίστευαν οι καθηγητές τους ,αλλά ήταν και καλά μυαλά να τα πηγαίνουν μέτρια ,σε θέματα κοινώς παραδεκτό ως βατά,να μας αναλύσουν την εμπειρία τους και ποιο νομίζουν ότι ήταν το κλειδί της επιτυχίας τους.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας,νομίζω ότι το κλειδί της επιτυχίας,μιλώντας κυρίως για τα μαθηματικά και τουλάχιστον κατ'εμέ, είναι ή σώστη εμβάθυνση στις μαθηματικές έννοιες και το συστηματικό,οχι υπερβολικό,διάβασμα.Όσον αφορά την εμβάθυνση,θέλω να πω το εξής:το ερώτημα Γ2 των πανελλαδικών,το οποίο στέρησε απο πολλούς το απόλυτο άριστα(20),είναι οικοδομημένο ακριβώς σε άσκηση του σχολικού βιβλίου.Συνεπώς,είναι αναγκαίο και στα φροντηστήρια,όχι μόνο στο σχολείο, να κάνουμε παρόμοιες ασκήσεις και να κατανοούμε τον τροπο λύσης τους, όχι να τον αποστηθίζουμε.Προσωπικά αυτήν την άσκηση την είχα κάνει στο σχολείο, αλλά την είχα δει και στην εργασία του εξαίρετου μαθηματικού κ.Στεργίου .Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι στο ότι δεν πρέπει να καταφεύγουμε σε ακραία ασκησιολογία αλλά να δίνουμε έμφαση σε ασκήσεις με λεπτομέρειες όπως παρόμοιες σε λεπτομέρεια του φετινού Γ2,που δεν έχει τόση δυσκολία όση λεπτομέρεια και εμβάθυνση στις συνέπειες του Θ.Bolzano.Τι είναι,άλλωστε,προτιμότερο;Να κάνουμε τους μέτριους μαθητές να ''πιάσουν '' το 15+ στα μαθηματικά έχοντας εντρυφήσει στις προαναφερόμενες λεπτομέρειες ή να τους κάνουμε να ''πιάσουν'' μονάδες από ένα δύσκολο υποερώτημα στο θέμα Δ (Γιατι το είδα φέτος αυτό) και να χάσουν μονάδες απο το Θεμα Β και Γ οπώς έγινε πάλι φέτος,που τα θέματα ήταν βασισμένα στο σχολικό βιβλίο;
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ για τη λεπτομερή και κριτικά ειδωμένη ανάλυση της εμπειρίας σου ,με βοηθά να καταλάβω πολλά πράγματα,που θα εφαρμόσω στην πορεία μου προς τις Πανελλαδικές.Καλή συνέχεια και επιτυχίες σε ό,τι επιλέξεις να κάνεις!
ΔιαγραφήΣας ευχαριστούμε όλους για τις πολύ όμορφες ευχές και τα συγχαρητήρια σας ,σας έυχομαι από καρδιάς ο,τι καλύτερο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή